Oletko tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä?
Tein juuri negatiivisen r-testin, menkat on myöhässä, oireet tasan samat kuin edellisessä raskaudessa. Edellisessä raskaudessa tikku näytti positiivista vasta kun kuukautiset viikon myöhässä.
Pahoinvointia on, vatsa sekaisin yms... Raskaus ei ole odotettu, meillä esikoinen on 6v todella haastava adhd lapsi, lisää ei ollut missään nimessä tarkoitus tehdä. Toki jos raskaana olen, lapsi pidetään ja se on tervetullut.
Keskeytetty yhdyntä tapahtunut suunnilleen oviksen aikaan. Ja siis kesketytetty yhdyntä on meillä toiminut viimeiset 6 vuotta! Esikoinen oli suunniteltu, yhden kierron ajan ei keskeytetty ja raskaaksi tulin. Eli vaikea uskoa että nytkään olisi siittöt päässyt livahtamaan kun mies tuli aivan muualle kuin sisään.
Onko teillä kokemuksia, oletko sinä tai tuttusi raskautunut keskeytetystä?
Kommentit (46)
En. Mutta kohdun rakenteesta johtuen mun on ylipäätään vaikeampi tulla raskaaksi.
Olen. Ja sain vauvan myös :D
Missään vaiheessa en tuntenut saaneeni "mitään sisään".
Ja keskeytetty yhdyntä oli tätä ennen käytössä nelisen vuotta.
Olen. 2 kertaa. Mietimme vielä, että ei ole mahdollista, mutta neuvolassa kerrottiin, että niissä ”touhutipoissakin” on siittiöitä. :D
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta miten miehesi jaksaa tuollaista? Siis keskeytettyä yhdyntää? Paras kohta jätetään väliin. No kukin tyylillään.
Ei sitä väliin jätetä, viedään loppuun vaan eri tavalla.
En ole. Meillä neljä lasta joista vanhin kohta 14-vuotias.
Kaikki saaneet alkunsa suunnitellusti kun ei olla keskeytetty.
Tosin ovulaation aikaan ei harrasteta mitään yhdyntää, edes keskeytettyä ja monesti muutenkin seksi on käsipeliä tai suujuttuja.
Mutta siis, meillä toiminut keskeytetty 15 vuotta ja kuitenkin nähtävästi raskaudun helposti kun kerta on aina riittänyt kun lasta ollaan alettu tekemään.
Toki jos mies vetää liian myöhään ulos niin se on asia erikseen. Mutta meillä toimii keskeytetty eikä edes sitä ovulaation aikaan.
Nyt kyllä olen aloittanut e-pillerit ihan muista syistä.
En ole. Siitä huolimatta, että olen harrastanut sitä elämäni aikana vuosia ja muutaman eri kumppanin kanssa säännöllisesti. Muuten olen tullut aina raskaaksi ekasta kierrosta.
Meillä on ollut pelkästään keskeytetty käytössä, nyt jo 12 v. Kaksi lasta tehty tarkoituksella, niiden tekemiseen tarvittiin yhteensä n. 7 - 8 loppuun asti vietyä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta miten miehesi jaksaa tuollaista? Siis keskeytettyä yhdyntää? Paras kohta jätetään väliin. No kukin tyylillään.
En tiedä sinun miehestä, mutta mun mies kiihoittuu valtavasti siitä kun saa laueta rintojen, perseen yms. päälle. Meillä on ap kanssa keskeytetty käytössä eikä raskautta 7 vuoteen. Hieman pelottaa, että entä jos en tulekaan raskaaksi sitten kun aletaan oikeasti yrittämään lasta. Voiko tämä olla normaalia?
Näin olen netistäkin lukenut, puolesta ja vastaan. Ei auta kuin odotella menkkoja tai plussatestiä. Se vaan, kun on pieni mahdollisuus, että olen raskaana, niin mieli ja kroppa alkaa kehittää lisää oireita. Ja kyllähän sitä itsekkin jo innostuu mahdollisesta vauvasta, vaikkei ollutkaan suunnitelmissa. Jätin nyt varmuuden vuoksi kahvin ja nikotiinipurkan pois jos onkin "nakki napsahtanut".
-ap
En ole. Keskeytettyä olen harrastanut jo lähemmäs 5 vuotta kahden kumppanin kanssa. Se on todistettu että touhutipoissa ei ole spermaa (kuin ehkä korkeintaan ikkipikkiriikkisen vähän) joten raskaaksi tuleminen keskeytetyllä on hyvin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri negatiivisen r-testin, menkat on myöhässä, oireet tasan samat kuin edellisessä raskaudessa. Edellisessä raskaudessa tikku näytti positiivista vasta kun kuukautiset viikon myöhässä.
Pahoinvointia on, vatsa sekaisin yms... Raskaus ei ole odotettu, meillä esikoinen on 6v todella haastava adhd lapsi, lisää ei ollut missään nimessä tarkoitus tehdä. Toki jos raskaana olen, lapsi pidetään ja se on tervetullut.
Keskeytetty yhdyntä tapahtunut suunnilleen oviksen aikaan. Ja siis kesketytetty yhdyntä on meillä toiminut viimeiset 6 vuotta! Esikoinen oli suunniteltu, yhden kierron ajan ei keskeytetty ja raskaaksi tulin. Eli vaikea uskoa että nytkään olisi siittöt päässyt livahtamaan kun mies tuli aivan muualle kuin sisään.
Onko teillä kokemuksia, oletko sinä tai tuttusi raskautunut keskeytetystä?
Sä olet oikea nainen mitkä ovat harvinaisia tässä maailmassa tänä päivänä. Te tulette pitämään tämän lapsen ja se tulee hitsaamaan teidän liittoa enemmän yhteen. On väärin pakottaa miestä pitämään kumia parisuhteessa kuten on väärin laittaa nainen syömään pillereitä mitkä sotkevat kehoa. Te teette sen vanhaan tyyliin ja niin se pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Keskeytettyä olen harrastanut jo lähemmäs 5 vuotta kahden kumppanin kanssa. Se on todistettu että touhutipoissa ei ole spermaa (kuin ehkä korkeintaan ikkipikkiriikkisen vähän) joten raskaaksi tuleminen keskeytetyllä on hyvin epätodennäköistä.
Epätodennäiköistä ei tarkoita etteikö se oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Lastentekoon kyllä tarvittaisiin jonkinlainen ajokortti...
Mitä meinaat? Et tiedä minun äitiydestäni yhtään mitään.
-ap
Keskeytetyssä yhdynnässä olennaista on se että mies todellakin malttaa vetäytyä ajoissa. Ihan hyvä ehkäisykeino vakisuhteessa kun lapsi ei ole mikään katastrofi.
Meillä keskeytetty toiminut jo 18 vuotta. Kaksi lasta tehty tarkoituksella, ei ainuttakaan ylläriä.
Vierailija kirjoitti:
Öö, eli mieluummin nainen saa syödä hormoneja päivittäin? Tai käytetään kondomia, mikä tuntuu huonommalta kummastakin? Toki suloista, että olet niin hyvä nainen, että jaksat huolehtia ap:nkin miehen nautinnosta. On varmaan rankkaa kantaa koko maailman murheita harteillaan. <3
Olen. Toki riski oli tiedossa ja tiedettiin myös että pidetään lapsi jos näin käy. Tarkoitus oli siis yrittää lasta lähitulevaisuudessa, eli raskauden alkaminen suunniteltua aikaisemmin ei ollut katastrofi.