Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on lääketieteellisellä väitöksellä todistettu: ALAKARVOJA EI PIDÄ AJELLA

Vierailija
12.03.2018 |

Tämä niin naisille kuin miehille.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

Nämä nykyajan tutkimukset ovat suurimmaksi osaksi huuhaata. Posliinia on ihana katsella ja nuolla. karvatussua ei.

Posliinitha nimenomaan on nykyajan huuhaata...tärkein ominaisuus on muuta kuin nuoleskelu ja katselu

Ihan puhut vastoin parempaa tietoa. Posliini oli  in jo  muinaisessa Egyptissä.

Vierailija
42/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kutisee karvat. En jaksaisi ajella, mutta välillä on vain pakko. Ei johdu pesemättömyydestä. Vai peseekö joku sitten p*llunsa useita kertoja päivässä?

Urheilun jälkeen ja sen lisäksi joka ilta. Pesethän kasvosikin 1-2 kaksi kertaa päivässä?

Oletko miettinyt, johtuisiko kutina kuitenkin liian voimakkaasti tai huonosti pesevästi pesuaineesta tai keinokuituisista hiertävistä alusvaatteista? Olisi outoa, että karvat kutittavat, eiväthän hiuksetkaan kutita päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös väitöstutkimuksella ”todistettu”, että korvavalo toimii...

Vierailija
44/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kutisee karvat. En jaksaisi ajella, mutta välillä on vain pakko. Ei johdu pesemättömyydestä. Vai peseekö joku sitten p*llunsa useita kertoja päivässä?

Urheilun jälkeen ja sen lisäksi joka ilta. Pesethän kasvosikin 1-2 kaksi kertaa päivässä?

Oletko miettinyt, johtuisiko kutina kuitenkin liian voimakkaasti tai huonosti pesevästi pesuaineesta tai keinokuituisista hiertävistä alusvaatteista? Olisi outoa, että karvat kutittavat, eiväthän hiuksetkaan kutita päässä

Niin, pesen päivittäin, joskus kaksi. Eikö ole normaali käytäntö? Miten alusvaatteet ja pesuaine eivät sitten enää karvojen leikkaamisen jälkeen kutita? Eikö asian pitäisi olla päinvastoin?

Vierailija
45/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijahoitaja tehnyt väitöskirjan. Veikkaan, että pelkkää potaskaa koko juttu. Mites miesten parranajo? Eikös sekin ole sitten haitallista / vaarillista? 

Sisältyvän siihenkin riskejä, useimmat kyllä hallitsee ne riskit melko hyvin.

Miesten parranajoon sisältyy ihan samat riskit kuin säärikarvojen, pillukarvojen tai kainalokarvojen ajeluun mutta vain yhden karvoituksen ajelu näyttää aiheuttavan elämää suurempaa holhouksen tarvetta.

Kaikki jotka eivät elä jossain navetan nurkalla tai ahdistuneen keski-ikäisen "mitä ne ihmiset uimahallissakin"-ajattelee maailmassa pitävät puhdasta, naisellisen sileää vartaloa nykyään itsestäänselvyytenä.

Ainahan on tietty niitä joilla fetissit liittyvät hajuihin, likaisuuteen ja eritteisiin eikä minulla ole mitään näiden leikkejä vastaan kunhan eivät yritä koko ajan todistella niitä "normaaliksi"

Testosteroni tekee miesten ihosta merkittävästi paksumpaa kuin naisten. Kestää siis höyläämistä paremmin. Ja naisillakin kasvojen iho luultavasti kestäisi ajelua paremmin kuin genitaalit.

Karvat itse asiassa vähentää hajua, kun pikkarit ei ole kiinni ihossa vaan välissä on ilmapatja. Itse ajelin vuosia posliiniksi ja pesin alapäätäni kolme kertaa päivässä kun hikoilen kovasti ja aina haisi hiki. Kun annoin puskan kasvaa, ei alapääni haise enää miltään. Ja kyllä, haistan sen itse, minulla on aistiyliherkkyyksiä joten valitettavasti nenäni ei turru edes omaan hajuuni kuten normaaleilla ihmisillä.

Vierailija
46/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appappap! Opettaja puhuu.  Kaikkea mitä netistä lukee mukaan lukien esim. tutkimukset. väitökset jne....

tarkoitan että tutkimuksen/väitöksen tulos on tällä hetkellä tämä. Ja pian joku tekee uuden tutkimuksen/väitöksen ja asia onkin aivan päin vastoin.

Kaikkea ei pidä aina uskoa.

niin minulle on opetettu.

Vierailija
47/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta parikymppinen ja musta jotenkin tuntuu, että tuota ajelua odotetaan multa. Pari kaveria ovat täysin luomuja ja heistä kuulee välillä ikäviä kommentteja, myös ihmisiltä, jotka eivät heidän karvojensa kanssa joudu elämään. En ymmärrä miksi jotkut miehet sanoo esim naisen kainalokarvoja ällöttäviksi, mutta omat ovat luonnolliset.

Oon testannut useaa eri tapaa poistaa karvoja intiimialueelta, mutta aina tulee ne rumat punaiset näppylät! Monesti osa karvoista lähtee kasvamaan ihon alle, eikä tuu läpi, ja siitä seuraa taas ihan omat ongelmansa.

Välillä harmittaa, kun en kehtaa olla ylpeästi karvojeni kanssa, vaan joka kesä höylään sääristäkin ihon huonoon kuntoon :(

Vierailija
48/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On päivänselvää, että mitä luoja on meille antanut, ei ole tarpeellista poistella.

Kuten hienhajua, satiaisia, luteita, täitä, säärikarvoja, kainalokarvoja, umpisuolta ja niin päin pois?

Mainitsemasi asiat eivät ole millään tavalla rinnastettavissa toisiinsa.

Vierailija
49/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alapään edes saa kunnolla sileäksi? Jos ajelee terällä, aina jää hiukan sänkeä tai ainakin sänki on olemassa jo heti seuraavana päivänä. Samoin iho ärtyy aina ajelusta ja tuloksena on ärtynyt, näppyläinen iho, eikä mikään sileä posliini. 

Vahaaminen tai sokerointi on jo ajatuksena niin kivulias, että en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi kestää moista kipua sukuelimissäni, eiväthän miehetkään niin tee.

Onneksi olen suomalaista perimää kantava nainen, jonka karvoitus on vaalea ja vähäinen. Sen pienen karvamäärän kanssa voi hyvin elellä, kunnes joku keksii miten karvoista pääsee eroon nätisti ja kivuttomasti ja halvalla.

Vierailija
50/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasialainen kirkkovene on kuin norsun kärsä posliinikaupassa.

Vierailija
51/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut karvanpoistoa höyläten, mutta sängenkasvu on ollut aivan hirveätä. Jo seuraavana päivänä alkaa pistely ja kutina. Karvatupet loimottivat punaisina ja eräs karva nivuksessa ei tullut sitten läpi ihosta vaan teki järkyttävän kipeän tulehtuneen paiseen. En kehdannut mennä lekuriin sen takia vaan sain sen puhkaistua sterilisoidulla neulalla ja tyhjennettyä mutta oli hirveän kipeä. Eli tätä idiotismia en halunnut jatkaa jokapäiväisenä. Saksilla lyhennän ja siistin tarvittaessa. Mies ei ole valittanut koskaan. Ei sillä että jos niin tekisi, menisi vaihtoon jos jankkaisi asiasta.

Vierailija
52/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

Nämä nykyajan tutkimukset ovat suurimmaksi osaksi huuhaata. Posliinia on ihana katsella ja nuolla. karvatussua ei.

Posliinitha nimenomaan on nykyajan huuhaata...tärkein ominaisuus on muuta kuin nuoleskelu ja katselu

Kaikki historian tuntemat korkeakulttuurit jotka ihannoivat puhtautta ja hygieniaa päätyivät ihokarvojen ajeluun.

Länsimaissa on meni oikeastaan poikkeuksellisen pitkään että edes kainalo- ja säärikarvojen ajelusta tuli itsestäänselvyys.

Hupasinta onkin se että juuri samat mammat jotka kirjoittavat ketjuun vuodatuksia pimppikarvojen ajelua vastaan eivät voisi ajatellakaan näyttäytyvänsä julkisuudessa hiestä tahmean karvan peittämien reisien ja kainaloiden kanssa.

Jostain syystä ne karvoitukset eivät olekaan yhtään "luonnollisia" tai "naisellisia".

Vierailija
53/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko ap termien väitös ja todistus eroja? Voinhan minä väittää maapalloa kuution muotoiseksi ja kehitellä väitetään tukemaan muutaman todisteen, mutta ei se silti taida vielä olla totuus?

Vierailija
54/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On päivänselvää, että mitä luoja on meille antanut, ei ole tarpeellista poistella.

Luoja ei ole meille antanut mitään.

Vierailija
55/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijahoitaja tehnyt väitöskirjan. Veikkaan, että pelkkää potaskaa koko juttu. Mites miesten parranajo? Eikös sekin ole sitten haitallista / vaarillista? 

Miesten parranajoon sisältyy ihan samat riskit kuin säärikarvojen, pillukarvojen tai kainalokarvojen ajeluun mutta vain yhden karvoituksen ajelu näyttää aiheuttavan elämää suurempaa holhouksen tarvetta.

Kaikki jotka eivät elä jossain navetan nurkalla tai ahdistuneen keski-ikäisen "mitä ne ihmiset uimahallissakin"-ajattelee maailmassa pitävät puhdasta, naisellisen sileää vartaloa nykyään itsestäänselvyytenä.

Ainahan on tietty niitä joilla fetissit liittyvät hajuihin, likaisuuteen ja eritteisiin eikä minulla ole mitään näiden leikkejä vastaan kunhan eivät yritä koko ajan todistella niitä "normaaliksi"

Testosteroni tekee miesten ihosta merkittävästi paksumpaa kuin naisten. Kestää siis höyläämistä paremmin. Ja naisillakin kasvojen iho luultavasti kestäisi ajelua paremmin kuin genitaalit.

Karvat itse asiassa vähentää hajua, kun pikkarit ei ole kiinni ihossa vaan välissä on ilmapatja. Itse ajelin vuosia posliiniksi ja pesin alapäätäni kolme kertaa päivässä kun hikoilen kovasti ja aina haisi hiki. Kun annoin puskan kasvaa, ei alapääni haise enää miltään. Ja kyllä, haistan sen itse, minulla on aistiyliherkkyyksiä joten valitettavasti nenäni ei turru edes omaan hajuuni kuten normaaleilla ihmisillä.

Miesten leuka ei sijaitse jalkovälissä liki persreikää hautumassa. Ei ehkä niin altis tulehduksille.

Vierailija
56/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud vai kuka se nyt oli kehitti teorian, että kutominen ja kaikenlaiset tekstiilityöt ovat ihmiskunnan historiassa saaneet alkunsa ideasta, jonka synnytti miehen ja naisen häpykarvojen vastakkain hankautuminen (ja sotkeutuminen) yhdynnässä. Niin että eihän meillä ehkä olisi tällaisia vaatteitakaan päällä vaan jonkinlaiset vuodat yhä niskassa, jos jo aikojen aamuhämärissä posliini olisi tullut suosioon. Tietenkin silloin oltiin karvaisempia kyllä muutenkin.

Vierailija
57/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

Kaikki historian tuntemat korkeakulttuurit jotka ihannoivat puhtautta ja hygieniaa päätyivät ihokarvojen ajeluun.

Länsimaissa on meni oikeastaan poikkeuksellisen pitkään että edes kainalo- ja säärikarvojen ajelusta tuli itsestäänselvyys.

Hupasinta onkin se että juuri samat mammat jotka kirjoittavat ketjuun vuodatuksia pimppikarvojen ajelua vastaan eivät voisi ajatellakaan näyttäytyvänsä julkisuudessa hiestä tahmean karvan peittämien reisien ja kainaloiden kanssa.

Jostain syystä ne karvoitukset eivät olekaan yhtään "luonnollisia" tai "naisellisia".

Ihan mielenkiinnosta kun tuo säärikarvojen ajelu kans kiinnostaa, sille kun en keksi mitään hyvää syytä, mutta silti aina ajelen.

"Kaikki historian tuntemat korkeakulttuurit jotka ihannoivat puhtautta ja hygieniaa päätyivät ihokarvojen ajeluun."

Onko säärikarvat epäpuhtaat? Ja ajeliko niitä siis sekä miehet että naiset? Miksi naisten karvat ovat likaisempia säärissa ja kainaloissa kuin miesten?

Alapään ymmärrän, kun on valkovuotoa ja veristä vuotoa ja kaikkea mahdollista. Tietenkin siellä naiset ja miehet eroaa, mutta miten nuo muut karvat?

Vierailija
58/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten leuka ei sijaitse jalkovälissä liki persreikää hautumassa. Ei ehkä niin altis tulehduksille.

Kyllä se siellä joskus joillakin käy

Vierailija
59/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut kasvaa, samoin kainaloissa. On kuulkaa vapautunut olo! Suosittelen, oikeasti.

Vierailija
60/101 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä karvoja peilin kanssa tarvitse ajella :D

Miten niin monia tuntuu häiritsevän, jos joku muu ajelee alapäänsä karvat? En tajua.

Minä olen ajellut siitä lähtien, kun karvat alkoi kasvaa. Iho on täysin tottunut siihen, ei tarvitse mitään erikoisvoiteita, onnistuu myös tylsällä terällä hyvin.

Miten niin ei tarvitse peiliä? Kyllä mä olen tarvinnut ettei jää häppäreihin karvoja tai pyllyyn. Myös pitää venyttää ihoa jottei tule haavoja toisella kädellä. Liian hankalaa ja aina tuli tulehdus. Sheivasin 15 vuotiaasta asti 35 vuotiaaksi. Kyllästyin patteihin ja näppyihin ja kirvelyyn ja haavaumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi