Rauhoittuukohan ex-mies
Kokemusta siitä miten erosta raivostunut mies on rauhoittunut viikkojen kuluessa? Kyseinen tapaus uhkaa hylätä lapsensa kostoksi minulle. Ei kai hulluinkaan sellaiseen pysty? Vaikka melko epävakaa ihminen onkin. On nyt todella täynnä vihaa minua kohtaan.
Kommentit (11)
Kuule, lapselleen se kostaa koska on henkisesti lapsi itsekin. Ei sulle.
Ap, lapsen hylkääminen on toisille miehille todella helppoa.
Kyllä se siitä ohi menee tai sitten EI.
Jotkut vielä ihan oikeasti katkaisevat välinsä myös lapsiin pysyvästi, ollen siinä uskossa että se harmittaisi sinua vaikka oikeasti taitaisit olla vaan tyytyväinen siihen lopputulokseen.
Kostaminen on tyhmää lähes kaikissa tapauksissa mutta jos on paljon joutunut kärsimään niin jonkinlaista hyvitystä voisi kyllä saada tai ottaa.
Surullista. Lapselle ei saisi koskaan kostaa vanhempien erimielisyyksiä.
Oksjdjhd kirjoitti:
Kokemusta siitä miten erosta raivostunut mies on rauhoittunut viikkojen kuluessa? Kyseinen tapaus uhkaa hylätä lapsensa kostoksi minulle. Ei kai hulluinkaan sellaiseen pysty? Vaikka melko epävakaa ihminen onkin. On nyt todella täynnä vihaa minua kohtaan.
rauhoittuu ajan kanssa, voi mennä 5 vuotta.
voi olla, että muuttuu hullummaksi. Ota uusi ukko siihen, niin saat jatkaa elämääsi nopeemmin.
Tosin voi olla aika paska tilanne uudelle ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä ohi menee tai sitten EI.
Jotkut vielä ihan oikeasti katkaisevat välinsä myös lapsiin pysyvästi, ollen siinä uskossa että se harmittaisi sinua vaikka oikeasti taitaisit olla vaan tyytyväinen siihen lopputulokseen.
Kostaminen on tyhmää lähes kaikissa tapauksissa mutta jos on paljon joutunut kärsimään niin jonkinlaista hyvitystä voisi kyllä saada tai ottaa.
Miksi niihin lapsiin pitäisi yhteydessä olla kun eivät hyvällä todennäköisyydellä ole edes omia.
Näytti jo alkavan rauhoittua, mutta raivo alkoi uudestaan, kun sai tietää, että olin alkanut tapailla toista miestä. Sitten tarvittiin jo poliisia.
Miksi sen pitäisi rauhoittua? Ette kai te siksi eronneet, että teillä oli liian kivaa yhdessä? Sehän menettää puolet omaisuudestaan sinulle ja joutuu vielä maksamaan sinulle elatusmaksuja. Luuletko että se siitä ilahtuisi?
Mun erosta on nyt 3v ja exä alkaa olla vähän järkevämpi mutta puheyhteyttä ei ole vieläkään, viestitellään tapaamiset. Mutta nyt on sentään viestittänyt kun välillä ei edes vastannu mun viesteihin eikä oo vissiin haukkunu mua ainakaan kauheesti lapsille tai sit ne ei enää raaski kertoa.