Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero asiaa

suttura
13.03.2018 |

Olen suhteessa jossa mies petti minua ystäväni kanssa noin puoli vuotta sitten, asumme yhdessä. Tämän jälkeen on luottamus mennyt kokonaan, en ole enää ystäväni kanssa missään tekemisissä ollut tuon pettämisjutun jälkeen, mutta mies on kokoajan kieltänyt asian. Nyt olen pistämässä miestä pihalle, pelkän intuition vuoksi. Minulla on siis tunne että mies kieroilee selkäni takana kaikenlaista, mutta minulla ei ole mitään näyttöä ja kysyminen on turhaa koska kieltää kaiken. Mies on aika normisti käyttäytynyt viime aikoina, mutta on aika vähän kotona. Joten minulla ei oikeastaan ole mitään varsinaista syytä (jos ei syksyn pettämistä oteta huomioon) pistää miestä pihalle, mutta koko ajan minulla on tunne että jotain on meneillään. Onko kukaan eronnut pelkän intuition perusteella? Mies väittää rakastavansa minua joten toivon että olen väärässä , mutta en silti halua jäädä odottamaan että olenkin oikeassa. Joten olen päättänyt että hän saa lähteä. Onko jollain käynyt näin ja lopulta käynyt selville että on tehnyt väärän päätöksen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tarpeeksi suuri syy jättää, jos pettää kerran niin pettää  toisenkin kerran. 

Vierailija
2/2 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käynyt niin että erosin ihanasta miehestä kun luulin että se vaan vedättää mua mutta myöhemmin tajusin virheeni eikä se enään mitään auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän