Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmää toimintaa

Pettynyt ja surullinen
11.03.2018 |

Onko kellään vastaanlaista miestä..mies einesim koskaan harrasta esileikkiä kun harrastammecseksiä. Hän puhuunseksistä panemisena ja kun saa tyydytyksen ennen minua (joka tapahtuu useimmiten) jättää minut makaamaan yksin ja kääntää kylkeä. Olen tästä maininnut hänelle useaan kertaan että olisi kiva jos hän jatkaisi sormillaan, mutta tätä on tapahtunut ehkä pari kertaa meidän viiden vuoden yhdessäolon aikana.

Koskaan ei hyväile minua ennen aktia, eikä siis sen jälkeen. Teen itse usein aloitteen seksiin joten en usko että minun "haluttomuus" olisi syy.

En ole lihava, enkä ruma vaan naisellinen nainen joka haluaisi joskus että saisin hellyyttä (=rakkautta?).

Olen alkanut pohtimaan että rakastaako mies minua ollenkaan, näin väittää mutta teot puhuvat puolestaan, eikö,vain?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sama, mitkä sen ukon tunteet ovat jos toiminta on tuolla tasolla? Viis veisaa sinun tarpeistasi ja nautinnostasi, oma asia vain kiinnostaa. Laittaisin kiertoon. Näidenkin juttujen perusteella löytänee pian naisen, joka antaa velvollisuudesta joskus jos silloinkaan ja sehän riittäisi molemmille...

Tai jos se mies on niin kovin rakas niin en juttelisi vaan simppelisti vaatisin ensin hoitamaan minut ja sitten jos vielä sattuu huvittamaan niin voisin antaa vähän nusasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä