Autottomana on hankala elää
Näin kun ei kävellen eikä pyörällä pysty liikkumaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se ongelma tässä nyt taas oikein on?
Mihin sun oikein pitäisi päästä?
Mies kuskaa sut kauppaan ja asioille, mies huolehtii lapsen harrastuskuljetukset. Sinä sen kuin istut herrana pyllylläsi kun chafööri vie.
Mitään iltamenojakaan itselläsi ei ole (näin olet sen sata kertaa kertonut), et harrasta yhtään mitään, et koskaan käy kenenkään luona kylässä (nämäkin olet sen sata kertaa kertonut).
(Ja kaiken huipuksi jos joskus pitäisi johonkin päästä, teidän huushollissa kyllä on niitä autoja useampiakin ja sinulla ajokortti.)
Ei mies niin vaan kerkiä kauppaan kuskaamaan. En toki harrasta itse mitään kun en harrastuksiin kuitenkaan millään pääsisi. Mies vie lapsen harrastukseen kun harrastaa itse samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos laihduttaisit, helpottuisi kävely. Ihan olet itse itsesi lihottanut joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laihduttaisit, helpottuisi kävely. Ihan olet itse itsesi lihottanut joten älä valita.
Mä olen nykyään normaalipainoinen enkä silti edelleenkään pysty tuon huimauksen takia liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen itse yksineläjä ja ei tämä vaikeaa ole ollut. Tosiaan kävellen ja bussilla pääsee kaikkialle. Mikä on ongelma, jos et pysty kävelemään? Liian lihava? No silloinhan juuri kannattaa kävellä kaikkialle.
No minä olen yksineläjä, ja on vaikeaa. Kaikkialla ei bussilla pääse, eikä kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen itse yksineläjä ja ei tämä vaikeaa ole ollut. Tosiaan kävellen ja bussilla pääsee kaikkialle. Mikä on ongelma, jos et pysty kävelemään? Liian lihava? No silloinhan juuri kannattaa kävellä kaikkialle.
No minä olen yksineläjä, ja on vaikeaa. Kaikkialla ei bussilla pääse, eikä kaikkialle.
Sellaista se on, elämässä joutuu tekemään valintoja ja sitten vielä ihan itse elämään niiden valintojen aiheuttamien seuraamusten kanssa. Maksaahan se ajokortti kohtuullisesti ja autokin jotain, mutta kyllä sillä rahalla saa mielestäni niin paljon, etten suostuisi autosta luopumaan. Jos vaikka kortti lähtisi lopullisesti, ajaisin ilman korttia.
Myös vanhuksia joita puoliso nostaa autosta vaikka kuskina ja liikkuminen keppien kanssa?
Myös pensasaidasta läpi kun automaatissa kaasujalka kipsaantunut.