Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin 5000 euron sormuksen ja kosin, mutta sormus oli väärä valinta

Mies kyselee
13.03.2018 |

Kosinta oli yllätys, vaikka olimme siitä puhuneet ja sormuksesta kyselin millainen olisi mieluinen, mutta huti meni. Tyttöystävä ei arvosta kovaa työtä, jonka tein ostaakseni sormuksen. Sormus on keittiön pöydällä ja tyttöystävä haluaisi uuden kosinnan ja sormuksen, mutta en halua kosia enää. Otanko sormuksen kouraan ja pakkaan kassit?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla kuitti tallessa palautat sen ja sanot et jos tämä ei kelvannut niin saat valikoida mutta hinta puolet siitä. Minun vihkisormus tulee olemaan noin 80-90 euroa ja puolison myös . Olen jotenkin hämilläni että mennäänkö naimisiin rakkaudesta vai rahasta . En tosin ikinä ole välittänyt helyistä

Vierailija
42/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on sivistymätön. Itse olisin onnellinen kosisi mies minua millaisella sopimuksella vaan. Olet kuitenkin ajatellut häntä, kosintaa ja vielä sijoittanut paljon rahaa sormukseen. :(

En kosisi uudestaan, kosikoon itse jos tahtoo, niin saa juuri sellaisen kosinnan kuin haluaa.

T.nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000 kihlasormus?

Mautonta.

Millainen vihkisormus sen viereen sopisi?

Tyttöystävä tekee viisaasti kun nostaa kytkintä.

Tyttöystävä ei halua erikseen vihkisormusta ja suututtaa, kun sormus oli se mitä hän viimeksi toivoi ja katseli kun kävimme yhdessä koruliikkeessä katselemassa. Hän muuttaa mielensä yhtenään, vaikka koruliikkeessä sanoi että tuo sormus on se minkä aidosti haluaa. Arvaatte varmaan kuinka pahalta tuntuu kun hän kehtaa torjua ja pyytää uutta kosintaa. Ennen ostoa varmistin tyttöystävän parhaalta ystävältä, että onhan sormus oikea ja ystäväkin antoi siunauksensa ja oli aivan haltioissaan. Väärin meni. Olen yhden kerran mies, joten uutta kosintaa ei tule.

Vierailija
44/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä on hyvä provo tämä. Odottakaa niin haen popparit. 

Älä tukehdu poppareihin. En muuten kosinut huvikseni, vaan aidosta rakkaudesta.

Vierailija
45/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huolisi viiden tonnin sormusta. Enkä varmaan miestä, joka sellaisen ostaisi. Olisi kyllä niin erilaiset arvot. Minulla on euroissa yhteensä varmaan jonkun satasen sormukset, tietysti hinnat ovat nousseet, mutta varmasti vielä muutamalla satasella saisi. Ja liitto on kestänyt kohta 25 vuotta. Muuta omaisuutta on kyllä sitten nykyään huomattavasti.

Vierailija
46/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi on sivistymätön. Itse olisin onnellinen kosisi mies minua millaisella sopimuksella vaan. Olet kuitenkin ajatellut häntä, kosintaa ja vielä sijoittanut paljon rahaa sormukseen. :(

En kosisi uudestaan, kosikoon itse jos tahtoo, niin saa juuri sellaisen kosinnan kuin haluaa.

T.nainen

Olen tämän kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä.

Olen todella pahoillani AP:n puolesta. Todella törkeää käytöstä ja pinnallinen tyttöystävä.

Vierailija
47/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5000 kihlasormus?

Mautonta.

Millainen vihkisormus sen viereen sopisi?

Tyttöystävä tekee viisaasti kun nostaa kytkintä.

Tyttöystävä ei halua erikseen vihkisormusta ja suututtaa, kun sormus oli se mitä hän viimeksi toivoi ja katseli kun kävimme yhdessä koruliikkeessä katselemassa. Hän muuttaa mielensä yhtenään, vaikka koruliikkeessä sanoi että tuo sormus on se minkä aidosti haluaa. Arvaatte varmaan kuinka pahalta tuntuu kun hän kehtaa torjua ja pyytää uutta kosintaa. Ennen ostoa varmistin tyttöystävän parhaalta ystävältä, että onhan sormus oikea ja ystäväkin antoi siunauksensa ja oli aivan haltioissaan. Väärin meni. Olen yhden kerran mies, joten uutta kosintaa ei tule.

Niin varmaan. Olisit kertonut tuon heti jos tarina on tosi.