Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumeilijan ovis kysymys

Vierailija
12.03.2018 |

Vauvaa toivotaan ja yritän ymmärtää oman kropan toimintaa. Ovistikkuja en haluais vielä ainakaan ottaa käyttöön, koska tiedän, että ne stressais mua.
Eli kysymys..lauantaina tuli vasemmalle puolelle kauhea vihlaisu, aivan kuin puukonisku. Kesti vain hetken. Tän jälkeen vessassa käydessä paperiin jäi todella venyvää limaa. Oisko ovis tapahtunut tuolloin? Ihmettelen, kun oli vasta kp 9 ja kierto mulla on 26-30 pv.
Nyt lima on muuttunut maitomaiseksi ja tahmeaksi. Yhdyssä oltiin lauantai iltana ja sunnuntaina, oliko jo liian myöhäistä.
Ihanaa, jos joku viitsii/osaa vastata:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäys nytten juilii oikealta puolelta vatsaa ja sattuu alaselkään. Ap

Vierailija
2/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan, että omalla kohdalla ainakin ovulaatio oli tapahtunut aikaisin, koska raskauduttuani sikiön kehitys oli muutaman päivän pidemmällä. Laskin, että ovulaatio olisi silloin tapahtunut jo kp 9 eli melkein heti menkkojen perään. Kierron pituus olikin tuolla tavalla vaihteleva, kuin sinullakin ettei ovulaation ajankohtaa voinut varmaksi tietää... Eli kaikki on kai mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastaan, että omalla kohdalla ainakin ovulaatio oli tapahtunut aikaisin, koska raskauduttuani sikiön kehitys oli muutaman päivän pidemmällä. Laskin, että ovulaatio olisi silloin tapahtunut jo kp 9 eli melkein heti menkkojen perään. Kierron pituus olikin tuolla tavalla vaihteleva, kuin sinullakin ettei ovulaation ajankohtaa voinut varmaksi tietää... Eli kaikki on kai mahdollista.

Kiitos vastauksesta. Kiva kuulla, että epäsäännölliselläkin kierrolla on mahdollisuus tulla raskaaksi. Meillä yritystä 6 kiertoa. Nyt olen vasta yrittänyt ruveta tunnistamaan missä vaiheessa ovis tulee. Ap

Vierailija
4/4 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä