Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannustakaa luopumaan tavarasta

Vierailija
11.03.2018 |

Vaikka yksi, sinänsä onnistunut konmaritus on jo takana, huomattiin nyt remontin yhteydessä, että vieläkin löytyy tavaraa enemmän kuin haluttaiisin.

Pientä epäröintiä, lähinnä minulla, kuitenkin nousee. Mutta kannustakaa ihmiset. Eikös olekin niin, että esim.
Lautapelit, joita ei pelaa, vanhat konserteista ostetut kiertueohjelmat, valaisimet, jotka ovat vuosia olleet komeron ylähyllyllä käyttämättöminä,
ovat kaikki tavaraa, jota en jää kaipaamaan, jos heitämme pois!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Itse ajattelen monesta tavarasta, että kun maailmassa ei ole enää sähköä (eikä pankkitilille jänyttä rahaa saa käyttöönsä) , niin tämä on arvossaan vaihtokaupoissa. Toistaiseksi kaikkea saa kaupasta, mutta 10-15 vuoden sisällä voi tulla tilanne, että uutta ei valmistetakaan.

Vierailija
2/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala sanoa. Itse ajattelen monesta tavarasta, että kun maailmassa ei ole enää sähköä (eikä pankkitilille jänyttä rahaa saa käyttöönsä) , niin tämä on arvossaan vaihtokaupoissa. Toistaiseksi kaikkea saa kaupasta, mutta 10-15 vuoden sisällä voi tulla tilanne, että uutta ei valmistetakaan.

Mielenkiintoinen ajatus. Tosin, siinä tapauksessa nuo valaisimet ovat turhia, enkä usko, että 80-luvun alun rock-keikkojen kiertueohjelmat ovat kovinta valuutaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että konmaritus on tämän hetken trendi. Viiden vuoden päästä voivat perheen vanhat muistoesineet olla taas arvossaan, ja sitten ihmisiä harmittaa kun ovat kipanneet ne kaatopaikalle.

Vierailija
4/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katunut oikeastaan mistään tavarasta luopumista? Me veimme viimeksi valtavat määrät tavaraa sekä kirpputorille että roskiin, mutta mitään ei ole kaivattu.

Nyt haluttaisiin kotiin vielä lisäväljyyttä,mutta ihmettelen, mikä arkuus minuun on iskenyt.

Ap

Vierailija
5/5 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että konmaritus on tämän hetken trendi. Viiden vuoden päästä voivat perheen vanhat muistoesineet olla taas arvossaan, ja sitten ihmisiä harmittaa kun ovat kipanneet ne kaatopaikalle.

Tuokin on mahdollinen näkökulma, mutta varsinainen konmarituksemme tehtiin parisen vuotta sitten, eikä ole kaduttanut, ainoastaan riemastuttanut.

Mutta hei, piti kannustaa minua heittämään tavaraa, ei asettaa epäilyksiä huteraan mieleeni. 😐