Olenko jotenkin poikkeava, kun munan esitteleminen ei kiihota?
Mies on koko illan vähän väliä ottanut munan esiin housuistaan, heilutellut sitä ja käskenyt mun katsomaan. a) Onko mies epänormaali? Ihan kun se kuvittelis, että olen kiinnostunut, ja että kohta pääsee panemaan...? b) Olenko minä epänormaali, kun lähinnä voin pahoin eikä tule seksi lainkaan mieleen?
Kommentit (68)
Kehu sitä miten nätti ja söpö pippeli hänellä on ihgu supuna skipunakkunaa ugu pugunaa. Jospä hän laukee pelkästä kehumisesta.
Kai se on ihmisestä kiinni, kun en miehenäkään kiihitu sukuelinten näkemisestä. Itseasiassa mun mielestä ehkä ihmiskehon ruminpia osia. Ryntäät ja peppu kyl ovat kiihottavia, mutta ei ite toosa... toisaalta ei sitä hirveesti tuu normiseksissä näkökenttään, niin joutaa olemaan puhtaan funktionaalinen luomus ;D
Et ole poikkeava. Mieskään ei ole varsinaisesti poikkeava, kunhan vaan vielä tavallista vähän hitaampi.
On epänormaalia jos miestä ei kiinnosta esitellä omaa 'munaa'.
Suurin osa ei sitä kuitenkaan tee, koska pelkäävät ällöttävänsä naista. Kaikki naisen kanssa oleminen on jo alkuhetkistä lähtien jatkuvaa varpailla olemista ja sanojen ja eleiden varomista, koska naisten kiinnostus voi katketa niin helposti ja useat miehet mieltävät seksinkin eräänlaiseksi palkinnoksi hyvästä käytöksestä.
Naisen kanssa seksiasiat pitää ikään kuin livauttaa oven välistä sisään, kun on ensin annettu naiselle myönteisiä tunne-elämyksiä. Miehelle taas se pelkkä naisen läsnäolo on myönteinen tunne-elämys.
Toisaalta taas jo teini-ikäiset tytöt voivat syyllistää nöyriä reppanapoikia siitä miten nämä tyttöjen mielestä "haluavat vain pillua", vaikka poika olisi vain kysynyt kuulumisia ja yrittänyt tutustua ihan normaalisti. Eli tavallaan suurin osa miehistä ei voi voittaa, mutta suurin osa naisista saa omien fantasioidensa mukaisia kokemuksia, joissa mies ensin viettelee hitaasti ja sitten ottaa seksin esiin kriittisellä tunnehetkellä, kun taas miehille ei ole mahdollista mennä vuorovaikutukseen seksi edellä paitsi jos on joku vähintään SM-tason julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on ihmisestä kiinni, kun en miehenäkään kiihitu sukuelinten näkemisestä. Itseasiassa mun mielestä ehkä ihmiskehon ruminpia osia. Ryntäät ja peppu kyl ovat kiihottavia, mutta ei ite toosa... toisaalta ei sitä hirveesti tuu normiseksissä näkökenttään, niin joutaa olemaan puhtaan funktionaalinen luomus ;D
:( millasta se sun normiseksi on ja onko kukaan nainen ikinä saanu sun kanssasi orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Se sinun hieno miehesi luulee, että naiset kiihottuvat samoista asioista kuin miehet. Kerro sille, että mulkun heiluttelu kiihottaa homomiehiä.
Mä olen se poikkeava heteronainen, joka kiihottuu mulkunheiluttelusta ja dickpiceistä.
Et ole poikkeava. Romantiikka ja estetiikka ja kaikki kaunis...
Olen nähnyt saman tyyppistä.
Ei kovin hetkauta. Paalit ja kulli. Oh, jeah.
Enpä tiennytkään.
Voi lähentyä hiukkasen kauniimminkin, miehet.
Stripatkaa jos haluttaa, mutta miettikää miten . ;) ♡
Itse olen ihan reteesti esitellyt itseäni monelle miehelle ja kyllä ovat siitä kiihottuneet. Mutta ovat kyllä miesystäviä kaikki nuo olleet.
Minua ainakin kiihottaa alaston nainen,perse,tissit ja römsän näkemisestä on kanki kova välittömästi.
Miksi ei seisova kul*i kiihota? Eikö se ole osoitus että mies haluaa teitä?
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan uutisia ja yhtäkkiä mies esittelee seisovaa kankeaan? Kyllä siinä ennen oksu tulee kuin kiihotus, yäk.
Ihan tyypillistä naisille. Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää. Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen. Naiset näyttää olevan on/off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan uutisia ja yhtäkkiä mies esittelee seisovaa kankeaan? Kyllä siinä ennen oksu tulee kuin kiihotus, yäk.
Mitä jos mies yhtäkkiä esittelee vaikka postimerkkejä uutisten aikana? Tuleeko oksu silloinkin?
setäxy kirjoitti:
Ihan tyypillistä naisille. Naiset on jotenkin kummallisesti rakennettu. Kalun näkeminen kiinnostaa ainostaan silloin, kun heillä tekee seksiä mieli, muuten se ällöttää. Sama juttu omalla vaimolla. Ei auta vaikka olisi kuinka iso kanki, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Omaa vaimoanikaan komea aamuseisokki ei voisi vähempää kiinnostaa, jos vaikka tuuletan paikkoja peitto pois päältä. Sitten taas kun hän haluaa seksiä on tilanne ihan toinen. Naiset näyttää olevan on/off.
Tää on kyllä niin totta. Suhteen alkuaikana yritin itseäni vähän esitellä seksin toivossa, mutta nopeasti huomasin, että turhaa oli. Sitten taas kun olin pesemässä saunan lauteita alasi. Hiki päässä ja kalu heilui velttona niin jopas rupes kiinnostamaan.
No, minun kokemus on, että joskus rouvaa kiinnostaa esittely, toisinaan taas ei, ja joskus ei tunnusta, että kiinnosti salaa :) Siinä(kin) lienee ne paljonpuhutut hormoonit töissä, eipähän tuo itseänikään joka ilta kiinnosta esitellä, vaikka yleisesti ottaen minusta onkin mukavaa näyttää naiselle omaa kiihoittumista.
Kun tässä kuitenkin jo pitkälle yli 20 vuotta kimpassa on oltu, niin en tätä asiaa turhan tarkkaan jaksa pohtia ja miettiä, saati kainostella. Kun iltapesun päälle tykkään makoilla, vilvoitella ja tuuletella alasti sängyllä, niin ihan rehdisti siinä silittelen kikkeliä, jos kikkeli silitystä vaille tuntuu olevan. Rouva siihen reagoi tai sitten ei, mutta eipä tuo nyt onneksi vielä ainakaan oksua ole alkanut tavoitella :) Jos alkaisi, niin voisin kieltämättä vähän mieltäni pahoittaa... Joten AP:lle vastauksena, ei minulla mitään tilastotietoa ole, että onko poikkeavaa vai ei, mutta oletko pohtinut, mistä vastenmielisyys voisi johtua? Eikös se ole kuitenkin ihan luonnollista, jos miestä nyt sattuu panettamaan tai muuten olemaan seksi mielessä? Se on mielestäni kuitenkin jonkinasteinen luottamuksenosoituskin, että hän juuri sinulle sen haluaa näyttää ja kanssasi jakaa. Sinähän se todennäköisesti hänet saat kiihoittumaankin, joten ei siinä pohjimmiltaan mistään pahasta ole kyse...
Mutta olisiko tähän kuitenkin paikallaan ihan se vanha, tylsä neuvo keskustelusta, jos asia mieltä painaa?
M48
Normaali Nainen kiinnostuu juhlakunnossa heuluvasta kalusta, kun sellaista esitellään sopivassa tilanteessa ja oikea mies. Lesboja ei kiinnosta?
Ei pelkkä kalu sytytä. Pitää olla muutakin. Kalu silmien edessä tuo mieleen ajatuksen "taasko se tuon munansa kanssa, eikö se ajattele mitään muuta kuin kulliaan..." Mies kai sitten voi ajatella seisokkinsa olevan naista varten, mutta harva nainen sen niin tulkitsee.
Se sinun hieno miehesi luulee, että naiset kiihottuvat samoista asioista kuin miehet. Kerro sille, että mulkun heiluttelu kiihottaa homomiehiä.