Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

27v yhdesä 42vuotiaan kanssa??

Vierailija
11.03.2018 |

Onko 26 vuotias ihan normaali, jos on kiinnostunut 42 vuotiaasta miehestä, joka on noinkin vanhoihin päiviin saakka vain jäänyt yksin? Minusta hassua:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan siis 26 vuotias,tuli varsinaiseen tekstiin kirjoitusvirhe. Ap

Vierailija
2/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, sama tilanne ja jo 6 vuotta yhdessä. Jokainen päättää omasta parisuhteesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ole paha. 27v on kuitenkin jo aikuinen, toisin kuin 18v.

Vierailija
4/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on normaali. 26 ei todellakaan ole enää mikään lapsi eikä tuossa iässä mielestäni ikäero merkkaa enää kovinkaan paljoa (ellei puhuta ihan Danny + Erika -tyyppisestä tilanteesta, tai ainakaan itseäni en voisi siihen Erikan paikalle kuvitella).

Vierailija
5/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 41v ja täysin kokematon, jos ei pussailua lasketa.

Minusta on kiinnostunut parikin tuon ikäistä naista, siis 26-29v. En kuitenkaan halua perhettä, ja olen sanonut tämän rehellisesti. Olin vähän yllättynyt kun kyse ei ollut edes mistään halusta saada vanhempi mies. Mutta oman ikäisistä ei sitten löytynyt sopivaa.

Miksi se olisi hassua? Sehän ratkaisee oletko sinä kiinnostunut eikä se ovatko muut olleet kiinnostuneita.

Minusta yli 10v ikäero saattaa muodostua ongelmaksi myöhemmin, mutta eihän sitä varmaksi tiedä.

Vierailija
6/6 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia, antaa mennä vain. Kaksi aikuista ihmistä päättävät omasta elämästään ja parisuhteestaan, tärkeintä on, että olette onnellisia.

-18v & 39v