Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan karpannut? Miten kävi?

Fläsäbiitti
12.03.2018 |

Itse karppasin kerran noin puoli vuotta ja paino putosi 10 kg. Sitten erään matkan jälkeen jatkoin pasta-peruna-leipä -linjalla ja lihoin kaiken takaisin.

Nyt ehtisi tehdä vielä jotain ennen kesän toppi- ja mekkokautta. Kannattaiskos taas siirtyä liha- kananmuna- ja juustopainotteiseen syömiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja toimi hyvin. Pääsin tavoitteseen ja siirryin takaisin normiruokaan - ja näinpä on taas osa kiloista hiipinyt takaisin..

Vierailija
2/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja bmi tippui 27->19. Ei tehnyt mieli enää palata siihen hiilarinmässyttämiseen niin ei ole paino enää noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kyllä siitä laihtu. Mutta se raadon maku ja haju suussa ei motivoinu jatkamaan.. ja muutenkin on huono itsekuri, tykkään leivästä jne. Parempi ku jättää vaa sokerit pois ja vaaleat vehnät ja syö muuten monipuolisesti ja terveellisesti ja muistaa vähä urheillakki siin sivussa..

Vierailija
4/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fläsäbiitti kirjoitti:

Itse karppasin kerran noin puoli vuotta ja paino putosi 10 kg. Sitten erään matkan jälkeen jatkoin pasta-peruna-leipä -linjalla ja lihoin kaiken takaisin.

Nyt ehtisi tehdä vielä jotain ennen kesän toppi- ja mekkokautta. Kannattaiskos taas siirtyä liha- kananmuna- ja juustopainotteiseen syömiseen?

Karppaus on kasvispainotteinen ruokavalio.  Oletko ollut tuolla proteiinipainotteisella, kun meinaat taas siihen siirtyä?

Vierailija
5/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vihanneksia ja lihaa/kanaa/kalaa. + Munia tietenkin. Ehkä proteiinin osuus oli suurempi, kylläisyys pysyi hyvin.

Vierailija
6/6 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja laihduin kyllä. Riitti kun jätti pois sokerin ja vaalean leivän, ja lisäsi liikuntaa. Perunaa, riisiä ja ruisleipää söin. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi