Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Quattro Audi paras auto?

Vierailija
11.03.2018 |

Eikös se näin ole?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös quattroporte ole hienompi silti

Vierailija
2/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audimiestä kaikki naiset himoitsee ja naapurit kadehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Vierailija
4/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Vierailija
5/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "parasta" autoa ole olemassakaan, tai sitten niitä on leegio. Riippuu käyttäjän tarpeista, olosuhteista ja ihan maustakin. Mutta niin tai näin, niin Audi Quattro on hyvä auto.

Vierailija
6/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Premium autojen vertailu tavisvessoihin kertoo köyhyydestä ja kateudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?

Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.

Vierailija
8/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?

Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.

Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.

Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.

Vierailija
10/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.

Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?

Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.

Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.

Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.

Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.

Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.

Oliko muuta?

Vierailija
12/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?

Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.

Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.

Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.

Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.

Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.

Oliko muuta?

Tämä nyt ei muuta sitä asiaa että japsit eivät pysty tuottamaan nykyaikaista diisseliä joka kestäisi yli 100tkm

Toyotakin käyttää bemarin diisseleitä, kunnes nyt luopuvat henkilöautodiisseleistä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.

Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?

Eli myönnät? Ei mulla muuta.

Vierailija
14/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmuudesta en osaa sanoa mutta minulle kelpaisi A6 Avant Quattro hiihtomatka-autoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintainen Skoda tai seat. Siis joku Leon, Octavia , Golf tai A3 ovat kaikki teknisesti samoja autoja, mutta audiin tungettu hieman enemmän fylliä pyöräkoteloihin. Audilla ajaminen kertoo itsetunto-ongelmasta ja tyhmyydestä.

Näin sanoo yleensä hän, jonka tekisi kamalasti Audia mieli, mutta kun ei rahat riitä jukolauta, kuten Irwin lauloi. Pientä lohtua saa haukkumalla merkin ja sen omistajat.

Onko sulla itse asiaan jotain argumenttia, että mikä erottaa teknisesti vaikkapa Golfin ja A3:sen? Miksi samasta autosta pitäisi maksaa Audilisää?

Premiummerkeistä hankkisin Lexuksen. Ennen kuin irvailet, että sehän on ylihintainen Toyota, niin vertaile malleja ja vastaa sitten. Lexus is300h tai gs450h mallit eivät ole minkään Toyotan pohjalle tehtyjä.

Japanissa tehdään kulkuneuvoja, ei autoja.

Tai no, japanilaiset eivät osaa tehdä esimerkiksi dieselmoottoria ollenkaan.

Kaikki japanilaiset tehdään melkein nykyään Euroopassa ja tänne ne on suuniteltu. Mikseivät saksalaiset kykene tuottamaan samanlaista hybriditekniikkaa kuin Toyota? Toyotahan ei enää monessa mallissaan tarjoa edes dieseliä, kun hybridi on vähintään taloudellinen.

Tiedoksesi, että missään muualla maailmassa autot eivät liiku dieselillä paitsi Euroopassa ja nythän eurovalmistajat ovat tämän valitun strategian kanssa täysin kusessa. Diesel on saastuttavaa ja väistyvää tekniikkaa.

Oliko muuta?

Tämä nyt ei muuta sitä asiaa että japsit eivät pysty tuottamaan nykyaikaista diisseliä joka kestäisi yli 100tkm

Toyotakin käyttää bemarin diisseleitä, kunnes nyt luopuvat henkilöautodiisseleistä kokonaan.

Kuten sanoin, dieselien puute johtuu siitä, että missään muualla isossa maailmassa autot eivät liiku dieselillä. Eivätkä liiku kohta täälläkään. Miksi saastuttavaan ja poistuvaan tekniikkaan pitäisi investoida.

Vierailija
16/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Tarvitseeko sitä edes kysyä.

Vierailija
17/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.

Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?

Eli myönnät? Ei mulla muuta.

Mikäli aivosi riittävät luetun ymmärtämiseen, kyse ei ollut siitä, että kuka ajaa minkäkin ikäisellä autolla., vaa siitä, että testin mukaan autojen sen hetkisissä malleissa oli premiumlisää 10 vuotta sitten ja näin on myös nyt myytävillä malleilla.

Vierailija
18/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että ajelen usein erilaisilla autoilla ja ilo on ylimmillään kun pääsen oman Audi A5 quattron rattiin.

Vierailija
19/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövikoja siinä on ainakin jatkuvasti. Kesäautona menee mutta talvella auttamattomasti jättää tienposkeen. Joku iso Toyotan maasturimalli menee ympärivuotisena kulkuneuvona.

Vierailija
20/40 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten TM:n vertailussa olivat ns. premiumerkkien pikkumallit. Testin lopputoteamuksena oli, että millään mitattavalla ominaisuudella näiden autojen hintaa ei voi perustella verrattuna kansanmalleihin.

Kuka ajaa 10v vanhalla autolla?

Eli myönnät? Ei mulla muuta.

Mikäli aivosi riittävät luetun ymmärtämiseen, kyse ei ollut siitä, että kuka ajaa minkäkin ikäisellä autolla., vaa siitä, että testin mukaan autojen sen hetkisissä malleissa oli premiumlisää 10 vuotta sitten ja näin on myös nyt myytävillä malleilla.

Koitappa ajaa 500-sarjan bemulla ja sitten avensiksella. Alat ymmärtää että mitä se premium tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi