Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suosituimmissa ketjuissa on sama ihminen kirjoittanut 90% viesteistä?

Vierailija
11.03.2018 |

Tunnistaa kirjoitustyylistä. Roikkuuko samat ihmiset täällä todella päivästä toiseen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se alkoholisti, mutta huomaan etten ole ainoa. Se tarttuu!

Vierailija
42/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidemmässä ketjussa huomaa tietyn kirjoittajan maneerit nopeasti. Esim. joku painaa rivinvaihdon jokaisen lauseen jälkeen, joku ei käytä ollenkaan välimerkkejä, joku käyttää välimerkkejä väärin, joku esiintyy eri henkilöinä, mutta onkin keskustelussa ainoa, joka vaivautuu keksimään nimimerkkejä viesteilleen... Sitten ovat tietysti nämä vakiojankkaajat, jotka eivät edes häpeä yksipuolista antiaan keskusteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi suosituimmissa ketjuissa on sama ihminen kirjoittanut 90% viesteistä?"

Ne on suosittuja juuri siksi, että samat kirjoittaa siellä. Mutta en lähtisi ihan noin kärjistämään, että 1 ihminen kirjoittaa 90 % viesteistä, vaan vaikka niin, että 3 - 4 ihmistä kirjoittaa 75 % viesteistä. Tarkat luvut ja prosentit vedin TOKI hatusta, mutta tajunnet pointin.

Olet luultavati oikeassa. Pieni provosointi on aina paikallaan. Osa ketjuista ainakin hiljeni hetkeksi ;)

Vierailija
44/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuskysely 2

Montako viestiä olet kirjoittanut tähän ketjuun?

ylänuoli: 0 - 3

alanuoli: 4 tai enemmän

Vierailija
45/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla näiden asiantuntijoiden - "minä kyllä huomaan, kun sama ihminen kirjoittaa" - teoriat siitä, mitkä kaikki viestit tässä keskustelussa on minun. Voin sitten kertoa moniko meni oikein.

...Odottelen edelleen arvauksia. Todistakaa kykynne!

Ainakin nämä kaksi :D

Vierailija
46/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstan 90% voi hakea vaikka maneriensa kanssa pohtimasta väkivaltaista miestään, joka pelottaa...

Kun joku toteaa provoksi, kun joku heittää vitsiksi... aina samat. Kuka helvetti muka hädässä kirjoittelisi kuulumisiaan ja tarinan etenemistä päiväkausia vauvapalstalle, paitsi aina vauvapalstalla oleva ylläpito.

Vierailija
47/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin mm. väitetty mieheksi, ja joskus kivenkovaa väitetty, miten mut on "tunnistettu" kun olen kirjoittanut toisaalla sitä ja tätä. Ja siis aivan puppua kaikki :D Nämä "tunnistajat" vaan hourivat ja kuvittelevat itsestään liikoja. Eri asia sitten on nämä tietystä aiheesta jankkaajat, kuten ikis ym.

P.S. Mäkin väärin(?)käytän toki-sanaa :D

P.P.S. Kertoisko joku miten toki-sanaa käytetään oikein, mä kun oon aika kielinatsi enkä sit vissiin vaan osaa siltikään.

Vierailija
48/48 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin on mitään tunnistettavia kirjoittajia vaikka jotkut niin luulevat. Suurin osa kirjoittaa niin yleiskielellä että kaikki vaikuttaa samojen ihmisten kirjoittamalta. 

Yksi poikkeus nyt tulee mieleen, kirjoittaa todella sekavasti ja syyllistäen koko maailmaa. Niin ja tietysti kivikissaäiti.

Aivan näin. Joidenkin kirjoitusten kohdalla ajattelen, että ihan kuin minun kirjoittamani. Sisällötkin joskus ovat ihan kuin minun ajatuksiani. Tuntuu jotenkin oudolta ja mielenkiintoiselta, että me toisillemme tuntemattomat ihmiset ajattelemme niin samanlaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan