Jos mies olisi unelma kaikin puolin, mutta 3 lasta kolmen erinaisen kanssa
Kommentit (72)
En. Paljastuisi kuitenkin lopulta joksikin ihan muuksi kuin unelmaksi.
En. Kiertäisin kaukaa sellaisen ihmisen joka pystyy hylkäämään lapsensa.
Kyllä se jotain miehestä kertoo mikäli aina ero tulee uudestaan ja uudestaan vaikka lapset kuvioissa. Onko mies todella ollut valmis näkemään itsessä olevia vikoja ja korjaamaan suhdetta? Onko mies pettäjäluonne? Hälytyskellot alkavat soida.
Olisin ensiksi kiinnostunut siitä miten hän huolehtii lapsistaan. Jos hyvin, niin nostaisin hattua, jos taas sitä mieltä, että lapset ovat naisten juttu, niin karsastaisin.
Ei, ei ja ei. Onhan näitä ihmisiä jotka alussa vaikuttavat kovin miellyttäviltä ja hurmaavilta mutta tuollainen historia kielii kyllä vakavista luonteen puutteista. Todennäköisiä ongelmia on pitkäjänteisyyden puute, kyllästytään helposti, epäluotettavuus. En lähtisi edes kokeilemaan.
Entä jos mies on itse jättänyt naiset jos he ovat olleet hulluja. Mutta kuitenki näkisi lapsiaan ja pitäisi heistä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ensiksi kiinnostunut siitä miten hän huolehtii lapsistaan. Jos hyvin, niin nostaisin hattua, jos taas sitä mieltä, että lapset ovat naisten juttu, niin karsastaisin.
Se, miten huolehtii lapsestaan/lapsistaan ei valitettavasti kerro yhtään mitään siitä miten kohtelee puolisoaan.
Valitettavasti kokemusta on.
Joo en. Hetken joskus sellaisen kanssa itse asiassa seurustelin, lähdin kun ei se juuri lapsiin pitänyt edes yhteyttä.
Maailmanparantaja kirjoitti:
Entä jos mies on itse jättänyt naiset jos he ovat olleet hulluja. Mutta kuitenki näkisi lapsiaan ja pitäisi heistä huolta.
Vähän epäilisin tarinaa siitäkin, että kaikki exät olisivat hulluja... Yksi ehkä, okei, mutta kolme?
Oletkohan sinä tavannut veljeni?
Hän on komea ja hauska. Ei puuhaa mitään hämärää, käy töissä ja elää elämäänsä. Hän ei tosin pidä kauheasti jatkuvasta yhdessä olosta ja on sulkeutunut mitä tulee omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Tarvitsee rinnalleen vahvan, terveen itsetunnon omaavan ja omaa elämää arvostavan naisen.
Jos joku pitää noista neljästä aikuisesta hulluksi nimetä niin kyllä se mies on ainoa yhteinen hullu tekijä tuossa.
Vielä enemmän pitäisi hälytyskellojen soida, jos kaikki exät ovat "hulluja".
En ikinä, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
En ikinä ryhdy yhteenkään uusperhekuvioon vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Varsinkaan noin holtittoman ja selvästi epävakaan miehen kanssa.
En, koska miehessä olisi jokin pimeä puoli, joka on saanut nämä kaikki 3 naista lähtemään vaikka on lapsi.