Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lopetti viestittelyn kun kerroin olevani suomenruotsalainen

Vierailija
13.03.2018 |

En ymmärrä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on idiootti. Ei varmaan edes osaa ruotsia. Pysy kaukana tuollaisista. Saavat, mitä tilaavat. Suomenruotsalaiset ovat Suomen eliittiä.

Vierailija
2/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomenruotsalainen. Täytyy oikein erikseen mainostaa sitä ruotsalaisuutta joka käänteessä vielä kaiken muun törttöilyn ja itsensä naurunalaiseksi saattamisen lisäksi. Nainen ei ollut kiinnostunut tällaisesta seurasta joten lopetti viestittelyn.

Ehkäpä ruotsin puolelta löytyisi sinulle joku suomenruotsalaisuutta arvostava kumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on idiootti. Ei varmaan edes osaa ruotsia. Pysy kaukana tuollaisista. Saavat, mitä tilaavat. Suomenruotsalaiset ovat Suomen eliittiä.

No tässä se syy hyvin selviääkin😂😂😂😂

Vierailija
4/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä rajaa sentään provoillakin.

Vierailija
5/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi ruotsinkielisiä sukujuhlia ja suomenkieltä välttelevää ja nyrpistelevää anoppia.

Vierailija
6/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin oikein mielelläni suomenruotsalaisen naisen. Onko teitä palstalla :)?

Vierailija
7/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä oli jotain ennakkoluuloja (bättre folk jne) mikä on kyllä aika typerää hänen osaltaan.

Vierailija
8/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomenruotsalainen. Täytyy oikein erikseen mainostaa sitä ruotsalaisuutta joka käänteessä vielä kaiken muun törttöilyn ja itsensä naurunalaiseksi saattamisen lisäksi. Nainen ei ollut kiinnostunut tällaisesta seurasta joten lopetti viestittelyn.

Ehkäpä ruotsin puolelta löytyisi sinulle joku suomenruotsalaisuutta arvostava kumppani?

Eikai se mitään mainostamista ole että mainitsee puhuvansa äidinkielenään ruotsia?😅 huhhuh.

Vierailija
9/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaisten pitäisi olla ihmisille itsestäänselvyys ja luonnollinen asia. Mielestäni kaupunki, jossa ei ole suomenruotsalaisia, on todellinen junttila. Kouluttamattomien paikka.

Vierailija
10/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tissihullun ja erään toisen aiheen yhdistelmältä hiukan liian paljon, mutta:

On monia asioita, joista jengi syrjii parinvalinnassa. Otan osaa. Et ehkä haluaisi suhdetta tuollaiseen syrjijään muutenkaan, vaikka asia ei olisikaan heti paljastunut.

Vierailija
11/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on jotain ennakkoluuloja suomenruotsalaisia kohtaan... Ehkä se nainen on tällainen minunkaltainen varttirasisti. Olen pahoillani asenteestani, tiedostan sen olevan haitallinen ja inhottava. Mutta ehkä parempi sinun kannaltasi, ettet tällaisen naisen kanssa juttua jatkanut. Olisit saanut alkuun oikoa hänen käsityksiään, rasittavaa. 

Vierailija
12/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tapailun. Huomasin, että hän ei ymmärtänyt pätkänkään vertaa miten ahdistavaa oli ollut Itä-Suomessa kouluja käydessä opiskella pakkoruotsia, kieltä jota en KOSKAAN kuullut puhuttavan.

Olen muuten sitä mieltä, että saamen- ja suomenkielisten asiat pitäisi hoitaa paremmalle mallille! Ihan kamalaa, että 7-vuotaat saamenkieliset on erotettu vanhemmistaan ja pakotettu koulukodissa olemaan puhumatta äidinkieltään!

Vierailija
13/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä ihminen. Itselleni se olisi ollut vain myönteinen vivahde. Olen syntynyt ja kasvanut kaksikielisessä ympäristössä, jossa kumpikaan kieli ei ollut mitenkään "eliittiasemassa". Täysin normaalia ja minusta jopa mukavaa! Valitettavasti taidan olla jo aivan liiiiiiiiiiiiiian wanha, että minusta kukaan kiinnostuisi. ;)

N58 också på svenska

Vierailija
14/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalaisten pitäisi olla ihmisille itsestäänselvyys ja luonnollinen asia. Mielestäni kaupunki, jossa ei ole suomenruotsalaisia, on todellinen junttila. Kouluttamattomien paikka.

Suomenruotsalaiset on koulussa paljon huonompia kuin suomalaiset. En esimerkiksi halua lääkärille, joka on valmistunut ruotsinkieliseltä linjalta. Suomenkieliseen linjaan on hirvittävän paljon kovempi seula!

Vierailija
15/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ai suomenruotsalaiset kouluttautuneita? Älä nyt naurata!

Vierailija
16/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks v*tussa Maarianhaminassa ei oo pakkosuomea? Sehän on SUOMI myös!!! Ei stana

Vierailija
17/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaiset on tosi eristäytyneitä suomenkielisistä. Ovat omissa koulussaan ja omissa pienissä piireissään. Sitten ihmettelevät kun suomenkieliset välttelevät eivätkä jaksa innostua. No miksiköhän? Tulkaa suomenkielisten seuraan sieltä omista pikkupiireistänne! Saattaa kummasti asia muuttua.

Vierailija
18/18 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ihan kantasuomalainen mies, niin olen aina kohdellut ja kohdannut eritaustaisia ihan kuin naapuriani. Olen vieraillut ja yöpynytkin monen suomenruotsalaisen ja ulkomailla esim. ruotsalaisen, saksalaisen, hongkonginkiinalaisen ja australialaisen kotona. Ihan on juteltu kaikenlaisista asioista, hyvin henkilökohtaisistakin. En jotenkin ymmärrä, että ensimmäisenä ajatellaan tuon olevan ruotsalainen tai puolalainen... Ainoa porukka mitä vierastan, on islaminuskoiset. Heidän arvomaailmansa ja tapansa on niin kaukana omistani, etten heihin halua ystävystyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän