Oletko ikinä kurkinut naapurin ikkunasta tai postiluukusta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Usein iltalenkillä katselen kotien sisustuksia, jos valot on päällä ja verhot auki.
Tämä kadulta käsin. En tiedä mitä mielenkiintoista postiluukusta näkisi.
Käy kurkkaamassa niin tiedät.
En ole. Eilen tapahtui niin, että kun olin tupakalla parvekkeella niin naapurin utelias muija raotti bambuverhoani ja kurkkasi parvekkeelleni. Olin nimenomaan laittanut sen sitä varten, että se akka ei kurkkisi parvekkeelleni.
Vuosia sitten eräs henkilö halusi näyttää minulle jotain. Menimme erään katutasossa olevan asunnon eteen, ikkunoissa ei ollut verhoja, sisään näki suoraan, tunsin silti syyllisyyttä katsoessani tarkoituksella tuohon asuntoon sisään. Näin jotain hyvin hämmentävää ja epätodellista, jotain mitä en ollut nähnyt koskaan aiemmin. Vasta viime vuosina kun televisiosta on tullut amerikkalaisia dokumentteja himohamstraajista, olen ymmärtänyt mitä siinä asunnossa silloin näin.
Dronella 24/7. Tallentuu pilveen. Muutoin EEVK.
En tietenkään ole. Salakatselu on rikos.
En, minua ei vois vähempää naapurit kiinnostaa.
Kävelylenkillä joskus tulee ohimennen vilkaistua sisään ikkunoista. Pari iltaa sitten kävelin rikkaan näköisen kodin ohi. Ikkunat oli isot, verhottomat, ja sisältä näkyi monen huoneen valot. Ihmisiä en nähnyt. Muistan tämän, koska tuntui oudolta, että asukkaat olivat jättäneet näyn kotinsa sisään sillä tavalla avoimeksi. Siinä oli paljon muita taloja ympärillä, joten senkin vuoksi ihmetyttää moinen avoimuus. Ehkä asukkaat eivät olleet kotona, mutta halusivat jättää kodin sen näköiseksi, että siellä olisi ihmisiä? Ikkunat vaan oli niin valtavat, että näki moneen huoneeseen ja tuli heti vaikutelma, ettei siellä ole ketään.
En ole kurkkinut postiluukuista en naapureiden enkä kenenkään tutun. Kukaan tasapainossa oleva ja henkisesti hyvin voiva ei mene kurkkimaan kenenkään postiluukuista ellei kyse ole jo jonkun hengestä
Vierailija kirjoitti:
En, minua ei vois vähempää naapurit kiinnostaa.
Etenkin kun ne kaikki exhibitionistit tuppaa olemaan ylipainoisia punkeroita.
Aina välillä tiirailen onko vastapäisessä asunnossa valot, puolustuksekseni voin kuitenkin todeta että asunnossa asuu ystäväni, jonka kanssa ollaan sovittu että pidetään toisten asuntoja vähän silmällä.
Lapsuudessa kerrostalomme saunan ikkunan jääkukkalakkaus oli epäonnistunut, ja yhteen reunaan oli jäänyt kaistale paljaaksi. Siitä tuli jokunen vuosi kurkittua ihmisiä saunassa. Eipä siellä mitään ihmeellistä kohdalle osunut.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa kerrostalomme saunan ikkunan jääkukkalakkaus oli epäonnistunut, ja yhteen reunaan oli jäänyt kaistale paljaaksi. Siitä tuli jokunen vuosi kurkittua ihmisiä saunassa. Eipä siellä mitään ihmeellistä kohdalle osunut.
Pikku pervo
Usein iltalenkillä katselen kotien sisustuksia, jos valot on päällä ja verhot auki.
Tämä kadulta käsin. En tiedä mitä mielenkiintoista postiluukusta näkisi.