Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhän pitää aina ensin luopua autosta ja lemmikistä?

Vierailija
11.03.2018 |

Seli seli. Luopukaa ensin itse niin ymmärrätte kuinka pahalta tuntuu menettää ainoa ystävä ja perheenjäsen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu siitä äpärälaumasta.

Vierailija
2/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kissa oli todellakin syy elää ja pysyä hengissä, kun olin köyhä. En tiedä mikä minua pidättelee hengissä enää kun tämä nykyinen työ loppuu parin kuukauden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu lemmikistä. Uuden hankkimista sen sijaa pitää miettiä tarkkaan ja vielä uudelleen. 

Vierailija
4/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto nyt on ihan hirveä rahareikä ja kaupungissa asuvalle 98 % tapauksista turha - mukavuustekijä toki, mutta ei sellainen mukavuustekijä, josta yhteiskunnan pitäisi mitään maksaa. Jo olemassaolevasta lemmikistä ei toki kannata luopua, ellei ole ihan pakko, mutta uusia ei pitäisi hankkia - se on lemmikinkin etu, että on mahdollisuus päästä mm. eläinlääkäriin silloin kun on tarve, ihmisen ei pidä olla itsekäs että minäminäminä niin tykkään kun on seuraa, jos se tarkoittaa että eläin kituu huonolla ruokavaliolla tai ilman tarvitsemaansa hoitoa. 

Vierailija
5/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ottaa aivoon nämä joka asiasta valittavat yh-mammat, vielä raahaa jotain rescue-koiria itsellee kustannuksesi ja kuvittelevat olevansa jotakin maailman parantajia.

Vierailija
6/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninp nin. Aina pitäis vaan saada lisää ja lisää vaikka ei ole rahaa. Yhyy miksei valtio maksa mulle hevosta ja jumbojettiä, yhyy kun trumpillakin on yhyy.

Vierailija
7/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä köyhillä ei sais olla mitään hyvää elämässä.

Vierailija
8/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutolaislapsi kirjoitti:

Luovu siitä äpärälaumasta.

Sano tuo sama niille, joilla olen lauma lapsia ja voin taata ettei vastaanotto ole ystävällinen. Terveisin lapseton köyhä

Vierailija
9/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta tulisi nyt köyhä, en todellakaan luopuisi lemmikistäni. (kissasta)

Mieluummin söisin vaikka pelkkää kaurapuuroa, jotta kissa saisi ruokaa. Autosta voisin luopua.

Vierailija
10/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, teillähän on kaikkea, vapaa aikaa ja vastikkeetonta rahaa ja kelagold isompia hankintoja varten

Vierailija
11/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minusta tulisi nyt köyhä, en todellakaan luopuisi lemmikistäni. (kissasta)

Mieluummin söisin vaikka pelkkää kaurapuuroa, jotta kissa saisi ruokaa. Autosta voisin luopua.

Hoh hoh. Katti piikille. Kyllä ihmisen tulee syödä kuitenkin.

Vierailija
12/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että töissäkäyvistä valtaosan tulot ovat jääneet niin paljon jälkeen hinnoista että leffalippukin on luxsusta.

Vierailija
13/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä tarvi luopua.

On ihan oma valinta mihin niitä vähiä rahoja käyttää. Isoissa kaupungeissa, joissa julkinen liikenne kulkee, voi vallan hyvin pärjätä ilman autoa. Mutta jos on vaikka sukumökki jossain vähän enemmän korvessa jossa viettää aikaa ja hoitaa mielenterveyttään ts. pää pysyy kunnossa että pääsee mökille, niin auto on varmaan aika välttämätön että sinne voi ylipäänsä mennä päätään hoidattamaan.

Sama lemmikin, mikäs sen terapeuttisempaa kuin kissa tai koira. Auto ja lemmikit ovat aivan ymmärrettäviä, mutta jos niitä pitää niin tulee valinneeksi sellaisen elämäntavan, joka syö rahaa jostain muusta pois, esim. itselle jotain muuta ekstraa silloin tällöin? 

N42

Vierailija
14/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että töissäkäyvistä valtaosan tulot ovat jääneet niin paljon jälkeen hinnoista että leffalippukin on luxsusta.

Katkeruutta puretaan sitten köyhempiin.

Vierailija
15/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien pitäisi kyllä luopua autosta ja lopettaa haaveet lemmikin ostosta kunnes saa töitä. Me veronmaksajat kun loppupelissä heidät elätämme ja ainakin itse haluan että he elävät säästeliäästi eikä tuhlaa rahaa hullutuksiin.

Elikkä auto, alkoholi, rööki, baareissa käynti, festareilla käynti pois niin rahaa säästyy. 

Vierailija
16/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lemmikkien kohdalla voisi joustaa esim. koirat, kissat ja kanit ym. Varmasti löytyisi joku ratkaisu asiaan kun kaikki miettivät. Luulisin että eläinlääkäri, ruoka ja tarvikkeet ovat ensimmäisenä. Ei tulisi eläimellekään traumaa jos hyvästä omistajasta joutuu eroon. Eri asia jos kärsivä eläin.

Vierailija
17/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on sanonut? Miksi mielestäsi muiden pitäisi maksaa sinun autosi ja lemmikkisi kulut? Kenties vielä ulkomaanmatkatkin? Millä oikeutat sen itsellesi? Koska sulla täytyy olla kivaa?

Mietipä mikä summa menisi työttömien elukoiden hoitoon, jos se olisi lakisääteistä? Ja entäs ne autot? Tervetuloa oikeaan elämään sieltä naiiviuden kuplasta!

Töissä käyvilläkään ei oikeasti olisi varaa joihinkin muutaman tonnin leikkauksiin eläinhoitolassa. Eletään kädestä suuhun. Ja siihen on paras tottua, lisää leikkauksia (lue aktivointia) on luvassa...

Vierailija
18/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä yhden lemmikin jo ihan mielenterveyden takia mut mitä nyt olen seurannut näitä kukkaron herraksi- ym ohjelmia, niin se vaan on sillä tavalla, et ne joilla sitä likviditeettiä on vähiten omaa yleensä kauhean lauman lemmikkejä joista "ei luovuta mistään hinnasta". Todellako pitää olla kaiken maailmat kissat, koirat, ponit, kakadut, sapelihammastiikerit ja parta-agamat??

Vierailija
19/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit luopua myös asunnosta ja ruuasta. Ihan ite saat valita.

(En ole köyhä, mutta en ikinä raskisi pitää autoa saati lemmikkiä. Molempien hankkimiseen liittyy myös sellainen epäeettisyys, etten kykene hankkimaan.)

Vierailija
20/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN JA LOPETA LOISIMINEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän