Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
401/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekkään viehäty ylipainoisista miehistä, mutta minusta aika junttia sanoa sitä ääneen. Hänkin voisi vain jättää vastaamatta niille naisille joiden ulkonäkö ei viehätä, ilman mitään alleviivaamista. Tulee vähän mieleen ettei miehellä ehkä ole ns. sydämen sivistystä ja onko sitten vähän sovinisti muutenkin. Ei plussaa tuollainen kommentti, vaikka itse olen normaalipainoinen.

Tavallaan hyvä että sulki pois pullukat heti esittelyssä. Nyt eivät nämä sitten näe turhaa vaivaa kirjeen laatimisessa. Tietysti olisi saman asian voinut sanoa kohteliaamminkin.

Vierailija
402/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tissit kuitenkin olla kohtalaisen suuret? Se on hankalaa nimittäin yhdistää, kun tisseihin tarvitaan sitä rasvaakin.

Ei hän mistään tisseistä puhunut.

Ei niin. mauno etsii kaunista, fyysistä ja ei lihavaa naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, Mauno teki nyt melkosen virheen kun ilmoitti tuollaisen asian. Kertoo ihmisen sivistymättömyydestä, kun sanoo tuollaista ja vielä telkkarissa koko kansan edessä. Ihan hyvin Mauno olis voinu jättää ne ylipainoiset valitsematta, ilman että olis pitäny tv:ssä anella normaalipainoista naista. Nyt tais vaan karkottaa tolla kommentillaan suuren osan kaikenpainoisista naisista, jotka ehkä olisivat hänelle kirjoittaneet. No rehellisyys toki hyvä asia, mutta hyvän maun rajoissa kuitenkin...

Vierailija
404/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, Mauno teki nyt melkosen virheen kun ilmoitti tuollaisen asian. Kertoo ihmisen sivistymättömyydestä, kun sanoo tuollaista ja vielä telkkarissa koko kansan edessä. Ihan hyvin Mauno olis voinu jättää ne ylipainoiset valitsematta, ilman että olis pitäny tv:ssä anella normaalipainoista naista. Nyt tais vaan karkottaa tolla kommentillaan suuren osan kaikenpainoisista naisista, jotka ehkä olisivat hänelle kirjoittaneet. No rehellisyys toki hyvä asia, mutta hyvän maun rajoissa kuitenkin...

Olin kirjoittamassa samaa. 

Vierailija
405/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat nimittelee Maunoa juntiksi ja ties miksi.

Niin hyvätapaiset ja sivistyneet naiset toimivat.

En nimitä. 

Pidän mielenkiintoisena sitä, että hyvinkin vaatimattoman näköisillä miehillä on tiukat kriteerit.

Kiinnostava peili kotona?

Siis mielestäsi se että toivoo kumppaninsa olevan normaalipainoinen, lasketaan tiukaksi kriteeriksi?

Minusta normaalipainoisuus on ihan vähimmäiskriteeri. Ei ole mitenkään kohtuutonta odottaa, että ihminen on luonnon tarkoittamassa, perusterveessä tilassa, vaikka ei itse olisikaan ulkonäöltään supermallin luokkaa.

On sillä muitakin kriteerejä kuin tuo paino. Tapa miten tuon painoasian mainitsi videolla on kyllä tökerö.

Varmaan se, kuinka paljon painoasiat itseään koskettaa, vaikuttaa siihen kuinka tuon sanomisen tulkitsi. Mun mielestä kun oli jopa vaivaantunut sitä sanoessaan, ei millään tavalla tökerö. Varmasti oli miettinyt kehtaako sanoa vai ei. Sellaisen vaikutelman siitä sai.

Ja onhan se hassua, että voi asettaa kriteereiksi vaikka samat kiinnostuksen kohteet kuin itsellä on ja samanlaisen elämään avoimesti suhtautuvan luonteen kuin itsellä on, eikä kukaan hermostu, mutta ei voi itse normaalipainoisena sanoa haluavansa normaalipainoisen kumppanin.

Vierailija
406/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?

Mikä v#tun LIHOAA??????

Vierailija
407/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimitä. 

Pidän mielenkiintoisena sitä, että hyvinkin vaatimattoman näköisillä miehillä on tiukat kriteerit.

Siis mielestäsi se että toivoo kumppaninsa olevan normaalipainoinen, lasketaan tiukaksi kriteeriksi?

Minusta normaalipainoisuus on ihan vähimmäiskriteeri. Ei ole mitenkään kohtuutonta odottaa, että ihminen on luonnon tarkoittamassa, perusterveessä tilassa, vaikka ei itse olisikaan ulkonäöltään supermallin luokkaa.

On sillä muitakin kriteerejä kuin tuo paino. Tapa miten tuon painoasian mainitsi videolla on kyllä tökerö.

Varmaan se, kuinka paljon painoasiat itseään koskettaa, vaikuttaa siihen kuinka tuon sanomisen tulkitsi. Mun mielestä kun oli jopa vaivaantunut sitä sanoessaan, ei millään tavalla tökerö. Varmasti oli miettinyt kehtaako sanoa vai ei. Sellaisen vaikutelman siitä sai.

Ja onhan se hassua, että voi asettaa kriteereiksi vaikka samat kiinnostuksen kohteet kuin itsellä on ja samanlaisen elämään avoimesti suhtautuvan luonteen kuin itsellä on, eikä kukaan hermostu, mutta ei voi itse normaalipainoisena sanoa haluavansa normaalipainoisen kumppanin.

Olisi vain sanonut, että etsii likunnallista naista

Vierailija
408/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani... onko Mauno itse normaalipainossa?

Vierailija
409/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani... onko Mauno itse normaalipainossa?

Mikset mene itse katsomaan? Ohjelman sivulla näet kaikkien maajussien esittelyvideot. 

Vierailija
410/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän kärjistäen: Lihavuushan itsessään on elintapojen seuraus, eli suuri osa lihavista:

- on jossain määrin hedonisteja

- ei liiku riittävästi

- syö liikaa

- välttämättä muitakaan harrastuksia ei ole, (tv:n katselu ei ole harrastus)

Jos päättää että ei deittaile ylipainoisia ihmisiä, niin saa jotain muuta kuin yllä lueteltua.

Vierailija
411/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimitä. 

Ei kaikki liikunnalliset ole normaalipainoisia, eikä myöskään kaikki normaalipainoiset liikunnallisia.

Vierailija
412/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimitä. 

Ei kaikki liikunnalliset ole normaalipainoisia, eikä myöskään kaikki normaalipainoiset liikunnallisia.

Tiedän. 

Vierailija
413/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele tota maikkarin sontaohjelmaa, mutta, miksi ei saisi sanoa että haluaa normaalipainosen naisen.

Kyllä minäkin haluaisin miehenä normaalipainosen naisen, enkä lihavaa. 

Naisena taas pidän pulleista isoista miehistä, vaikken sellasta haekaan.

Niin, ja olen itse ylipainoinen. Mutta en itseni kanssa seurustelisikaan.

Onhan tuherokin helpompi löytää, jos maha ei roiku edessä.

Vierailija
414/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun samassa ohjelmassa on sellainen söpöläinen kuin Antti-Jussi niin muut kyllä saa tyytyä vain jämiin. Myös Mauno.

Antti-Jussi näyttää kyllä tosi lyhyeltä.

Mauno taas köyhän naisen Mcgyver pystynokalla.

Vierailija
415/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä Mauno voinut esittää asiansa hieman fiksummin? Esim. että toivoo naisen olevan "simpsakassa kunnossa " , "sporttinen " tai vaikka "hoikka ja nätti . Kaikki nuo olis olleet paaaaljon parempia vaihtoehtoja kuin tuo "ei ylipainoinen ". Mutta Mauno onkin mies.

Voi jestas te olette hankalia. Jos tarkoittaa normaalipainoista, miksi käyttää jotain kiertoilmaisuja? Miksi ei voi sanoa normaalipainoinen tai ylipainoinen, koska molemmat ovat samalla hyvin asiallisia, neutraaleja mutta selkeitä sanoja? Ei jää mitään tulkinnan varaa. Läski ja lihava olisi ollut tökeröjä. Ja hänhän sanoi toivovansa normaalipainoista naista ja jos menee ylipainon puolelle, niin ei niin viehäty. Hyvin korrektisti ja neutraalisti ilmaistu.

T. Nainen itsekin, joka arvostaa miesten rehellisyyttä ja suoruutta ja ärsyyntyy naisten kiertelystä ja venkoilusta ja selän takana mussutuksesta

Vierailija
416/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä nyt ongelma ole se, että Mauno haluaa normaalipainoinen rouvan vaan tyyli miten sen sanoi.

Sanoin tästä asiasta miehelle ja hän ihmetteli myös mitä pahaa siinä nyt on kunnes näki telkusta kuinka asia esitettiin, sanoi myös että kyllä hölmösti asian ilmaisi.

Vierailija
417/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun samassa ohjelmassa on sellainen söpöläinen kuin Antti-Jussi niin muut kyllä saa tyytyä vain jämiin. Myös Mauno.

Antti-Jussi näyttää kyllä tosi lyhyeltä.

https://im.mtv.fi/image/6795030/portrait/576/960/6d312e24cd1a50ab544660…

????  Ihan normaalin kokoinen ja hyvännäköinen. Haastattelussakin vaikutti fiksulta ja elämästä jotain oppineelta. Ei mitään rasitteita/lapsia ympäri kyliä. Kyllä moni varmasti haluaa ennemmin tuon kainaloon laskemaan tähtiä yötaivaalta kuin kuntelemaan Maunon märinää ylipainosta.

Vierailija
418/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei tuo mauno ole edes minkään näköinen.

Tuo on sinun mielipiteesi, mutta odotellaan nyt niitä kirjeitä, ehkä se kertoo hieman enemmän, mitä mieltä muut ovat hänen ulkonäöstään, epäilen, että hänen olemuksensa viehättää aika monta naista (ja varmaan miestäkin).

Vierailija
419/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän sisään on haukuttu Ikea-Erno, Maajussi-Mauno ja Bachelorin mies, ulkonäköä myöten.

"Me suomalaiset naiset emme ole yhtään pinnallisia".

Kyllä te naiset olette sekaisin

Vierailija
420/471 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää, vaikka Maunon kaverit puhuisivat ilkeästi ylipainoisista, ja se vaikuttaisi asiaan? Tai sitten Mauno vaan etsii energistä ja pirteää nuorta naista, ja nuoret naiset usein ovat hoikkia.

Olen itse suunnilleen Maunon ikäinen nainen, ja mun mielestä Mauno vaikuttaa itse niin energiseltä ja ikäisekseen nuorelta, että sille sopisi hyvin nuorempi nainen.

Ketju on lukittu.