Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanot "ollaan yhteyksissä" etkä itse ota yhteyttä?

Kyllästynyt ystävä
13.03.2018 |

Miksi jotkut ihmiset aina päättävät tapaamiset "Ollaan yhteyksissä!"-tokaisuun, mutta eivät itse ota yhteyttä missään välissä sopiakseen seuraavasta tapaamisesta? Sopiminen kyllä onnistuu, jos itse otat yhteyttä ja itse tapaamiset ovat kivoja.

Ei silti tunnu kovin hauskalta, ettei sinuun oteta yhteyttä, ei vaikka ohjaisit että "Joo, laita mulle viestiä, kun tiedät paremmin ensi viikon aikatauluista! Sovitaan koska nähdään." jne.

Miksei voi tapaamisten lopuksi vaikka sanoa, että: "Ota yhteyttä minuun, kiireisenä en muista välttämättä päivisin viestitellä. Olisi silti kiva nähdä!"

Ollaan yhteydessä -ilmaisu ei kuulosta siltä, että yhteydenpidon ystävyydessä aikoisi lykätä pelkästään toisen harteille, mutta näin se tuntuu kerta toisensa jälkeen menevän. 😞

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan yhteyksissä tarkoittaa, että toivottavasti ei nähdä koskaan.

Ei niinkään. Se tarkoittaa enemmänkin, että minulla ei ole mitään sitä vastaan, etteikö nähtäisi taas joskus, mutta ei nyt ihan lähiviikkoina. Ehkä ensi kuussa, ensi vuonna tai vaikka viiden vuoden päästä.

Jos aiotaan nähdä näkyvissä olevana lähiaikana, sille sovitaan aika ja paikka saman tien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme