Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää fitnessmisujen kuvista instassa - mitä fiiliksiä herättää

Vierailija
11.03.2018 |

Kysymys otsikossa. Miks mulle oli pettymys kun näin et eräs mies joka herättää minussa lämpimiä ajatuksia oli tykännyt erään fitnessmisun kuvista instassa? Tuli ihan tyhmä olo siitä ja varsinkin omasta reaktiosta. Ehkä ei olisi tullut jos joskus tykkäisi minun kuvista, vaan ei koskaan. Tiedän kuitenkin että minua seuraa ja katsoo. Olenpa raivostuttavan lapsellinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, mulla syy olis ainakin se, että mä en ole mikään fitnessmisu, enkä halua ollakaan, joten emme varmaan olisi sopiva pari toisillemme. Jos mies taas tykkäilisi itseäni muistuttavista naisten kuvista, ei haittaisi ollenkaan. Minusta fitnessmisut eivät ole millään tavalla viehättäviä ja järkeä ei päästä löydy suurennuslasillakaan, joten jos mies tykkäisi sellaisista naisista, niin hän ei varmaan olisi innostunut minunlaisistani. Mutta muuten jokainen saa tykätä mistä haluaa makunsa mukaan, niin itsekin teen. 

Ei voi tykätä erilaisista naisista? Minä tykkäilen mm. fitnessmisuista, goottimisuista, tavispullukkamisuista, cosplay-misuista

Vierailija
22/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN KAIKKI MIEHETKÖ TAAS?

On tämän palstan vammainen yleistäminen taas huipussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä siinä häiritsee sekö että alitajuisesti ymmärrät että se mies haluis painaa tiukaa fitnesskisua ja sä oot vaan joku fuckbuddy sille?

Vierailija
24/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle liian lapsellinen ja sivistymätön mies. 

Olisi kiva tietää mikä on aikuismainen ja sivistynyt tapa tykkäillä instagrammissa

Yli 20-vuotiailta ei ole sopivaa ulkonäköön perustuva tykkäily ellei se ole uuden kampauksen tai puseron kehumista. Mistään paidattomista miehistä, pyllistyksistä tms ei aikuinen tykkäile.

Vierailija
25/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tykkäyksen arvoinen se saa jo sulta sen mitä haluaakin;)

Kauniita treenattuja tyttöjä on aina ilo katsoa ja kehua.

Vierailija
26/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle liian lapsellinen ja sivistymätön mies. 

Olisi kiva tietää mikä on aikuismainen ja sivistynyt tapa tykkäillä instagrammissa

Yli 20-vuotiailta ei ole sopivaa ulkonäköön perustuva tykkäily ellei se ole uuden kampauksen tai puseron kehumista. Mistään paidattomista miehistä, pyllistyksistä tms ei aikuinen tykkäile.

Niin olisihan se hassua kehua ihmisen itsensä tekemää työmäärää salilla. Kampaajan tai ompelijan työtä sopii toki kehua

Vierailija
27/27 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap ei sit ole tuo avoin suhteilija. Meni ehkä vähän maku tuosta miehestä ja rassaa itseä tämä oma reaktio. Oon ihan tikissä itsekin mut en mikään pyllistelevä fitnessmisu kummiskaan. Ärsyttää että ärsyttää. Meillä ei siis ole edes suhdetta. Olin ajatellut et meidän välillä vois olla jotain mut ehkei, jos ei tykkää mun kuvista kun tuollaisista sit kuitenkin tykkää. Olin aiemmin ajatellut tai luullut et ei juuri tykkäile instassa, mun nyt silmiin sattui nää. Eikös teot kummiskin kerro vähän kun kaiken. Jostain syystä haluaa sanoa näille misukoille että ootte fine mut mulle ei. Meni ymmärrykseen.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme