Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota olen tapaillut vuoden, petti ja valehteli..

Lintu
12.03.2018 |

Olen tapaillut säännöllisesti erästä miestä tässä jo vuoden päivät, jokin aika sitten selvisi että mies on valehdellut tämän koko ajan minulle olevansa sinkku. On ilmeisesti välillä ollutkin sinkku, mutta käynyt kahteen eri osoitteeseen upottamassa siemeniänsä..tai miten sen nyt ilmaisis järkeviten..

Olen tuntenut vihaa, ällötystä tyyppiä kohtaan viimeajat, ja tuntenut olevani jotenkin lukossa, etten saa sanaa suustani enkä tiedä miltä minusta edes tuntuu..olotila on vaan ollut täysin paska. Olen kyllä epäillyt, että hänen tarinoissaan ei kaikki ole kohdallaan, kun näkemisten jälkeen olotilani on saattanut olla hämmentynyt tms. Olen ihmetellyt miehen etäistä käytöstä välillä ja paljon muitakin asioita, kysynytkin häneltä suoraan että onko jotain mitä minun pitäisi tietää ja aina sama vastaus, että ei ole ja kaikki hyvin. Tuntuu, että minua on tarkoituksellisesti hämätty ja vedätetty, ja saatu miettimään asioita joihin en ole saanut rehellistä vastausta vaan päivän päätteeksi olen päätynyt ajattelemaan, että minussa on vika ja minä mietin liikaa.

Mies on edelleen lähettänyt minulle viestejä, ja nyt otin selvän irtioton koko hommasta, tyyppi luuli varmaan että olen niin murheissani takertunut häneen, vastasin hänen viestiinsä että minulla menee todella hyvin ja huvittavinta oli että äijä ei enää vastannut takaisin, odotti varmaan jotain surullista viestiä..Onko täällä kukaan kohdannut näitä sarjavalehtelijoita? Itse en ainakaan aijo alistua vedätykseen tämän enempää, saa äijä tehdä mitä lystää milloin lystää.

Sain voimaantumisen tunteen, kun tajusin että mistä kyse, kun olotila on ollut niin tilanteelle alistunut..:\

Kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä