Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein vale mihin olette Tinderissä törmänneet?

Vierailija
12.03.2018 |

Minulla on täällä parhaillaan tilanne jossa mies sanoo olevansa sinkku vaikka kuvasta näkee että vihkisormus on yritetty piilottaa kuvankäsittelysoftalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tinderissä ihmetelly miksi naisilla on se sormus jos on sinkkuja. hyvin monella on. eipä se mulle kuulu, kun swaippaan ohi sellaset.

Vierailija
2/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tindermätsin kanssa tuli esiin sellainen vale, että mies puhui pitkään ystävyydestä ja kerroin hänelle aika paljonkin henkilökohtaisia asioitani. Mutta ystävyys katkesi kuin seinään. Tämä on minusta todella julma vale, kun se pitkittyi vuoden pituiseksi. 

Toinen iso vale, joka minulle on esitetty oli se, että mies oli muka sinkku, vaikka hänellä oli tyttöystävä. Tunsin tämänkin miehen yli vuoden ja ensitapaamisella kertoi entisestä tyttöystävästään, joka muutti ulkomaille ja he olivat silloin eronneet. Olimme fb-kavereitakin hetken tämän miehen kanssa ja sitä kautta tunnistin tämän ex-tyttöystävän. Kuitenkin jossain vaiheessa huomasin, että tämän ex-tyttöystävän sukunimi muuttui samaksi kuin miehen sukunimi. Eli olivat sitten jossain välissä menneet naimisiin. Ja tämän jälkeenkin mies vielä sanoi, että on eronnut tästä tyttöystävästä. Sukunimiasiaa en ottanut puheeksi, koska en halunnut jäädä stalkkauksesta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme