Suositelkaa hyvää naamarasvaa ja äkkiä ! Naama on mennyt lyhyessä ajassa ihan järkyttävään kuntoon
Minulle tulee finnejä JA ryppyjä. Posket ovat rutikuivat, samoin otsa tuntuu kuivalta alta mutta on päältä rasvainen ja näppyläinen. Ikää minulla on 39v ja iho on mennyt tähän kuntoon vuodessa :(
Just nyt mulla on joku Garnerin naamarasva " natural moisture " päivisin ja Pirkan " Q10 anti wrinkle" öisin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kosmetologille kysymään millaista hoitoa ihotyyppisi tarvitsisi, ei maksa juuri mitään. Tämä ketju on täynnä todella surkeita ja ristiriitaisia neuvoja......
...Joten palsta tietää paremmin? :DPalsta tietää aina paremmin! Kaiken! (Sitä ei estä edes sanoma oy:n sensuuri).
Ap voi kokeilla myös syödä tyrniöljykapseleita, tai tyrniä, tyyliin joka päivä. - Noiden avocadon ja bataatin lisäksi.
Mutta voiteissa yksi aine kerrallaan on hyvä tyyli, kuten palsta jo tiesikin.
/8
Mun iho parani huomattavasti, kun tajusin olevani allerginen propylene glycol -aineelle, joten on todella monissa tuotteissa, jopa joissakin apteekin perusvoiteissa ja muissa herkän ihon voiteissa. Ihon punoitus ja näpyt ovat vähentyneet selvästi lopetettuani sitä sisältävien tuotteiden käytön. Pyrin myös käyttämään luonnonkosmetiikkaa mahdollisimman paljon, mutta olen huomannut myös sen sisältävän itselle sopimattomia aineita, esim. eteerisiä öljyjä kuten laventelia, sitruunaa ym. Valitettavasti ainoa tapa löytää itselle sopivat tuotteet on testata niitä ja oppia kantapään kautta mitä käyttää ja mitä ei.