tuntemattomien ja kaupustelijoiden päästäminen sisään
Niin sellaisiin kerrostaloihin, joissa ovet on kokoajan lukossa, inhottaa kun jotkut ei yhtään katso tai ajattele, ketä päästää sisään summerin soittamisen jälkeen tai jopa itse päästää henkilökohtaisesti sisään.
Kommentit (91)
Siis missä maalaisjärki, kun täällä puhutaan että jouduin avaamaan ovet kaikille sisätiloihin tuleville halukkaille, jotka rimputtaa ovia ja ovisummereita?
Opetetaanko lapsille ollenkaan, että ovia ei avata kenelle tahansa, kun ei tiedä mikä pervo siellä oven takana on?
Kuka hemputti mennee lankaan niille, jotka kulkee ovesta oveen putkikassin kanssa ja lappu kourassa,jossa lukee esim näin: olen köyhä,lapsi tarvi ruokarahaa,auta minua
Nuo on ihan valetta koko homma.
Vanhat mummelit päästää vaikka pedon sisälle
Mikä se on kun pitää päästää kaikki pedot sisälle..
Vieläkö maalla on paikkoja joissa ulko-ovea ei laiteta lukkoon kun lähdetään kotoa pois, vaan laitetaan luuta oven eteen merkiksi että ei olla kotona, niin jos joku vieras tulee niin näkee jo kauempaa että ketään ei ole kotona, eikä tule turhaan käymään kylässä?
Isovanhempien kotona 80-luvun alussa ei ollut edes lukkoa ulko-ovessa. Tosin niillä oli iso perhe ja oikeastaan aina joku kotona.
Onhan niitä lintokodossa eläviä nykyäänkin..
Mitä tyyppejä on ne, jotka kiertää ovesta oveen lappu kädessä ja urheilukassi toisessa kädessä?
Pitääkö moni nykyään vielä ulko-ovet öisin auki? Eikö pelota, että sieltä joku hörhö tulee ja et kuule välttämättä sitä?
Monessa kerrostalossa kaupustelijat on kielletty ja hyvä niin! Mutta... Aina on joku joka päästää jonkun hihhulin sisään kaupittelemaan ja häiriköimään sisään rimputtamalla kaikkien ovikelloja
Kuinka moni on herännyt siihen, että joku on yrittänyt tulla sisään?
Up