Oletteko katsoneet Nikke Knattertonia?
Aiemmin en niin ollut kiinnostunut sarjasta, mutta siinähän onkin loistavaa huumoria meille kaksimielisille, tissejä ja perseitäkin joka jaksossa. Että semmonen "lastenohjelma" :D
Kommentit (28)
Tylsää ja modernia 3D soopaa. Niitä vanhempia 2D jaksoja en ole nähnyt.
Lapsena eli siitä on kauan, tuliko se tv:stä joskus 90-luvun alussa?
Joskus yläasteella koulussa, en muista millä tunnilla, opettaja näytti noita aina. :D
Yksityisetsivä Nikke Knatterton (saks. Nick Knatterton) on saksalaisen sarjakuvataiteilija Manfred Schmidtin (1913–1999) luoma sarjakuvahahmo. Sarjakuvan tv sovittus Nikke Knatterton: Mestarietsivän seikkailut (saks. Nick Knatterton) on vuonna 1978 valmistunut 15-osainen länsisaksalainen piirrossarja televisiolle. Kun Finnkino julkaisi Suomessa Nikke Knatterton -piirrossarjan vuonna 2008 DVD:nä, levy myi kolmessa kuukaudessa kultalevyn verran.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitäkin tehty joku 3D-paska? Voi prkl.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitäkin tehty joku 3D-paska? Voi prkl.
AP
Siitä vanhasta "old school"-tyylisestä animaatiosta siis puhuin kun tän ketjun aloitin.
AP
Hyvä kun tunnistaa mallit takapuolen ja tissien perusteella. Yhdessä jaksossa kun etsi jotain naista, katsoi haukankatseella kaukana olevaan veneeseen jossa verhon takaa näkyi jonkun poven siluetti: "Ei se olekaan hän, neljä milliä puuttuu" :D
Paappa katseli noita niin tuli usein mummolassa seurattua samalla.
Joskus teininä tuli katsottua ja naureskeltua niille.
Up. Joku teki päivällä vastaavan uuden aloituksen mutta joku mielensäpahoittaja ilmiantoi.
Kiva se on, sopii lapsille ja aikuisille. Minulla on se DVD.
Johtopäätös:
Palstalaiset eivät arvosta hyviä piirrettyjä.
Lapsena (paitsi silloin se oli jostain kumman syystä Knakkerton... eli ei osattu lukea nimeä oikein), ja nyt keski-ikää lähestyessä oon tubesta katsonut joitain jaksoja joku pari vuotta sitten.
joskus lapsena olen katsonut!?!