Ottaisitko seksirobotin?
Kiristyvät vaatimukset parisuhdemarkkinoilla pohjustaa tietä robottikumppaneiden tuloon. Seksirobottien kehittyessä nykyisestään niin ulkoisesti kuin tekoälyn myötä ”sisäisestikin” ne alkavat, hinnasta riippuen, tarjota vaihtoehdon yhä useammille. Roboteille kehitetään kyky havaita tunteita ja reagoida ihmisten tunteisiin, jotta kanssakäyminen niiden kanssa muistuttaisi ihmiskontaktia. Aito empatiakyky onnistuu kuitenkin vain jos robotti itse on tietoinen tunteiden merkityksistä. Tässä piilee kuitenkin se mahdollisuus että sanasi tai tekosi voivat loukata robottia. Silloin käsilläsi voikin yllätys yllätys olla parisuhdekriisi seksirobotin kanssa!
Kommentit (30)
tollanen robotti kotiin ja se sekoo niin se paloittelee kaikki asunnon ihmiset ja eläimet.
Ottaisin yhden ilman älyä, kiitos.
Ihanaa voi pahoinpidellä robottia jolla on tunteet eikä saa sanktioita. Psykojen unelma. :D
En minä vielä niin kyllästynyt naisiin ole.
Ottaisin, eukko voisi tehdä kotityöt kun rakastelisin robotin kanssa. Toki muutama Tinder-misu voi olla siinä sivussa.
M43
No mitäpä minä tuhkamuna sillä tekisin. Siivousrobsu olis parempi.
Piuhat irti jos rupee vttuilemaan.
Varsinkin miehiä vois kiinnostaa että saa hoikan ja kauniin ”naisen”, joka myös vuosien saatossa pitää linjansa.
Vierailija kirjoitti:
Piuhat irti jos rupee vttuilemaan.
Sitähän voisi nylkyttää samalla kun se valittaisi, välillä uikuttaisi ja sitten taas saarna jatkuisi. Vähän kuin Lapinlahden Lintujen vittuilupuhelin...
Ilmeisesti robotin kanssa voi sekstailla joutumatta raiskauksesta vankilaan, vaikka ei voisi suostumuksista todistaa seuraavana aamuna mitään?
Mitä pilkkuaviilaavampia ja pakkomielteisempiä ihmisistä näiden puolisonvalintakriteereidensä kanssa saadaan, sitä enemmän suhderobottien valmistajat hyötyvät.
Ei ole sattumaa, että ip-lehdissä ja tv-kanavilla tuodaan niin paljon esille erilaisia fetissejä (asia- tai esinekohtainen seksuaalihäiriö). Niistä koitetaan tehdä valtavirtaa. Suhderobottibisneksen promootiota.
Kohta se korkein kriteeri puolisolle, jota vaan harva saavuttaa, on että olisi yleensä ihminen.
En ostaisi.
Toki ottaisin, mutta vain jos siitä ei pystyisi suorilta käsin sanomaan, että on robotti eikä oikea naikkonen. Mitkään pölynimurit ja auton pakoputket ei hirveästi kiinnosta, vaikka olisi miten paljon meikkiä töhrittynä.
Roboteissa vähän huonona puolena liika robottimaisuus. Tulee menemään vielä pitkään ennen kuin teknologia on pisteessä, jossa robotit pystyisivät itse esim. liikkumaan normaalisti ja käyttäytymään ihmismaisesti.
Näkisin loogisemmaksi jos jotenkin kasvatettaisiin naiskehoja, joiden aivoihin laitettaisiin piuhoja. Näin liikkumiseen, sekä muuhun ihmisenkaltaiseen olemiseen tarvittavat neuroverkot olisivat jo olemassa, jolloin ainoaksi ongelmaksi jäisi robottnaisen tunteiden ja mielihalujen kontrollointi. Kun nämä ongelmat on selvitetty, voidaan näitä naisrobotteja alkaa tehokasvattamaan kasvuhormoneja käyttämällä. Näin voidaan ehkä 4 vuoden aikana kasvattaa yhdestä hedelmöittyneestä munasolusta aikuisen kokoinen naisrobotti.
Tällaisia asioita olen ajatellut. Tuskin itse pääsen näistä iloista nauttimaan, mutta ehkä sitten lapsenlapset!
En helvetissä. Ennemmin kokeilen vaikka sahaa, hiomakonetta ja neulontaa.
Totta kai ottaisin. Naisillahan on jo omat seksirobotit. Niitä kutsutaan hieromasauvoiksi.
Ottaisin kotitalousrobotin, joka siivoaisi, pesisi ikkunat ja kävisi kaupassa. Ehkä jonain päivänä tämäkin on mahdollista, mutta ei oman elämäni aikana.
Tekoälyllä varustettu robotti voi tehtailla #me too päivityksiä someen
Eikä tässä vielä kaikki. Mikäli robotilla on tunteet niin ei ole ollenkaan varma että se (hän) haluaa olla sinun kanssa. Hups, mitens sitten käy?