Onko Quattro Audi paras auto?
Kommentit (40)
Audimiestä kaikki naiset himoitsee ja naapurit kadehtii.
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Ei "parasta" autoa ole olemassakaan, tai sitten niitä on leegio. Riippuu käyttäjän tarpeista, olosuhteista ja ihan maustakin. Mutta niin tai näin, niin Audi Quattro on hyvä auto.
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Premium autojen vertailu tavisvessoihin kertoo köyhyydestä ja kateudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?
Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?
Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.
Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.
Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.
Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.
Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?
Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.
Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.
Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.
Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.
Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?
Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.
Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.
Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.
Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.
Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.
Oliko muuta?
Tämä nyt ei muuta sitä asiaa että japsit eivät pysty tuottamaan nykyaikaista diisseliä joka kestäisi yli 100tkm
Toyotakin käyttää bemarin diisseleitä, kunnes nyt luopuvat henkilöautodiisseleistä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.
Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?
Eli myönnät? Ei mulla muuta.
Parhaimmuudesta en osaa sanoa mutta minulle kelpaisi A6 Avant Quattro hiihtomatka-autoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.
Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.
Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?
Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.
Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.
Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.
Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.
Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.
Oliko muuta?
Tämä nyt ei muuta sitä asiaa että japsit eivät pysty tuottamaan nykyaikaista diisseliä joka kestäisi yli 100tkm
Toyotakin käyttää bemarin diisseleitä, kunnes nyt luopuvat henkilöautodiisseleistä kokonaan.
Kuten sanoin, dieselien puute johtuu siitä, että missään muualla isossa maailmassa autot eivät liiku dieselillä. Eivätkä liiku kohta täälläkään. Miksi saastuttavaan ja poistuvaan tekniikkaan pitäisi investoida.
Kyllä on. Tarvitseeko sitä edes kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.
Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?
Eli myönnät? Ei mulla muuta.
Mikäli aivosi riittävät luetun ymmärtämiseen, kyse ei ollut siitä, että kuka ajaa minkäkin ikäisellä autolla., vaa siitä, että testin mukaan autojen sen hetkisissä malleissa oli premiumlisää 10 vuotta sitten ja näin on myös nyt myytävillä malleilla.
Voin kertoa että ajelen usein erilaisilla autoilla ja ilo on ylimmillään kun pääsen oman Audi A5 quattron rattiin.
Sähkövikoja siinä on ainakin jatkuvasti. Kesäautona menee mutta talvella auttamattomasti jättää tienposkeen. Joku iso Toyotan maasturimalli menee ympärivuotisena kulkuneuvona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.
Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?
Eli myönnät? Ei mulla muuta.
Mikäli aivosi riittävät luetun ymmärtämiseen, kyse ei ollut siitä, että kuka ajaa minkäkin ikäisellä autolla., vaa siitä, että testin mukaan autojen sen hetkisissä malleissa oli premiumlisää 10 vuotta sitten ja näin on myös nyt myytävillä malleilla.
Koitappa ajaa 500-sarjan bemulla ja sitten avensiksella. Alat ymmärtää että mitä se premium tarkoittaa.
eikös quattroporte ole hienompi silti