Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-5 kg Juhannukseksi 2018 -laihdutusketju

Vierailija
11.03.2018 |

Kuka lähtee mukaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
2/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kiva jo 2 jäsentä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä! Ajattelin vähentää hiilareita. Eli huomisesta lähtien: ei leipää, nuudeleita eikä pastaa. Piste.

Vierailija
4/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!

Vierailija
5/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja vähemmäksi. 

Vierailija
6/16 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Lähtötilanne 67 kg, pituus 172 cm. Herkut kokonaan pois. 

Vierailija
7/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mukana. Yritän vähentää kans herkkujen syöntiä ja lisätä liikuntaa.

Vierailija
8/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans! Ja samat metodit kuin edellisillä, herkkujen vähentäminen, liikunnan lisääminen.

Vierailija
9/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana. Olen aina kauhistellut miten on mahdollista että 160 cm pitkä henkilö päästää itsensä 70-kiloiseksi. No nyt tiedän :(. Tilanne tuntuu toivottomalta siksi että maltillinenkin laihdutus johtaa minulla elimistön täydelliseen tilttaamiseen. Olen perusstressaantunut ollut jo vuosia. Ostin Sulamosta aikaa ja syötin sinne kaikki kahden päivän ajan, kaloreita vähän päälle 1400. Jo tuolla kiristyksellä olin kahden päivän päästä sellaisessa tilassa että sitä voi kutsua kuolemanväsymykseksi. Ei siis edes mitenkään paha nälkä, vaan täydellinen uupumus. Onko tuo normaalia, tietääkö joku ja onko kokemusta vastaavasta?

Vierailija
10/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! 87kg 163cm.... Olen nyt jo pari viikkoa laihduttanut mutta ehdottomasti olen tässä haasteessa mukana.

Vierailija
11/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 20 kg pitäisi pudottaa. Paino nyt 66 kg, tavoite siinä 50. Yritä siinä sitten pudottaa painoa taistellessasi masennusta vastaan kun ainoa asia mistä saan hyvää oloa, on ruoka. Varsinkin se epäterveellinen. Yritän nyt syödä max 1000 kaloria päivässä.

Vierailija
12/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän myös aluksi 1400 cal päivässä ja sitten lähemmäksi 1000 cal:a. Lääkärin mukaan 1500 cal olisi muka sopiva...! En laihtunut sillä kiloakaan. 5-10 kiloa pitäisi tiputtaa.

Onko kukaan muu miettinyt, että lääkärit ja pt:t laittavat ihmiset syömään ihan liikaa, koska sittenhän pysyy lihavina eikä työt lopu...?!

Vierailija
13/16 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 kg/ 172 cm. Nämä ovat kyllä ennätykselliset mitat, joissa olen ollut. Syynä on yksinkertaisesti se, että syön melkein joka päivä suklaata 2-3 riviä, pari kolme kertaa viikossa karkkia ja välillä ihan huvikseen leipääkin.

Liikunta on vähentynyt tuntuvasti, kun työpäivät matkoineen ovat nyt venyneet n. 9,5 tuntisiksi. Olen varmaan jollain tavalla myös masentunut, koska aloitekyky tekemiseen on nolla. Sitten jos saan kammettua itseni ulos, voin liikkuakin. Mutta tosi hyvin keksin tekosyitä miksi ei tarvitse lähteä.

Kaiken kukkuraksi olen ilmoittautunut maratonille syksyksi. Ei ole ensimmäinen kerta, kun juoksen maratonin, mutta helpompaa se on kevyempänä. En ole edes juoksuharjoittelua jaksanut aloittaa. Lauantaina kävin hölkkä-kävely-lenkin pitkästä aikaa. Tarkoituksena olisi hiihdellä, käydä salilla ja pikkuhiljaa aloittaa hölkkäilykin.

Tavoite olisi vähän siitä 72kg:stakin pudottaa, mutta kun pääsisi edes sinne.

Ap, joka söi eilen neljä palaa suklaata ja tänään kolme. Nyt saa riittää!

Vierailija
14/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino olikin 75,7 kg eli joitain iloa päivään. Sitten olikin ihan karsee työpäivä, mutta yhdellä "ylimääräisellä" leivällä selvittiin.

Aiheuttaako muuten kellekään muulle laihdutus huonosti nukuttuja öitä, kun herää nälkään eikä saa unta? Viime yönä heräsin, mutta onneksi nukahdin uudelleen. Sitten myös vessaan saattaa herättää, kun pyrin juomaan enemmän vettä.

Ap

Vierailija
15/16 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
16/16 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, 160cm ja 64kg . 58kg olisin tyytyväinen.

En tiiä mitä teen mutta käy salilla 3-5krt/vko (salia ja aerobista) ja syön 5krt päivään, sopivasti hiilareita & proteiinia, hyvää rasvaa ja paljon kasviksia. Toimisko?

Tähän mennessä keventymisen on estänyt viikonlopun olut- ja viinisessiot, ja sen jälkeinen pizzafest. Vaikka viikot menee kuten yllä.