miksi naiset eivät pysty nimeämään kolmea naista jota ihailevat?
Kommentit (37)
- Carolina Costner
- Ritva Valkama
- kaverini Katja
Tässä nyt muutama, pystyn kyllä listaamaan kymmeniä tarvittaessa. Nämä tulivat ekana mieleen, ei ole missään järjestyksessä. Jos kauniita haluat, niin lisätään listalle Heidi Klum (Katja on kyllä nätti ja älykäs ja onhan Carolinakin kaunis).
Kolmen kärki suomalaisista: Aira Samulin, Kaija Koo ja Sofi Oksanen.
Taylor Swift, Katy Perry, kaija koo.
En kyllä pysty nimeämään yhtään miestäkään. En ylipäänsä ihaile ketään. Mulle kaikki ihmiset on samanarvosia ja pyrin kunnioittamaan kaikkia.
Helena Ranta, Elisabeth Rehn ja Riitta Uosukainen
Minna Canth, Juliana von Wendt ja Minä Itse
Mä en suorlta käsin pysty. Tämä johtuu siitä, että on niin vaikea valita kolme parasta, kun tarjokkaita on paljon ja asiaa voi katsoa niin monelta kantilta.
Kerran pyysin sanomaan muijaa sanomaan mielestään yhden seksikkään naisen. Mietti ainakin 20 minuuttia ja sanoi jonkin ikivanhan näyttelijän. Homma alkoi siitä kun nainen ei voinut käsittää mitä seksyä miehet näkee säätypy metessä.
Koitin rauhallisesti sanoa että me katsotaan asia ihan eri tavalla. Ehkä se on niin että kun me miehet nähdään jotain mikä miellyttää silmää niin naiset näkee kilpailijan? Enkä nyt oikeasti ole lähestymässä sitä metteä tai ketään muutakaan joka silmää tai jotain muuta paikkaa voisi miellyttää.
Naisten keskinäisen kateuden jos voisi muuttaa sähköksi niin mailmassa olisi energiaa loputtomasti.
Frida Kahlo, Tove Jansson, Jane Austen
En mä pysty nimeämään kolmea ihailemaani miestäkään. En sillä lailla ihaile ketään, arvostan kyllä.
No, ehkä ihailen äitiäni ja muutamaa naispuolista sukulaistani jollain tavalla.
Saima Harmaja, Ada Lovelace, Amy Winehouse
Ihailen fiksuja naisia. Niitä on tuttavissani ja julkkiksissa.
Olispa itsekin joskus edes hitusen kuin he.
Vierailija kirjoitti:
No aina puhutte, että naisten arvostusta pitäisi nostaa :)
Itse ihailen J.K. Rowling, Enni Rukajärvi ja Pamela Tola.
ap
Millä tavalla sinä mielestäsi nostit naisten arvostusta olettamalla täysin perusteetta vieläpä, että naiset eivät pystyisi nimeämään kolmea ihailemaansa naista?
Aira Samulin, Armi Ratia, Lenita Airisto,
Minna Canth, Tove Jansson, Kirsti Paakkanen, Satu Tiivola ...
Marie Curie, Miina Sillanpää, Tove Jansson. Olisi muitakin mutta parempi jättää väliin ettei ap älä nälviä, että kysyi vain kolmea, eikö naiset osaa laskea.