Ottaisitko seksirobotin?
Kiristyvät vaatimukset parisuhdemarkkinoilla pohjustaa tietä robottikumppaneiden tuloon. Seksirobottien kehittyessä nykyisestään niin ulkoisesti kuin tekoälyn myötä ”sisäisestikin” ne alkavat, hinnasta riippuen, tarjota vaihtoehdon yhä useammille. Roboteille kehitetään kyky havaita tunteita ja reagoida ihmisten tunteisiin, jotta kanssakäyminen niiden kanssa muistuttaisi ihmiskontaktia. Aito empatiakyky onnistuu kuitenkin vain jos robotti itse on tietoinen tunteiden merkityksistä. Tässä piilee kuitenkin se mahdollisuus että sanasi tai tekosi voivat loukata robottia. Silloin käsilläsi voikin yllätys yllätys olla parisuhdekriisi seksirobotin kanssa!
Kommentit (30)
Ei se nyt ihan välttämättä kunnon sekstailuun riitä. Miehille ehkä pikkuisen paremmin. Vaikea sen robotin on antaa oikeanlaista kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ottaisin. Naisillahan on jo omat seksirobotit. Niitä kutsutaan hieromasauvoiksi.
Onhan niitä miehillekin jo vaikka minkälaisia vempeleitä.
Nuorena luin scifiä, jossa oli ihmisen kaltaisia androideja, älykkäitä robotteja.
Sitä kohti ilmeisesti ollaan menossa. Kehitystyön maksaa seksinnälkäiset miehet.
Mä katsoin perjantai-ohjelmaa, jonka dokkarissa eräs herra oli naimisissa yhden nuken kanssa, lisäksi hänellä oli toinen tyttöystävänä ja tällä nukella oli vielä tyttöystävä. Siitä sai sen fiiliksen, että hän rakenteli aika pikkutarkat taustakertomukset näille ”naisille” ja sitten eli heidän kanssaan jonkinlaisessa polyamorisessa suhteessa. Eli toisaalta hän halusi oikean parisuhteen, kynttiläillallisia, halailua ja TV:n katsomista sen vaimon kanssa, mutta ei kuitenkaan halunnut oikeaa ihmiskontaktia tai koki sen vaikeaksi.
Mut tää jätti tosi hämmentyneeksi, en oikeasti pysty oikein hahmottamaan elottomien nukkien ja parisuhde-larpin viehätystä. Onko täällä joku, joka pystyy avaamaan tätä kuviota lisää? Eikö sitä ikinä kaipaa, että toinen vastaisi kun sille juttelee? Vai käykö hän päänsä sisällä dialogia sen vaimo-nuken kanssa?
Minusta iha jees jos vain seksiä haluavat ottavat robotin ne jotka haluavat myös parisuhteen saavat näin paremmin mahdollisuuksia siihen. Kaikki palstaulit voisivat ottaa robotin ja lakata kinuamasta seksiä naisiltä joita eivät arvosta pätkääkään.
Luomussa vara parempi kirjoitti:
En minä vielä niin kyllästynyt naisiin ole.
Mutta naiset ovat kyllästyneet sinuun. Metoo
Minkälainen ihminen haluaa seksirobotin?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen haluaa seksirobotin?
Sellainen jota kiinnostaa kumppanissa tottelevaisuus ja omistaminen eikä ihmisyys. Elikä perinteinen mies.
En tarvii, mulla on jo vibraattori ja se riittää hyvin. :)
Sait juuri yleensä kaiken elämän puolestapuhujan toivomaan ensimmäistä kertaa meteoriitin putoamista maahan. Ehkä tämä oli joku av-kaste, sillä olen lukenut vastaavia kommentteja aiemminkin täällä mutta en ollut pystynyt koskaan samaistumaan niihin ennen tätä.