Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddyni paljasti ettei oikeasti kiihotu minusta

Vierailija
13.03.2018 |

Minkä ihmeen takia fuckbuddyni on halunnut tavata minua jo yli vuoden verran, kun nyt sitten selvisi että hän kiihottuu isoista tisseistä ja mulla on aa-kuppi. Kysyin tätä häneltä viimeksi kun nähtiin, meni aivan vaikeaksi eikä vastannut mitään. Nyt sitten laittoi muutama päivä sitten viestin ja kysyi voidaanko tavata. Vastasin, että minkä takia hän haluaa vielä panna minua vaikka en selvästikään ole sitä mistä hän kiihottuu. Luki viestin muttei vastannut mitään. Miehet, selittäkää. Kelpaako fuckbuddyksi tosiaan kunhan reikä löytyy? En itse ikinä ottaisi fuckbuddyksi miestä joka ei miellytä minua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä minä ainakin olen pannut myös ei-niin-kiihottavien-miesten kanssa ja ihan hyvää seksiä on ollut... ihme nurisija... onko fuckbuddysi jäänyt henkisesti jollekin vajaan tasolle?...

Vierailija
2/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää pitää isoista tisseistä tuli yllätyksenä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tullut. Kyllä mä sen tiedän kun en itse ole kertaakaan suhteeseen miehille kelvannut. Ainoastaan patjaksi. Ihmettelen vaan miksi tämä mies haluaa panna kanssani kun tosiaan lauta olen. AP

Vierailija
4/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kyllä minä ainakin olen pannut myös ei-niin-kiihottavien-miesten kanssa ja ihan hyvää seksiä on ollut... ihme nurisija... onko fuckbuddysi jäänyt henkisesti jollekin vajaan tasolle?...

Kun ei alakanut valhdellut pitävänsä pienistä rinnoista?

Vierailija
5/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh omalla kohdalla naisen pitää silti olla omasta mielestä mukava, vaikka olis vaan panosuhde. Ulkonäössä riittää, että on edes yks asia, josta pidän. Oon kerran pannu naista, joka oli mun mielestä kusipää, ja se on ainut pano, jota oon katunut jälkeenpäin. Okei osittain se kusipäisyys oli todennäköisesti verhottua kokemattomuutta ja semmonen kova kuori, mutta silti.

Vierailija
6/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt ensinnäkin  selittä missä kohtaa se on paljastanut, ettei kiihotu sinusta? Miehet pitää monenmuotoisista naisista, ei se, että pitää isoista rinnoista tarkoita, etteikö pikkutissinenkin kiihottaisi.

Vierailija
7/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti seksi on hyvää ja siksi pienet yksityiskohdat menee ohi. En usko, että sinäkään olet löytänyt täydellisen miehen? Voiko tuon ottaa kehuna, että mies kiihottuu sinusta eikä pelkistä tisseistä?

Vierailija
8/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun punapäistä, mutta se ei estä minua mitenkään kiihottumasta muistakin naisista eikä elämänkumppaninkaan tarvitse olla punapää.

Huono itsetuntosi ja siitä muille suuttuminen ajaa todennäköisemmin miehiä pois kuin pienet rinnat.

Vierailija
9/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia fuckbuddyni on halunnut tavata minua jo yli vuoden verran, kun nyt sitten selvisi että hän kiihottuu isoista tisseistä ja mulla on aa-kuppi. Kysyin tätä häneltä viimeksi kun nähtiin, meni aivan vaikeaksi eikä vastannut mitään. Nyt sitten laittoi muutama päivä sitten viestin ja kysyi voidaanko tavata. Vastasin, että minkä takia hän haluaa vielä panna minua vaikka en selvästikään ole sitä mistä hän kiihottuu. Luki viestin muttei vastannut mitään. Miehet, selittäkää. Kelpaako fuckbuddyksi tosiaan kunhan reikä löytyy? En itse ikinä ottaisi fuckbuddyksi miestä joka ei miellytä minua.

No onhan sillä kai seissyt, kun paneminen on onnistunut. Eikä se taas tapahdu kiihoittumatta.

Vierailija
10/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt ensinnäkin  selittä missä kohtaa se on paljastanut, ettei kiihotu sinusta? Miehet pitää monenmuotoisista naisista, ei se, että pitää isoista rinnoista tarkoita, etteikö pikkutissinenkin kiihottaisi.

Kysyin tätä häneltä suoraan ja sanoi kiihottuvansa isoista tisseistä. AP

Vierailija
11/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää teidän ihmissuhteet<3 Varmasti kohottaa mieltä ja itsetuntoa mukavasti tollanen!

Vierailija
12/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tätä häneltä suoraan ja sanoi kiihottuvansa isoista tisseistä. AP

Naisilla on taipumusta tehdä simppeleistä asioista vaikeita: Jos panohommat onnistuu niin silloin fp kiihottuu sinusta.

Vierailija
13/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä palstahullu vai oikea ongelma? Näitä tissialoituksia on näkynyt epäilyttävän monta tänään. Jos oikea ongelma, niin on kyllä karu äijä, jos tuommoisia puhuu. Onko muita taipumuksia henkiseen väkivaltaan? Kannattaisiko pistää kiertoon? Säilyy oma itsetunto ja voi etsiä paremman.

Vierailija
14/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pitää pienistä. Äidillään ja tädeillään on isot maalaislollot, ja isot rinnat tuo liikaa lähisuvun naiset mieleen, kuulemma. 

Vierailija
15/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sillä kai seissyt, kun paneminen on onnistunut. Eikä se taas tapahdu kiihoittumatta.

Seissyt joo mutta lähes millään kerralla ei ole tullut (koska olen lauta) AP

Vierailija
16/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestillä kyselee voiko tulla panemaan eikä edes vaivaudu vastaamaan sulle. Kyllä mä ap ihmettelen enemmän miksi sinä haluat tavata häntä. Oikeesti:O

Vierailija
17/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seissyt joo mutta lähes millään kerralla ei ole tullut (koska olen lauta) AP

Huh tää olikin trolli!! Minä meinasin jo mieleni pahottaa että kuinka säälittäviä naisia sitä onkaan olemassa.

Vierailija
18/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestillä kyselee voiko tulla panemaan eikä edes vaivaudu vastaamaan sulle. Kyllä mä ap ihmettelen enemmän miksi sinä haluat tavata häntä. Oikeesti:O

En aio enää tavata häntä kun ei 1. voinut vastata ja 2. paljasti mistä todella kiihottuu. AP

Vierailija
19/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tullut. Kyllä mä sen tiedän kun en itse ole kertaakaan suhteeseen miehille kelvannut. Ainoastaan patjaksi. Ihmettelen vaan miksi tämä mies haluaa panna kanssani kun tosiaan lauta olen. AP

kelpaisit varmasti suhteeseen mutta haluat panna vain jännämiehien kanssa kun se on kivempaa kuin jonkun epävarman ns. nörtihkön miehen kanssa hengailu jne.

Vierailija
20/23 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kelpaisit varmasti suhteeseen mutta haluat panna vain jännämiehien kanssa kun se on kivempaa kuin jonkun epävarman ns. nörtihkön miehen kanssa hengailu jne.

Yhtä epävarmaa neitsyttä kerran panin ja totesin ettei epävarmat miehet ole mua varten. Mua kiihottaa suunnattomasti itsevarmat miehet ja yleensä he ovat (valitettavasti) pelimiehiä. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi