Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rauhoittuukohan ex-mies

Oksjdjhd
12.03.2018 |

Kokemusta siitä miten erosta raivostunut mies on rauhoittunut viikkojen kuluessa? Kyseinen tapaus uhkaa hylätä lapsensa kostoksi minulle. Ei kai hulluinkaan sellaiseen pysty? Vaikka melko epävakaa ihminen onkin. On nyt todella täynnä vihaa minua kohtaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun erosta on nyt 3v ja exä alkaa olla vähän järkevämpi mutta puheyhteyttä ei ole vieläkään, viestitellään tapaamiset. Mutta nyt on sentään viestittänyt kun välillä ei edes vastannu mun viesteihin eikä oo vissiin haukkunu mua ainakaan kauheesti lapsille tai sit ne ei enää raaski kertoa.

Vierailija
2/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, lapselleen se kostaa koska on henkisesti lapsi  itsekin. Ei sulle.

Vierailija
4/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lapsen hylkääminen on toisille miehille todella helppoa.

Vierailija
5/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis exän ja jonkun muun lapset?!

Vierailija
6/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ohi menee tai sitten EI.

Jotkut vielä ihan oikeasti katkaisevat välinsä myös lapsiin pysyvästi, ollen siinä uskossa että se harmittaisi sinua vaikka oikeasti taitaisit olla vaan tyytyväinen siihen lopputulokseen.

Kostaminen on tyhmää lähes kaikissa tapauksissa mutta jos on paljon joutunut kärsimään niin jonkinlaista hyvitystä voisi kyllä saada tai ottaa.

Vierailija
7/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Lapselle ei saisi koskaan kostaa vanhempien erimielisyyksiä. 

Vierailija
8/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksjdjhd kirjoitti:

Kokemusta siitä miten erosta raivostunut mies on rauhoittunut viikkojen kuluessa? Kyseinen tapaus uhkaa hylätä lapsensa kostoksi minulle. Ei kai hulluinkaan sellaiseen pysty? Vaikka melko epävakaa ihminen onkin. On nyt todella täynnä vihaa minua kohtaan.

rauhoittuu ajan kanssa, voi mennä 5 vuotta.

voi olla, että muuttuu hullummaksi. Ota uusi ukko siihen, niin saat jatkaa elämääsi nopeemmin.

Tosin voi olla aika paska tilanne uudelle ukolle.

Vierailija
9/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä ohi menee tai sitten EI.

Jotkut vielä ihan oikeasti katkaisevat välinsä myös lapsiin pysyvästi, ollen siinä uskossa että se harmittaisi sinua vaikka oikeasti taitaisit olla vaan tyytyväinen siihen lopputulokseen.

Kostaminen on tyhmää lähes kaikissa tapauksissa mutta jos on paljon joutunut kärsimään niin jonkinlaista hyvitystä voisi kyllä saada tai ottaa.

Miksi niihin lapsiin pitäisi yhteydessä olla kun eivät hyvällä todennäköisyydellä ole edes omia.

Vierailija
10/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti jo alkavan rauhoittua, mutta raivo alkoi uudestaan, kun sai tietää, että olin alkanut tapailla toista miestä. Sitten tarvittiin jo poliisia.

Vierailija
11/11 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi rauhoittua? Ette kai te siksi eronneet, että teillä oli liian kivaa yhdessä? Sehän menettää puolet omaisuudestaan sinulle ja joutuu vielä maksamaan sinulle elatusmaksuja. Luuletko että se siitä ilahtuisi?