Kertokaa oliko se uudelleenfilmatisointi mielestänne hyvä
Mielestäni ei ollut yhtä hyvä kuin kirja. Siinä oli liikaa jätetty pois ja liikaa keksitty omasta päästä. Esim. se maalauksen nainen.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan kerro mikä uudelleenfilmatisointi.
No se missä on ne lapset ja ne menee sinne taloon ja viemäriin. Ja se tulee kaapista oudosti ja sitten yhäkkiä tippuu sinne alas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mustakin oli selkeästi huonompi.
Vai oli musta huonompi? Rasisti!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mustakin oli selkeästi huonompi.
Voikohan noin isoa ja monimutkikasta tarinaa edes kertoa elokuvana? Siinä ei ollut edes sitä kun se laittoi käden siihen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä uudelleenfilmatisointi?
Se missä on ne lapset ja se ns. olio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä uudelleenfilmatisointi?
Se missä on ne lapset ja se ns. olio.
E.T?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua mistä leffasta te puhutte....
No SIITÄ. Käy ilmi jo aloitusviestissä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä Se-elokuvasta ja kirjasta?
Joo. Kumpi oli mielestäsi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua mistä leffasta te puhutte....
No SIITÄ. Käy ilmi jo aloitusviestissä.
No ei todelkakaan käy, vi**n urpo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä Se-elokuvasta ja kirjasta?
Joo. Kumpi oli mielestäsi parempi?
Niin tässä, kuin 99% kirjoista tehdyt leffat, leffat häviää kirjalle. Mutta pelottavat pellet kyllä kuuluu valkokankaalle, että leffatkin kyllä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua mistä leffasta te puhutte....
No SIITÄ. Käy ilmi jo aloitusviestissä.
No ei todelkakaan käy, vi**n urpo....
Käyhän. Paljastin jopa yksityiskohdan juonesta.
Ei ole syytä olla epäystävällinen.
Joo oli