Jasmin Mäntylällä menee hyvin nykyään!
Asuu avoliitossa kiinteistönvälittäjä miehensä kanssa ja käy päivätöissä. Kuvissa on kauniimpi ja näyttää onnellisemmalta kuin pitkiin aikoihin. Reipas ja upea kaunotar!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku mikä tämä Jassun mystinen "päivätyö" nykyään on? Bloggaaminen?
Kirjotti jossain vaiheessa että liittyy samaan alaan kun millä sen mieskin on. Se mieshän on kiinteistövälittäjä.
moniamielipiteitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin oli tosi kuuman näköinen nuorempana. Nyt jo rupsahtamassa.
Mun mielestä taas on nykyään paljon freesimpi kun nuorempana. Kaunis nainen.
Niimpä. Samaa mieltä oon, nykyään paljon raikkaampi ja kauniimpi kun nuorena.
Tunnen sen miehen tai oon tuntenut vuosia sitten kun oli ekaa kertaa naimisissa mun tutun kanssa. Fiksun järkevän oloinen mies eikä yhtään pahan näköinenkään. Pitkä ja hyväkäytöksinen joten on tuo Mäntylä nyt tainnut löytää itselleen sopivan sulhon.
Vierailija kirjoitti:
Gerontofiili! reps :D :D
Mikä se on?
Muistatteko Jassun Jasmiinin tuoksua hitin. Nice. Mietin aina, laulaakohan hän omasta pimpsastaan siinä symblolisesti.
Hohhoijaa. Näitä sai lukea jo vuosia sitten eräältä toiselta palstalla. Tyyli ja viestien sisältö on aina samanlaiset.
Monta kaksuu sillä olisi ilman abortteja?
Paljoa veikkaatte hänen painavan, mä veikkaan että 8:lla alkaa
Kuinka karvainen olisi ilman sheivauksia?
Homppeli
Oskari Katajisto
Veturipuiston pappa
Englannin pappa
Australian pappa
ja nyt kiinteistönvälittäjä, joka vaikuttaa ihan fiksulta, kai?
lisäksi muutamia muita, eli jospa se ikuinen onni jälleen kerran kolahtaisi kohdalle?
Uusimmassa insta kuvassa on ainakin erittäin tyylikäs lady. Todellinen kaunotar josta oon tykännyt aina.
Sen blogia kävin joskus kurkkaamassa eikä kyllä ole kehuttava. Samaa diipadaapaa toistaa aina vaan, kaikki aina ihanaa ja parasta. Ei kerrassaan mitään sanottavaa saati uutta. Huono itsetunto selvästi kun arvostelee muita julkkiksia milloin mistäkin ja samalla korostaa omaa erinomaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen blogia kävin joskus kurkkaamassa eikä kyllä ole kehuttava. Samaa diipadaapaa toistaa aina vaan, kaikki aina ihanaa ja parasta. Ei kerrassaan mitään sanottavaa saati uutta. Huono itsetunto selvästi kun arvostelee muita julkkiksia milloin mistäkin ja samalla korostaa omaa erinomaisuuttaan.
Itse asiassa kertoo siellä asioista laidasta laitaan enkä mä oo mitään haukkumista huomannut. Saa sitä mielipiteet julkimoillakin olla.
Aika tylsä tyyppi. Sama kestoilme joka kuvassa. Mies vaan vaihtuu vierestä. Pullaa, piirakkaa, Jasminin moljottavat silmät, kakkuja, keksejä, Jasminin valtavat legot, joulua ja pääsiäistä ja Jasminin huurteiset ripset, salaattia, pitsaa ja Jasminin "veikeä" nenän nyrpistys ja kitapurjenauru. Milleköhän se noin kovasti jaksaakin nauraa? Vaikuttaa lähinnä vajukilta. Ei voi ihmisen elämä olla tässä...
Povasin huikeaa menestystä hänelle missikisoissa aikoinaan, ja sitä kautta uralle, kuten monet kaunottaret häntä aiemmin, mutta teki sitten omat fiksut valintansa.
Aika tyhmiä itsestäänselvyyksiä Jasminin blogi täynnä. Kirjoittaa esim. julkkisten "murheista" ja selittää, että häntä ei pahan puhuminen tai julkisuuden tuomat negatiiviset lieveilmiöta haittaa, koska hän ei ole olettanutkaan elämän olevan ruusuilla tanssimista. Epäselväksi jää, millaisia muiden "murheita" Jasmin tarkoittaa? Siis julkisuudesta häiriintymistäkö?
Ehkä Jasminille tulee yllätyksenä se, että monella muulla julkkiksella on ollut terve koti, jossa hyvinvointi on ollut itsestäänselvyys, ja että heistä pahat asiat tosiaan tuntuvat pahoilta asioilta, eikä heitä ole jo pieninä opetettu sietämään pahoinvointia, kuten Jasmin. Jasmin ei halua valittaa pahoinvoinnistaan, selvä homma, voi olla valittamatta, mutta ei selkeästikään kestä sitä, etä muut ihmiset kyllä valittavat voidessaan syystä tai toisesta pahoin, ja se on aika normaalia.
Jasmin myös opastaa muita, että ongelma ei ole ongelma, jos sen voi ratkaista, tai siitä pääsee eroon. Että hän ei ota murhetta sellaisista asioista.
Ja eikös se Jasmin itsekin yrittänyt itsemurhaa? Eli millaisia "murheita" hän siinä oikein kohtasikaan ajatellessaan tappaa itsensä? Oli nainut jonkun vanhuksen? Härregud.
Mutta hän taitaa kuitenkin olla luomu?
Ei ole lähtenyt mukaan muovimaailmaan, hyvä juttu!
Ei sillä ole rahaa kauneusleikkauksiin. Selvä tarve olisi kylläkin. Nyt joutuu rullaamaan tissinlärpäkkeet rintsikoiden sisälle. Koukkunokka, karmea luomi lärvissä.
Mun mielestä taas on nykyään paljon freesimpi kun nuorempana. Kaunis nainen.