Jätin mieheni :)
Sain vihdoin vuosi sitten sen mitä halusin: ihanan lapsen. Päätin jo raskauden alussa tästä että jätän hänet vasta 1 tai 2v päästä, ettei epäilisi heti syytä miksi jätin. :)
Kommentit (24)
Aloittaja on selvästi mies, joten täytyy todella onnitella lapsen saamisesta. Se on hienoa, että miehetkin nykyään pystyy!
Ihanat lapset ansaitsee perheen ja sisaruksia. Ei säälittävää yh äitiä.
Eihän niitä lapsen tunteita ajatella kun oma napa lähempänä.
Isättömänä kasvatettu
Hyvä mies sinusta tulee kunhan m....si kasvaa pidemmäksi.
Parasta on että se törppö oikeasti luuli että tahdoin hänen kanssaan leikkiä kotia. Ja se että ei vieläkään tajua miksi jätin. Ap
Kansalaisaloite yh äitien etujen leikkaamiseksi
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on selvästi mies, joten täytyy todella onnitella lapsen saamisesta. Se on hienoa, että miehetkin nykyään pystyy!
En ole mies, jalkovälistäni puuttuu se tietty miehelle kuuluva elin. Ap
Lapsiparka. Äiti ei vaikuta stabiililta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies sinusta tulee kunhan m....si kasvaa pidemmäksi.
Niin, jos naisille joskus saadaan kasvatettua penis, niin ehkä sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparka. Äiti ei vaikuta stabiililta.
Paljon stabiilimpi olen kuin miehet. Eivät miehet kelpaa muuhun kuin siittämiseen, siitäkin aion tyttärelle muistuttaa kunhan on ensin kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Mihin jätit sen?
Jätin, eli dumppasin. En minä tiedä missä nykyään asuu, eikä kiinnosta, kunhan ei täällä. Ap
Hyvin toimittu ap, kiskot nyt kaikki elarit siltä pöljältä, yhteiskunnalta kaikki tuet maksimiin, sekstaa sielunsisarten kanssa.
Miehet on haisevia pahkasikoja.
Kuuleppas ap. voit olla täysin varma että kun tyttäresi tulee tiettyyn ikään, hän tekee kaikkensa löytääkseen biologisen isänsä, ja kun hän isänsä löytää ja totuus sun paskamaisuudesta hänelle selviää, tyttäresi Dumppaa sinut, saat mädäntyä yksiksesi jossain vanhainkodissa elämäsi viimeiset päivät, eikä kukaan käy sinua katsomassa, saati että omaisesi tulisi sinun hautajaisiisi, olet ap todella löyhkäävä emäsika...
Siistii, mä voisin tulla turauttaa sun nokkaa kunnon paskanhajusen löröpierun ;).. saisit sitten sniffaa sitä :)... samalla voisit lipoo mun juustosii, hikisii kassei.. onx ok?
Hei, millanen pérsereikä sulla on? Onx puhdas? Vai sellainen nuhjuinen paskanpolttama? Sellaset just inhottaa
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin vuosi sitten sen mitä halusin: ihanan lapsen. Päätin jo raskauden alussa tästä että jätän hänet vasta 1 tai 2v päästä, ettei epäilisi heti syytä miksi jätin. :)
Tämän on pakko olla provo. Onhan. Jos ei ole, olet vastenmielinen, kuvottava hyväksikäyttäjä. Ketään ei saa kohdella tuollalailla.
N
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite yh äitien etujen leikkaamiseksi
Jos aloittaja on oikea ihminen eikä provoilija niin tällaiset ovat onneksi vähemmistössä, vaikka yksikin tapaus on liikaa. En usko ap:tä. Harva nainen haluaa vapaaehtoisesti kasvattaa lasta yksin ellei puoliso ole väkivaltiainen, alkoholisti tms.
:)