Miksi minua alkaa aina palelemaan kun on bentsoja, joita minulle määrätään?
Sama vaikutus on tapahtunut poikkeuksetta joka kerta. Nyt on kyse 15 mg opamox-lääkkeestä, mutta sama palelu tulee myös diapameista ja rivatrileistä. Mistä johtuu?
Kommentit (6)
Tää voi olla tosi kaukaa haettua, mutta vähentääkö ne ruokahalua? Jos joo niin palelu voi johtua siitä ettet saa tarpeeksi kaloreita
Sama asia toistuu joka kerta vaikka olisin syönyt normaalisti koko päivän ja vaikka olisin syönyt 1/2 tuntia- tunti ennen lääkkeen ottamista. Otan tämän kyllä puheeksi ensi kerralla lääkärini kanssa, mutta mielenkiinnosta ajattelin täältä tiedustella jo etukäteen, josko jollekin asia olisi tuttu.
No jos se johtuu verenpaineen alenemisesta, niin luulisi löytyvän muitakin, joilla käy näin, mutta en ole vielä löytänyt kohtalontoveria asian tiimoilta..
Mä alotin viime viikolla syömään Doxalia unettomuuteen, ja oon pannu merkille saman että vähän aikaa lääkkeen ottamisen jälkeen mua alkaa palella ihan sikana
Eikö kukaan bentsoista tietävä osaa auttaa? En sitten ole niiden väärinkäyttäjä, mutta ihmetyttää tuo kun aina tulee kylmä niitä ottaessa...