Olen hyvin pessimistinen Venäjän suhteen
Meni lopullisesti luotto tämän vakoojamyrkytystapauksen johdosta. Myrkky valmistettu Venäjällä. Ei enää vaan voi ajatella Venäjästä positiivisesti, menisi niin vahvasti itsepetoksen puolelle.
En vihaa Venäjää. En vihaa venäläisiä. He eivät vaan suostu pelaamaan yhteisillä pelisäännöillä, joten on syytä suhtautua heihin hyvin varautuen ja epäluuloisesti.
Kuten Presidentti Niinistö sanoi niin kasakka ottaa sen mikä on otettavissa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vakoojien listiminen ei ole ihan uusi juttu tai venäläisten yksinoikeus.
Brittien olisi syytä selvittää maassaan tapahtuneet murhat ja muut rikokset ennenkuin lähtevät syyttelemään vieraita valtioita rikoksista. Tuo Litvinenkonkin tapaus on vielä selvittämättä, sillä eivät tilatut sepustelmat korvaa rikoksen virallista selvittämistä.
Britit tahtovat provosoida ja hälistä varmaankin sisäpoliittisista syistä, sillä maalla menee melko heikosti. Pääministerin puhe on kuitenkin erittäin loukkaavaa ja esitetyt syytökset ovat anteeksiantamattomia kansainvälisessä politiikassa. Suosittelen pääministerin eroa briteille, sillä hävyttömiä venäjänvastaisia julkisia puheenvuoroja on kertynyt muutamassa vuodessa liian suuri määrä.
Oletteko koskaan miettinyt entä jos te oletteki aivopestyjä. Ei ole olemassa oikeaa eikä väärää, kuin puhutaan ihmisten mielipiteistä.
Putinin intresseissä on luoda vastakkainasettelua Venäjän ja lännen välillä, koko hänen valtansa nojaa siihen ja vaalien lähestyessä tarvitaan lisää polttoainetta pönkittämään käsitystä, jonka mukaan koko muu maailma on aina Venäjää vastaan, vaikka Venäjä ei halua kuin rauhaa ja kaikille hyvää.
Jos teko varmistuu Venäjältä tilatuksi - kuten Litvinenkon jne. tapauksissa - tämä on varmasti itsestäänselvä motiivi, samoin kuin tietenkin se, että halutaan osoittaa maan tuhansille vakoojille, että lännen kelkkaan hyppäämisellä on hintansa ja Venäjän kosto ikuinen.
Venäjä on paska maa. Venäjän suuntaan ei kannata muuta tehdä kuin pieraista. Tosin menee hyvä pierukin hukkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittien olisi syytä selvittää maassaan tapahtuneet murhat ja muut rikokset ennenkuin lähtevät syyttelemään vieraita valtioita rikoksista. Tuo Litvinenkonkin tapaus on vielä selvittämättä, sillä eivät tilatut sepustelmat korvaa rikoksen virallista selvittämistä.
Britit tahtovat provosoida ja hälistä varmaankin sisäpoliittisista syistä, sillä maalla menee melko heikosti. Pääministerin puhe on kuitenkin erittäin loukkaavaa ja esitetyt syytökset ovat anteeksiantamattomia kansainvälisessä politiikassa. Suosittelen pääministerin eroa briteille, sillä hävyttömiä venäjänvastaisia julkisia puheenvuoroja on kertynyt muutamassa vuodessa liian suuri määrä.
Lol, mees nyt putleritrolli takas fantasioimaan, ei noi pöhlöjä juttuja keksi kukaan
Kummallista kuinka nämä entiset Venäjän agentit myrkyttyvät? Jospa se on vaan huonoa tuuria.
Trotskikin kompuroi jäähakun kanssa ja kuoli, tosin hän ei ollut (?) agentti. Siitä tuo kuolintapa. Huono-onnista sakkia.
Olen venäläinen ja kyllä mä ainakin tuen Putinia. Tiesittekö että meillä on omat Putin leiritkin ja ne ovat mielestäni hyviä , ja opettavat sitä mitä Putin oikeasti on, eikä valemedian tuotoksia.
Me olemme myös hyviä turisteja suomelle. Ja me olemme älykkäämpiä , kauniimpia ja voimakkaampia kuin te.
Minä kannatan suomen liittämistä venäjään.
GO VENÄJÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Olen venäläinen ja kyllä mä ainakin tuen Putinia. Tiesittekö että meillä on omat Putin leiritkin ja ne ovat mielestäni hyviä , ja opettavat sitä mitä Putin oikeasti on, eikä valemedian tuotoksia.
Me olemme myös hyviä turisteja suomelle. Ja me olemme älykkäämpiä , kauniimpia ja voimakkaampia kuin te.
GO VENÄJÄ!!
PS lupaan että me venäläiset rikastutamme suomea ja teillä menee parhaiten meidän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
GO VENÄJÄ!!
Tarkoititko Venäjän liittämistä Suomeen? Sitä voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GO VENÄJÄ!!
Tarkoititko Venäjän liittämistä Suomeen? Sitä voisi harkita.
Ei missään tapauksessa! Venäläiset muuttavat p***ksi kaiken mihin koskevat. Katsokaa, miten surullisessa kunnossa Venäjän Karjala on. Kyllä venäläisille paras maa on oma kotimaa hellän ja oikeamielisen Putl... Hit... Putinin huomassa.
Vierailija kirjoitti:
Russofoobikot hoitoon!
Niin, teikäläiset hoitelevat mielellään ihmisiä pois päiviltä esim. poloniumilla.
Myrkytetty vakooja oli laillinen kohde koska jakoi edelleen tietoa länteen. Sopimuksen mukaan ei olisi saanut tehdä niin. Toki oli väärin että ulkopuoliset joutui vaaraan.
No eipä mitään uutta itärintamalla, sitten ainakaan sataan vuoteen. Onko Suomessa oikeasta joku, joka ei suhtautuisi Venäjään aika epäileväisesti, eikö ihmiset opi mitään historiasta. Venäjän kanssa pitää politikoida hartaasti ja varovaisesti. T. UKK
Täällä yksi venäläinen joka innolla odottaa kun suomi viedään kuin pässi narussa.
Silloin te olette vähemmistö ja näette miltä tuntuu kun valtaväestö suhtautuu nyrpeästi teihin.
Joudutte varmasti opettelemaan venäjää ja teidän taloudellinen tilanne heikkenee rajusti, kun me venäläiset rikastumme.