Miksi suosituimmissa ketjuissa on sama ihminen kirjoittanut 90% viesteistä?
Tunnistaa kirjoitustyylistä. Roikkuuko samat ihmiset täällä todella päivästä toiseen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Tietyt jankkaajat toistavat samaa ja kommentoivat itseään koko ajan.Voit olla väärässä. Ainakin itse olen törmännyt siihen, että väitetään että olen kirjoittanut useampia viestejä kuin oikeasti olen. Mutta kun kerran tuollaisen ajatuksen päähänsä saa, niin uskoo siihen vaikka kuinka väitettäisiin vastaan.
Minäkin olin kerran todella hämmentynyt. Tein elämäni ensimmäisen keskustelunaloituksen tälle palstalle ja heti oli vastauksena useampi kommentti, että tyylini tunnetaan ja keksin aloituksia päästäni. Ja että edellisenä päivänä muka olisin tehnyt aloituksrn jostain päinvastaisesta aiheesta. Ja varmasti en ollut.
Olen siksi vakuuttunut, että täällä jotkut ovat vähän epäluuloisia kaikkia kohtaan muutaman trollin takia.
Joku mainitsi syyksi yleiskielen, että niin monen eri ihmisen kirjoitustyyli kuulostaa samalta. Olen samaa mieltä, että siitä se johtuu. Kuinka monella eri tavalla edes olisi mahdollista kirjoittaa, ellei ala viäntämään savvoo? Suattas erottua aenai sitten.
Ainakin mun ja muiden kirjoituksia on kommentoitu kuin yhden ihmisen tekstinä useampia kertoja, eli ainakin niissä tapauksissa on menty luulemaan useamman kirjoituksia yhden kirjoituksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomaa että sama ihminen (ap.?) jankkaa tässäkin keskustelussa, että saisi upitettua. Esimerkiksi viesti nro 13 on hänen kirjoittamansa. Kyllä tällaiset vain huomaa.
Osui ja upposi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomaa että sama ihminen (ap.?) jankkaa tässäkin keskustelussa, että saisi upitettua. Esimerkiksi viesti nro 13 on hänen kirjoittamansa. Kyllä tällaiset vain huomaa.
Osui ja upposi sinuun.
Mitä tarkoitat?
olen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi sinuun.
Taisin osua oikeaan, hyvä jankkaaja. :)
Annapa esimerkki suositusta ketjusta, jossa 90 % on saman henkilön kirjiottamia? Täällä on pari hokijaa, tuo 20 vuotiaita naisia vähättelevä, mutta hän ei vastaa edes itselleen, sitten se joka raivoaa siitä, että naiset ottaa miehen sukunimen ja yksi tai pari kilttimiesaktiivia.
Toki samat ihmiset kirjoittaa suosituimpiin ketjuihin, koska vastausmäärä kasvaa nopeasti, jos pari henkilöä lähtee oikeasti väittelemään. Mutta tämä on jo toinen asia.
Olisi kiva kuulla näiden asiantuntijoiden - "minä kyllä huomaan, kun sama ihminen kirjoittaa" - teoriat siitä, mitkä kaikki viestit tässä keskustelussa on minun. Voin sitten kertoa moniko meni oikein.
Ylläpito siirtyi sarjatuottamasn tyhjiä aloituksia, jotta ei jää kiinni ketjun poistamisesta. Pekka tiskaa😂
Vierailija kirjoitti:
Annapa esimerkki suositusta ketjusta, jossa 90 % on saman henkilön kirjiottamia? Täällä on pari hokijaa, tuo 20 vuotiaita naisia vähättelevä, mutta hän ei vastaa edes itselleen, sitten se joka raivoaa siitä, että naiset ottaa miehen sukunimen ja yksi tai pari kilttimiesaktiivia.
Toki samat ihmiset kirjoittaa suosituimpiin ketjuihin, koska vastausmäärä kasvaa nopeasti, jos pari henkilöä lähtee oikeasti väittelemään. Mutta tämä on jo toinen asia.
Toki sanan väärinkäyttö😂👍
Minä olen toinen, joka tokittelee kovasti. Voi kamala, onko minut nyt profiloitu samaksi henkilöiksi muiden tokittelijoiden kanssa.
Kylläpä näytti menevän joidenkin ihon alle tuo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näytti menevän joidenkin ihon alle tuo aloitus.
Sanoit saman jo.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla näiden asiantuntijoiden - "minä kyllä huomaan, kun sama ihminen kirjoittaa" - teoriat siitä, mitkä kaikki viestit tässä keskustelussa on minun. Voin sitten kertoa moniko meni oikein.
...Odottelen edelleen arvauksia. Todistakaa kykynne!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen toinen, joka tokittelee kovasti. Voi kamala, onko minut nyt profiloitu samaksi henkilöiksi muiden tokittelijoiden kanssa.
Tällä viestillä yrität vaan hämätä. Ei mene läpi. Olet palstan se "Rouva Toki", sinut tunnistaa helposti.
-ap
Hetkeksi suosituimmat ketjut hiljenivät :D :D
"Miksi suosituimmissa ketjuissa on sama ihminen kirjoittanut 90% viesteistä?"
Ne on suosittuja juuri siksi, että samat kirjoittaa siellä. Mutta en lähtisi ihan noin kärjistämään, että 1 ihminen kirjoittaa 90 % viesteistä, vaan vaikka niin, että 3 - 4 ihmistä kirjoittaa 75 % viesteistä. Tarkat luvut ja prosentit vedin TOKI hatusta, mutta tajunnet pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viestillä yrität vaan hämätä. Ei mene läpi. Olet palstan se "Rouva Toki", sinut tunnistaa helposti.
-ap
Et ole ketjun ap! Sen näkee kirjoitustyylistä.
Peukutuskysely
Montako viestiä olet kirjoittanut tähän ketjuun?
ylänuoli: 0 tai 1
alanuoli: 2 tai enemmän