Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää naamarasvaa ja äkkiä ! Naama on mennyt lyhyessä ajassa ihan järkyttävään kuntoon

Vierailija
13.03.2018 |

Minulle tulee finnejä JA ryppyjä. Posket ovat rutikuivat, samoin otsa tuntuu kuivalta alta mutta on päältä rasvainen ja näppyläinen. Ikää minulla on 39v ja iho on mennyt tähän kuntoon vuodessa :(
Just nyt mulla on joku Garnerin naamarasva " natural moisture " päivisin ja Pirkan " Q10 anti wrinkle" öisin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat ihoasi? Miten syöt?

Vierailija
2/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan kosteusvoide kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Imeytyy hyvin, kosteuttaa, ei turhuuksia kuten hajusteita eikä aiheuta näppylöitä.

Meikin poistossa kookosöljyä ja myös ennen suihkuun menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin maidon juonnin ja lihan syönnin. Naamani ei ole koskaan voinut paremmin, finnit katosivat melko nopeastikin. Ikää 30v ja olen teini-iästä asti kärsinyt aknesta. En voi toki väittää, että toimii kaikille. Ihoni puhdistan Maarian tuotteilla, aivan huippuja :)

Vierailija
4/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi tai kotona ollessa argan oilia. Ihmisten ilmoille ei viitsi laittaa, koska se hieman kiiltää (ei paljoa). Ainakin minulla toimii.

Vierailija
5/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras IKINÄ (hintansa väärti) on BIOefectin tuotteet. Kannattaa etsiä hyvä tarjous joltain muulta sivustolta, mutta tässä tarkemmin:

http://www.bioeffect.fi/fi/solid-science/Green-biotechnology/

Vierailija
6/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Creme

Kai peset myös kasvot ja käytät kasvovettä? Minulla ne auttoivat paremmin kuin pelkkä rasva.

Vierailija
7/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran tuotteilla*. Kännykkäni keksii omiaan :)

Vierailija
8/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö avocadoa, bataattia.

Kokeile hyaluroniseerumia, esim ev**ve.

(= *** ol)

Kasvoveden jälkeen hyaluroni.

Sitten mahd jotain rasvaa.

Kasvovesi voisi olla myös hyaluronipitoinen, tai muuten kosteuttava.

Vierailija
9/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaksi pelkkää sheavoita, tai sitä sisältävää / 8

Vierailija
10/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kosmetologille kysymään millaista hoitoa ihotyyppisi tarvitsisi, ei maksa juuri mitään. Tämä ketju on täynnä todella surkeita ja ristiriitaisia neuvoja.

Vierailija
11/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisa, erityisesti kasvovesi ja kosteusvoide ovat superhyviä.

Vierailija
12/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jompikumpi (tai molemmat) tällä hetkellä käytössä olevista voiteista sisältää aineosia jotka ärsyttää ja tukki ihoa.

Itselläni esim. silikoni tukkii ihon niin, että alkaa pukkaamaan finnejä. Myös parafiiniöljyä sisältävät voiteet voivat tukkia ihoa.

Lisäksi jotkut muut aineet, luultavasti säilöntäaineet, ärsyttävät mulla ihon pintaa niin että se tuntuu kuivalta ja rypistyvältä.

Mulle sopii parhaiten luonnonkosmetiikka, esim. Dr. Hauschka. Mossan tuotteet ovat myös hyviä.

Ap:lle suosittelen että kokeile ensin mahd. yksinkertaista ihonhoitorutiinia vaikkapa herkän ihon luonnonkosmetiikkatuotteilla. (Esim. vain putsari ja yksi voide kerrallaan käytössä.) Sitten kun iho on kunnossa, voit kokeilla muita tuotteita yksi kerrallaan niin huomaat heti jos joku tietty tuote ärsyttää ihoa.

Vierailija
13/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kosmetologille kysymään millaista hoitoa ihotyyppisi tarvitsisi, ei maksa juuri mitään. Tämä ketju on täynnä todella surkeita ja ristiriitaisia neuvoja.

Kosmetologi ei välttämättä osaa neuvoa oikeita tuotteita kertakäynnillä, koska kosmetologikaan ei tiedä onko ap:n iho yliherkkä jollekin aineosalle ja jos on niin mille. Siksi kannattaa itse lukea tuotteiden ainesosaluettelot, ja vaikka googlata kosmetiikan yleisimmät ärsyttävät aineet ja jättää ne pois.

Vierailija
14/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi Egyptian Magic -voide ja päiväksi Madaran Nokkosvoide. Päivällä rasvoittuvalle nenälle Humektan-perusvoide. Nämä toimivat mulla.

https://www.ruohonjuuri.fi/egyptilainen-ihmevoide-59-ml-egypti-76493660…

https://www.ruohonjuuri.fi/nokkonen-dd-sensitive-balm-ihovoide-madara-4…

Vierailija
15/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea soft tekee ihosta pehmeän. Sopii talvikäyttöön. Suklaa pois.

Vierailija
16/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi vointi riippuu todella paljon elintavoistasi. Nukutko tarpeeksi, ulkoiletko tarpeeksi, syötkö terveellistä ruokaa? Myös stressi näkyy ihossa. Kiinnitä näihin asioihin huomioita. Pelkällä voiteella et saa kasvojesi ihoa kuntoon.

Vierailija
17/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mietit elintavat:

- juotko vettä tarpeeksi? Syötkö tervellisesti? Nukutko riittävästi? Alkoholi? Tupakka? Riittävästi vettä, kasviksia, terveelllistä ruokaa ja mahdollisimman vähän alkoholia ja tupakkaa. 

Sitten ihonhoitorutiinit kuntoon.  Itse siirtyisin luonnonkosmetiikkaan. Oma ihoni parani huomattavasti, kun vaihdoin kaikki ihonhoitotuotteet luonnollisiksi. Toki tässäkin täytyy muistaa, että luonnonkosmetiikassa käytetään yrttejä ym. jotka voivat aiheuttaa allergisia reaktioita, kaikki ei sovi kaikille siitäkään valikoimasta. Mutta eivät sisällä ainakaan muovia, silikonia ym. 

Puhdistusmaito ja  alkoholiton kasvovesi, kasvovettä voi käyttää reilusti aamuin illoin. Yksi kasvovoide alkuun. Kokeile näillä, mitä tapahtuu iholle. Vasta sen jälkeen otat käyttöön mahdollisen yövoiteen, ja voit tehdä kerran viikossa esim. hedelmähappokuorinnan (naamion tyyppinen hellä hoito). 

Itse ottaisin jonkun herkän ihon sarjan käyttöön tuossa tilanteessa, esim. Ekopharma Mustaherukka. Siitä on saatavana matkakokoja, joilla voi kokeilla, ei tarvitse heti ostaa isoja pulloja. Itselläni on toiminut hyvin mm. Madaran tuotteet, mutta tiedän että osa saa niistä ihoreaktioita koska sisältävän mykerökasveja. Ihoni on tykännyt myös Neal´s Yard Remediesin rose-sarjan puhdistustuotteista, kasvovoiteena on silti ollut käytössä Madara. 

Vierailija
18/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://theordinary.com/product/rdn-natural-moisturizing-factors-ha-100ml

Laatuun nähden sikahalpaa.

Tässä joku aika sitten aloin ihmetellä, että mikä on, kun iho on ollut jo jonkun aikaa hyvässä kunnossa, ja tajusin, että oon ollut laiska, enkä ole jaksanut tehdä muuta ihonhoitoa kuin rasvata tuolla aina suihkun jälkeen. Viimeaikoina olen viettänyt paljon aikaa poikakaverin luona , ja tuo päätyi säännölliseen käyttöön, koska mahtuu kätevästi kulkemaan käsilaukussa.

Vierailija
19/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 17 jatkaa, kun viesti lähti jo...kun olet kokeillut hetken noita ihan perusjuttuja, puhdistusmaito, kasvovesi ja voide ja jos sopivat, niin lisäisin jonkin öljyn yöksi. Esim. jo ehdotettu argan-öljy. Ekopharmalla on myös öljyjä, ja Madaralla on aivan ihanat Pihlaja drops-öljytipat, jotka on olleet mun pintakuivan ihon pelastus tänä talvena, kun ollut kylmää ja viimaa. Laitan aamuin illoin kasvovoiteen sekaan pari tippaa. Joku ihollesi sopiva öljy ainakin yöksi käyttöön, ehkä myös päivällä riippuen öljystä. Argania en voi ajatellakaan meikin alle, Pihlaja toimii. 

Vierailija
20/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologi ei välttämättä osaa neuvoa oikeita tuotteita kertakäynnillä, koska kosmetologikaan ei tiedä onko ap:n iho yliherkkä jollekin aineosalle ja jos on niin mille. Siksi kannattaa itse lukea tuotteiden ainesosaluettelot, ja vaikka googlata kosmetiikan yleisimmät ärsyttävät aineet ja jättää ne pois.

...Joten palsta tietää paremmin? :D