Voiko 32v kaunis löytää enää kunnollista miestä?
Vai ovatko jo kaikki kunnolliset miehet varattuja? Mistä niitä edes löytyisi..
Olen koulutettu, kaunis hyväkroppainen nainen, mutta vähän ystäviä ja sosiaalisesti hieman rajoittunut eli ujo alussa. Tuhlannut kaikki vuodet miehen kanssa jota kohtaan en tunne edes fyysistä vetovoimaa, ollut turvallinen ja ystävä.. Olenko odottanut liian pitkään ja enää en voi löytää ketään miestä, jonka kanssa esim joskus myöhemmin perustaa perheen.
Olipa outo kysymys, mutta alkanut kuitenkin miettiä että menikö juna jo. Kaikki läheiset perustaneet perheet tai edes seurustelevat..
Kommentit (28)
No toisaalta, voisin ottaa nuoremman miehen joita on varmasti vielä vapaana. Näytän nuorelta ja olen nuorekas. Ei tässä iässä enää edes 5v nuorempi mies haittaisi, jos on siis tarpeeksi kypsä.
Ap
Kyllähän se on mahdollista, mutta eihän se helppoa kyllä varmasti naisellekaan ole löytää sitä kunnollista kumppania kun suurin osa niistä kunnollisista on jo varattu tai menneet muuten vain piloille.
Itseäni pidän kyllä kunnollisena, hyvä kuntoisena, koulutettuna ja hyvässä työssä olevana sinkkumiehenä enkä nyt mitään suohirviö ole ulkonäöltänikään. Ongelma on siinä etten käy baareissa, en harrasta nettideittejä eikä minulla ole nykyisellä asuinpaikkakunnallani yhtään sellaista kaveria tai edes tuttavaa jonka kautta joku sinkkunainen voisi minut tavata.
Ainoa paikka missä minut voi "iskeä" on työpaikka tai sitten ihan jossain lenkkipolulla.
Parhaat on viety päältä, eli todennäkösesti mahdollisuutesi vähenee. Kuitenkin osa ukoista jää koko iäksi vanhaksi pojaksi, joten uskon että tässä kuitenkin on naisella suurempi todennäkösyys saada ukko ku ukon akka. Etenkin jos hitusen lasket kriteereitäsi, eli et eti mitään täydellistä.
Jos sulla on isot tissit niin kyllä. Jos taas olet lauta, et voi. T: 30-v katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan saanut miestä (Ja kyllä, olen itse tehnyt aloitteita. MONTA.)
Vierailija kirjoitti:
Voi löytyä tai voi olla löytymättä. Mahdotonta tuollaista on ennustaa, mutta mikään ei ole mahdotonta.
Paitsi ennustaminen, kuten juuri totesitkin.
Voi! Kaverin sisko löysi kolmekymppisenä miehen, tekivät vielä lapsenkin. Ja yhden mun tutun perheestä toinen puolisoista kuoli. Varmaan hänkin jossain vaiheessa, ainakin toivottavasti, löytää uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos, ihana kuulla että nuori vielä olen :D Taidan kyllä näyttääkin vielä 25v. En ole edes etsinyt tai käynyt missään. Kyselen vaan tiedustellen, mitä mieltä tässä iässä mahdollisuuksista löytää ketään :)
Kyllä meitä kunnollisia miehiä on vielä vapaana tai vasta vapautuvina sinkkumarkkinoilla. Sanoisin, että keskimäärin paremmat mahdollisuudet naisella on löytää hyvä mies ikäisistään kuin miehellä nainen.
M35
Mitä vanhemmaksi miehenä olen tullut, niin sitä enemmän minulle naisen ikä on vain viitearvo siitä, että meillä saattaisi olla jotain yhteistä.
Minulta kysyttiin eilen viimeksi paperit ja olen "jo" yli 30 -vuotias. Tuskin tuo myyjä minua kuitenkaan alle 18 vuotiaana piti. Mutta, mutta en minäkään uskaltaisi lyödä vetoa, että osaisin yhtään sen paremmin laittaa ikäjärjestykseen nuorimamsta vanhimpaan naiset, joiden iät olisivat 26, 32 ja 37.
Selkeästi lapset uskoisin kuitenkin voivani erottaa.
Mutta sen verran ikää (tai järkeä) on jo tullut, että odotan, etten sanosi vaadin, että toivoisin, että kumppanillani olisi muutakin annettavaa kuin puoleensa vetävä ulkonäkö.
Mutta eiväthän nämä (ulkonäkö ja luonne/ miellyttävä olemus, fiksuus) onneksi ole vastakkaisia ominaisuuksia. En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi lainkaan mitään merkitystä. Totta kai sillä on; tai ainakin niin kauan, sillä on kun en näe kenenkään päänsisälle.
Olen kyllä tehnyt sellaisenkin havainnon, että mitä paremmin olen tutustunut, johonkin ihmiseen, niin aikaa myöten hän ( tai he) alkavat näyttämään usein entistä paremmalta.