Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin 5000 euron sormuksen ja kosin, mutta sormus oli väärä valinta

Mies kyselee
13.03.2018 |

Kosinta oli yllätys, vaikka olimme siitä puhuneet ja sormuksesta kyselin millainen olisi mieluinen, mutta huti meni. Tyttöystävä ei arvosta kovaa työtä, jonka tein ostaakseni sormuksen. Sormus on keittiön pöydällä ja tyttöystävä haluaisi uuden kosinnan ja sormuksen, mutta en halua kosia enää. Otanko sormuksen kouraan ja pakkaan kassit?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmaan.

Kukaan täysjärkinen ei osta sormusta sovittamatta.

Mitähän tälläkin provolla haettiin?

Tuotakin minä usein mietin eli että mitä provolla ajettiin takaa. Miksi juuri tällainen provo, mistä siihen tuli idea, mikä sen tavoite on, miksi joku ihminen on niin tylsistynyt ja yksin, että keksii tällaisia provoja? En taida koskaan saada vastausta. Ehkä joillakin on vaan vilkas mielikuvitus ja sitten se omasta päästä putkahtanut tarina pitää kirjoittaa nettiin nähdäkseen, kuinka muut reagoivat. Liikaa joutilasta aikaa, liian vähän tekemistä, liian vähän normaaleja ihmissuhteita.

Tämä vastaa candy crushia. Aivotonta pelailua ja ajantappoa. Jonkun mielestä tämä on huvittavaa.

Vierailija
22/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis avioliittoon ja rakastaa kosijaa, sanoo kyllä oli millainen hilu tahansa. Meillä avomies halusi varmistaa että saan sormuksen josta pidän kun en yleensä mitään koruja käytä, joten mentiin kosinnan jälkeen yhdessä sormuskaupoille ja ostettiin toisillemme sormukset. Onneksi tykästyin suht halpaan sormukseen, en olisi kehdannut mitään tosi kallista valitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmaan.

Tuotakin minä usein mietin eli että mitä provolla ajettiin takaa. Miksi juuri tällainen provo, mistä siihen tuli idea, mikä sen tavoite on, miksi joku ihminen on niin tylsistynyt ja yksin, että keksii tällaisia provoja? En taida koskaan saada vastausta. Ehkä joillakin on vaan vilkas mielikuvitus ja sitten se omasta päästä putkahtanut tarina pitää kirjoittaa nettiin nähdäkseen, kuinka muut reagoivat. Liikaa joutilasta aikaa, liian vähän tekemistä, liian vähän normaaleja ihmissuhteita.

Tämä vastaa candy crushia. Aivotonta pelailua ja ajantappoa. Jonkun mielestä tämä on huvittavaa.

Mielenkiintoinen ajatus. Joskus mietin, kuinka monta prosenttia tämänkin palstan viesteistä on provoja? Varsinkin ns. uli-uleista? Ja tosiaan, miksi? 

Vierailija
24/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin miestäni tyhmänä jos ostaa 5tonnin kihlasormuksen..

Vierailija
25/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuskaupoille mennään yhdessä. Minä valitsin vain 2300 euron sormuksen, mutta se on todella mieluinen. 

Vierailija
26/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Kosinta on kysymys.

Vain ääliö tuputtaa ökysormusta kosiessaan.

Vierailija
27/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormukset valittiin ja ostettiin yhdessä. Kerran mies vain totesi metrosta noustuamme, että eikös mennä ne sormukset ostamaan ja niinpä poikettiin asematunnelin kultaliikkeeseen. Kaiverruksen jälkeen pistettiin sormukset sormeen ja se oli siinä. Vihkisormuksen mies sitten osti hienomman, mutta se sopii hyvin mun kihlasormukset pariksi. Hitsit, että trolleillakin on elämä vaikeeta.

Vierailija
28/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmaan.

Mielenkiintoinen ajatus. Joskus mietin, kuinka monta prosenttia tämänkin palstan viesteistä on provoja? Varsinkin ns. uli-uleista? Ja tosiaan, miksi? 

Todella suuri prosentti. Vauvalla trollailu on yleistä huvia, koska täällä et saa miinusääniä jotka haittaavat (muuten anonyymiä) prodiilia (vrt reddit tai jodel), sekä voi vastata itse ketjuun useana eri henkilönä. Täällä on provosoituvimpaa porukkaa joten vauvalla on hyvä harjoitella. Idea on saada mahdollisimman pitkä ja tunnekuohuinen jäämättä kuitenkaan kiinni.

Vierailija
29/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muutama tonni naiseensa käytettävä, niin ostaisin hänelle kunnon retkipyörän ja antaisin lahjakortin varusteiden hankintaan.

Kalliita koruja haluavat naiset luovuttaisin seuraavalle ehdokkaalle!

Vierailija
30/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi muutama tonni naiseensa käytettävä, niin ostaisin hänelle kunnon retkipyörän ja antaisin lahjakortin varusteiden hankintaan.

Kalliita koruja haluavat naiset luovuttaisin seuraavalle ehdokkaalle!

Oletpas kapeakatseinen. Vai oletko itse ihmisenä kovinkin yksiulotteinen?

Vierailija
31/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kosinta meni mieleen kun prinsessalle ei kelvannut viiden tonnin sormus? No huh huh. Tyhjennä ne kassit vielä kerran siihen prinsessaasi, niin on kevyempi ne kannella sitten pois.

Sormus ei ollut mieleinen ja kosinta tuli väärään aikaan, vaikka olemme olleet yhdessä pitkään.

Vierailija
32/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuon sormuksen hinta on täysin irrelevantti. Se, että olet pulittanut siitä paljon, ei saa painostaa naisystävääsi käyttämään sormusta tai edes pitämään siitä. Ei ole naisystävääsi vika, että menit törsäämään moisen summan koruun, jota jonkun toisen on tarkoitus pitää koka päivä koko loppuelämä.

Se kuitenkin merkitsee, että mies on satsannut asiaan. Se ettei halua miehen ostamaan sormusta kantaa loppuelämänsä on aika kuvaavaa.

Vierailija
33/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä nyt vielä sitä sormuksen kuittia, katsotaan jos sitten alkaisi miellyttää silmää.

Tyttöystävän ilmaistessa pettymystään kerroin selkeästi ettei sormus ole rihkamaa, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Vierailija
34/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuon sormuksen hinta on täysin irrelevantti. Se, että olet pulittanut siitä paljon, ei saa painostaa naisystävääsi käyttämään sormusta tai edes pitämään siitä. Ei ole naisystävääsi vika, että menit törsäämään moisen summan koruun, jota jonkun toisen on tarkoitus pitää koka päivä koko loppuelämä.

Se kuitenkin merkitsee, että mies on satsannut asiaan. Se ettei halua miehen ostamaan sormusta kantaa loppuelämänsä on aika kuvaavaa.

Olen itse varmaan sitten liian rikas kun vasta viisinumeroinen summa tekisi vaikutuksen. Mutta ei välttämättä hyvää. Tässä on annettu rahalle liikaa painoa, sekä mies on itse käynyt omin luvin ostamassa sormuksen jota ei itse edes joudu käyttämään, ja nyt sitten itkee menetettyjen rahojen perään. Takapuoli edellä puuhun.

Vierailija
35/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se nähtiin. Naisille ei vaan riitä mikään.

T nainen itsekin ja saman monesti todennut.

Vierailija
36/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyselee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä nyt vielä sitä sormuksen kuittia, katsotaan jos sitten alkaisi miellyttää silmää.

Tyttöystävän ilmaistessa pettymystään kerroin selkeästi ettei sormus ole rihkamaa, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Opitko tästä, että ihmistä ei osteta?

Vierailija
37/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tämä on hyvä provo tämä. Odottakaa niin haen popparit. 

Vierailija
38/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä on hyvä provo tämä. Odottakaa niin haen popparit. 

Ei ole. Mä olen kirjoittanut ison osan näistä viesteistä ja lopetan kohta. Kiinnostaa aihe trollailusta huolimatta, kun olen tässä katsomassa vihkisormuksia. Pöyristyksistä päätellen hävyttömän kallista sellaista.

Vierailija
39/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden tonnin sormuksen pitäisi kyllä sitten myös miellyttää silmää viiden tonnin edestä. Ihan kauheaahan se on pitää kallista sormusta, jota katsoessa ajattelee vain että voi itku, miksi se meni tuhlaamaan tämmöiseen viis tonnia, mutta pakkohan sitä on käyttää, koska viis tonnia. 

Asian voi kuitenkin esittää hienotunteisesti siten ettei toinen loukkaannu. 

Vierailija
40/47 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo lähe menee se ois oikeesti coolia :D näyttäsit sillee heti että tommonen omituinen nirppanokkailu ei sovi teidän tulevaisuuteen. sit palaatte takas yhteen 1 kk päästä kun muijas haluu sut takas :D se osaa arvostaa sua sit paljon enemmän ja homma varmaan toimiikiin. lähe hetkeks!