Menin harrastamaan todella kovaa seksiä ja nyt hävettää
Olen tällainen vanhapiika ja nyt tutustuin uuteen tuttavuuteen, hän tuli meille ja harrastettiin todella äänekästä seksiä. En voinut sille mitään. Nyt hävettää. Ensi viikolla on yhtiäkokous, johon pitäis osallistua.
Miten tästä eteenpäin. Esitän kuin ei mitään tapahtunut?
Kommentit (48)
Nuss it vaan kahta suuremmalla metelillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin että "kovaa seksiä" tarkoittaa eri asiaa. Jotain todella hardcore-temppuja rekiltä roikkuen. Tai että fistataan kaksin käsin 😂😂😂👍👍👍
Volyymiä vähemmälle jatkossa (pure vaikka tyynyä) niin eivät häpeäntunteet pilaa iloista seuraelämää.
Ehkä rekin kiinnitys irtosi? :D
Ajattele positiivisesti, vielä nolompaa olisi jos yksin olisit siellä voihkinut.
Suukapula seuraavaan kertaan sitten... miehenä ärsyttää teatraaliset naiset eniten punkassa....yks alkoi jo munan kalsareiden läpi nähtyään voihkimaan. Nauratti mutta panin kuitenkin.
Ehdotan, että menet yhtiökokoukseen ja virnistelet leveästi. Ihan parasta.
Kymmenen ave mariaa ja pari sivua raamattua niin eiköhän se sillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin että "kovaa seksiä" tarkoittaa eri asiaa. Jotain todella hardcore-temppuja rekiltä roikkuen. Tai että fistataan kaksin käsin 😂😂😂👍👍👍
Volyymiä vähemmälle jatkossa (pure vaikka tyynyä) niin eivät häpeäntunteet pilaa iloista seuraelämää.
Minäkin luulin, meinasin jo tuntea kohtalontoveruutta, kun joskus maanantaisin mennyt töihin kaulalla mustelmat ja fritsut ja naamassa jälkiä (joo tykkään kuristamisesta ja läpsimisestä) "peitettynä", mutta täähän oli ihan iisiä vielä. :) Saahan sitä nyt hyvänen aika pienkerrostalossakin nussia.
Kerro, että olit matkoilla ja asunnossasi majoittui ystäväsi /siskosi / serkkusi sillä aikaa, kun olivat seudulla jossain tapahtumassa (selvität etukäteen jonkun laulajan keikan, seminaarin tms) ja kysyt ikään kuin vain kohteliaisuutena että ei kai ollut "Pirkosta" häiriötä, ikään kuin tietäisit, että eihän Pirkosta koskaan mitään häiriötä ole.
Itsehän olit Tampereella työmatkalla (selvität tarkkaan etukäteen jonkun konferenssin missä olit).