Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyt, miksi en pidä kummilapseen ja hänen perheeseen yhteyttä.

Pirkanmaan huonoin kummi
13.03.2018 |

Olen huomannut, kuinka usein tällä palstalla valitetaan kuinka huonoja ihmisiä kummitädin olevat. En enää pidä yhteyttä kummilapseen tai hänen perheeseen lainkaan, ja voitte arvioida olenko nyt niin perseestä.

En osannut kieltäytyä kummiudesta, vaikka olisi pitänyt. Vuosia olin lapselle pelkkä lahja-automaatti, joka kutsuttiin vain synttäreille ja edes tarjoiluja tai kahvia ei otettu esille minua varten, vaan odotettiin ”vieraita”. Kutsuin omien lasten synttäreille, mutta ikinä eivät vaivautuneet tulemaan paikalle. Aina jauhettiin kummilapsen asioista, ikinä ei kysytty mitä meille kuuluu. Lopulta kyllästyin makselemaan lahjoja, kyllä hyviin käytöstapoihin kuuluu edes kahvit keittää, olinhan minäkin juhlavieras, tai vastapainoksi edes kerran viidessä vuodessa käydä meillä syntymäpäivillä. Nyt en ole nähnyt heitä vuosiin, mutta kuullut heidän haukkuvan minua huonosta kummiudesta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lisään vielä että yritin tosiaan pyytää meille kyläilemään useasti ja meidän puolelle juhliin, mutta ikinä ei näkynyt 5 vuoden aikana. Minuun otettiin yhteyttä vain ennen juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla