Naimisiin työttömän kanssa?
Menisitkö naimisiin työttömän kanssa? Ei olisi ottanut töitä vasaan eikä yrittäisi hakea niitä. Olisi siis sinun elätettävä vai voisitko rakastaa häntä?
Kommentit (10)
Menisin, koska olen itsekin eikä vaikuttaisi tukiin hänen tulot. Sen sijaan työssäkäyvän kanssa en menisi, ettei hänen tarvitsisi elättää.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö naimisiin työttömän kanssa? Ei olisi ottanut töitä vasaan eikä yrittäisi hakea niitä. Olisi siis sinun elätettävä vai voisitko rakastaa häntä?
Jos haluat tehdä kaikki työt suhteessasi (työpaikalla ja kotona) yksin, kun toinen makaa sohvalla, koko loppuelämäsi ajan, niin siitä vaan.
Onko suvussa paljon työttömyyttä? Voi olla geeneissä eli pohtisin tovin.
En jos työttömällä osapuolella ei olisi elämässä mitään (töihin liittyvää) kunnianhimoa ja uhkana olisi että minun varoillani elettäisiin. Jos on kuitenkin suhdanteiden takia työtön ja hakemassa töitä tai muuta olan b:tä, niin tilanne olisi toinen.
Jps olisi hyvä syy olla hakematta töitä ja ottamatta töitä vastaan. Esimerkiksi psyykkinen sairaus, joka estää työnteon, mutta lääkäreitä ei saa vakuutettua. Itsekin olen tällä tavalla työtön. Yritän vielä hakeutua opiskelemaan, koska haluaisin työelämään. Mulle harva asia olisi täysi turn-off, mutta täysi vapaamatkustaja-asenne olisi sitä (sairaat ihmiset ei ole vapaamatkustajia). Se kertoo jotain ihmisen moraalista ja arvoista.
En pystyisi elättämään ketään, koska hädintuskin elätän itseni. Mutta ei työttömyys ole mulle mikään syy antaa rukkaset jollekulle. Toisen status ja varallisuus ei liikuta mua, mutta arvomaailmalla on väliä.
Menin naimisiin työttömän kanssa. Tein jopa kaksi lasta hänen kanssaan. Tai no, kyllä se silloin yritti vähän töitäkin tehdä, mutta enimmäkseen oli elätettävänäni. Nyt on ex (niinpä niin, en jaksanut katsoa sitä saamattomuutta enää) ja taas jättäytynyt työttömäksi. Tätä nykyä on siis enää lasten elatus minun harteillani, ei hänen elatuksensa. 80 kiloa vähemmän harteilla siis. Kevyeltä tuntuu kyllä.
Lasketko ap hintaa esim sille, että töissäkäyvän ei tarvitse välttämättä tehdä lainkaan kotitöitä, koska kotona oleva osapuoli tekee ne?
Sitten kun tämäkin saa töitä on toki enemmän rahaa käytössä, mutta molemmilla vähemmän vapaa-aikaa siitä nauttimiseen.
Minun mieheni on työtön ns alfa-uros. Sänkykamarissa hän tykkää olla alistettavana, käytän strap-on dildoa
En menisi, vaikka olen pitkään ollut itsekin työtön. Kuten sanottu, senhetkinen työttömyys itsessään ei ole este, vaan se, että saisin tehdä loppuelämäni vähintään kahden ihmisen edestä töitä. Menettäisin välittömästi mahdollisuuden moneen asiaan, joita olen toivonut ja suunnitellut elämässäni: lapset, lemmikit, matkailu, oma asunto. Saa olla aika hyvä kumppani, että noista luovun mukisematta.
Tuossa ei ole työttömyys este vaan laiskuus. En halua elättää työhalutonta ihmistä 70 vuotta.