Mitä teet tänään?
Kommentit (27)
Kiitos, samoin sinulle :)
Tulin tunti sitten töihin, iltapäivästä haen lapset hoidosta ja käydään syömässä kotona ja mennään juhlimaan lapsen kaverin synttäreitä hoploppiin.
Vapaapäivä. Odottelen vesisateen taukoamista, sitten kauppareissulle ja kävelylle. Illalla katson jääkiekkoa telkkarista kun Liigan pudotuspelit alkaa! =)
Iltavuoroon töihin. Pitäis siivota, mutta ei huvita.
En mitään ennen kahta. Sitten töihin.
Töissä on tällä hetkellä hyvin hiljaista joten luultavasti koitan puoli neljään asti kaivaa jostain jotain tekemistä. Meen suoraan töistä uimaan ja syömään kaverin kanssa, illalla kotona täytyy vielä tehdä yksi sivuduunihomma loppuun. Toivottavasti ei mene kauhean myöhään, vähän kyllä epäilen että vähintään keskiyöhön sitä väännän.
Yritän saada itseni pakotettua tarttumaan töihin.
Siivoan, soitan pianoa ja palstailen. Tai sitten vain soitan pianoa ja palstailen.
Nyhjötän sisällä koska sataa vettä eikä voi uloskaan lähteä.
Olen kotona sapuskan tekoa matkakortin haut meille lisäksi onnvielä paljon muuttokamojen purkamista
Veilä 2 tuntia töissä, sitten salille ja sitten kotiin, varmaan jatkan remppaa siellä :)
Ulkoiletteko loskassa ja vesisateessa?
istun luokassa. opettaja on missä lie. me vaan dataillaan tääl ja minä kulutan aikaa vauva palstalla.. onneksi kohta pääsee kotia.
Olen töissä vielä 2 tuntia (nyt kahvitauko) ja sen jälkeen ajan kotiin. Ulkoilutan koirat, pesen pyykkiä, laitan ruokaa ja menen kuntosalille treenaamaan. Sitten vielä koirien iltaulkoilu ja suihkun kautta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tulin juuri kauppareissulta ja kävelyltä!
T.3
Aamulla katsoin sarjaa, kävin suihkussa, tyydytin itseäni ja siivosin kämppää. Nyt kotona vielä parisen tuntia ja sitten kauppaan ostamaan ruokaa ja lenkkareita. Illalla katson Radalla ja Bacheloria.
Kohta pääsen (onneksi) töistä. Ollut niiiiiin pitkä päivä että tuntuu ettei tää päivä lopu ikinä. Menen töistä suoraan kotiin, katson sarjaa dvd:ltä ja menen nukkumaan. Perus tiistai nolifen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tulin juuri kauppareissulta ja kävelyltä!
T.3
Eli sade siis taukosi vihdoin etkä kastunut ;-)
olen vauva palstalla ja kerään itseäni