Mies ei halua seksiä, olen raskaana
Muita samassa tilanteessa olevia? Pari kuukautta laskettuun aikaan ja seksiä on viimeksi ollut noin 4-5 kuukautta sitten. Olen yrittänyt kysyä syytä miksi ei halua seksiä kanssani ja vastaus on, että pelkää ennenaikaista synnytystä. Voisin vielä tuon sepustuksen uskoa hyvillä mielin jos kyseessä ei olisi jo toinen lapsi. Ensimmäistä odottaessani kahdeksan vuotta sitten harrastimme kyllä seksiä koko raskausajan ja vielä todella villiäkin sellaista. Ihmetyttää ja turhauttaa, mahanikaan ei ole läheskään yhtä iso mitä se oli ensimmäisessä raskaudessa..Ja ennen tätä raskautta seksiä kyllä oli. Vainoharhaiseksihan tässä seksi puutteessa tulee enkä usko saavani irti parempaakaan selitystä.
Kommentit (3)
Mun mies luki seksistä raskausaikana ja selitti, että oli lukenut sen olevan odottajalle hyväksi. (Ellei ole oikeasti lääkäriltä kieltoa.)
Se auttaa stressiin ja ehkäisee ennenaikaista synnytystä.
Pitääkö miehesi sinua muuten hyvänä; halailee, silittää masua? Seksistä kieltäytyminen ei välttämättä johdu ulkomuodostasi tai siitä että miehesi pettää, vaan hänen omista hormonimyrskyistään. Varsinkin kun teillä on vielä toinen, aika pieni lapsi, niin jaksaminen ei riitä kuin perheeseen.
Voivoi..