Jätin mieheni :)
Sain vihdoin vuosi sitten sen mitä halusin: ihanan lapsen. Päätin jo raskauden alussa tästä että jätän hänet vasta 1 tai 2v päästä, ettei epäilisi heti syytä miksi jätin. :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossa on jo otetta. Menee tunteisiin, kerää sivutolkulla kommentteja ja kohta on kruunu ansaittu. Antakaa palaa, siskot ja veljet!
Ei tää oo provo. Minä ihan oikeasti dumppasin sen, koska miehet ovat vain siitosta varten olemassa olevia barbaareja, ei mitään muuta. Naiset taas ovat oikeasti hyödyllisiä monella tapaa. Ap
Ja ikävä kyllä tätäkin tapahtuu ihan oikeasti kokemusta on. Se on kun siellä kuulassa ei oikeesti ole kaikki legopalikat paikoillaan.
Mutta voit olla sata varma et sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
Mulle kävi noin pari vuotta sitten. Muija jätti synnytysosastolla mut. Luulin et oli paska vitsi. Ei ollut. Sano ettei jatka suhdetta. Reilu meininki. Sit dna tutkimus ja lapsi ei ollut edes minun. Eikä sekään olis uskonut sitä. Luuli että lapsi on minun ja alan vkloppu isäksi ja maksajaksi. Pillka osu omaan nilkaan. Aluks olin raivoissani, mutta loppujen lopuksi naureskelin sille ahnudelle ja tyhmyydelle. Huvittavinta oli vielä, että se torvi soitteli perään ja vaati mua ottaa vastuuta lapsesta.. Lapsesta mikä ei ole edes minun. Eipä tullu diiliä ja sanoin että voit hakea niitä rahoja muualta ja otas yhteyttä siihen kuka sen pullan suhun on tunkenu.
Tässä provossa on jo otetta. Menee tunteisiin, kerää sivutolkulla kommentteja ja kohta on kruunu ansaittu. Antakaa palaa, siskot ja veljet!