Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin jättää hiukset värjäämättä, vaikka ekat harmaat näkyy jo

Vierailija
11.03.2018 |

Eli tilanne se, että hiukseni on pitkät (reilusti yli olkapäiden). Nyt 43 vuoden iässä ekat harmaat hiukset ovat ilmestyneet. Päässä on nuorena ollut lähes kaikki värit blondiraidoista hennattuun kupariin. Alle 30-vuotiaana oli jotain sävyttäviä raitoja, jotka aika lähellä omaa luonnollista väriä. Värjäämisen jätin kokonaan 30-vuotiaan, kun aloin odottaa esikoista. En sitten ehtinyt värjäyttää hiuksia ja rahakin oli silloin aika tiukalla, joten palasin luonnolliseen väriin. Töihin palattuani huomasin, että oma väri onkin ihan kaunis tulmanruskea. Lisäksi on siistinnäköistä, kun ei ole koskaan juurikasvua.

Mutta noi harmaat... Totuttelenko vaan tähän uuteen luonnolliseen sävyyn? Tällä hetkellä harmaita hiuksia on ehkä noin 5 näkösällä, mutta eiköhän ne lisäänny.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikää 10 vuotta ja harmaita kampaaja näki ekan kerran viitisen vuotta sitten. En ole värjännyt enää vuosiin, enkä aio.

Vierailija
2/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikää 10 vuotta ja harmaita kampaaja näki ekan kerran viitisen vuotta sitten. En ole värjännyt enää vuosiin, enkä aio.

10 vuotta enemmän....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekat harmaat 27-vuotiaana tummassa hiuspehkossani. Olen värjännyt piiloon. Jossain vaiheessa lopetan ja annan olla luonnollinen harmaa.

Vierailija
4/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantumaan jo kolmekymppisenä. Muutamia vuosia värjäytin ja otin raitoja, nyt on oma kaunis

harmaa väri. Turha myrkyttää itseään, antaa luontoäidin hoitaa asia. Äkkiä silmä tottuu ja muitten

mielipiteistä on turha välittää.

Vierailija
5/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata värjätä. Harmaissa hiuksissa on asennetta. Olen saman ikäinen kuin sinä ja tumma tukkainen, mutta harmaita ei vielä näy. Oikeastaan odotan niitä jo innnolla, enkä rodellakaan aio värjätä.

Vierailija
6/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä - tai ainakaan en ole huomannut - harmaita hiuksia, mutta miehellä alkoi ilmestyä ohimoille heti kun täytti 30. Mies on pohtinut, pitäisikö alkaa värjätä tukkaa, ja olen vakuutellut, että ei ole mitään syytä. Mitäs ne harmaat hiukset haittaa.

Vierailija
7/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki niin, että kun omaan mustaan väriin kun alkoi ilmaantua ensimmäisiä harmaita, antoi niiden vain kasvaa. Kampaajalla laittoi hopeaista raitaa, ettei olisi niin kova juurikasvu. Erittäin kivannäköinen!

Itsekin on tyytyväinen kun saa antaa harmaitten näkyä.

Vierailija
8/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää luonnollisuus on tosiaan nyt sen verran pop, että minäkin otan harmaansävyt van rohkeasti vastaan.

Voihan sit värjätä, jos silmä ei totu tai mieli muuttuu.

Jotenkin olen alkanut suhtautua ikääntymiseen(i) luontevammin kuin aiemmin.

Ap

Vierailija
9/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omia ohimoharmaitani, näyttävät tyylikkäiltä raidoilta tummissa hiuksissa, olen saanut niistä kehujakin. Jokaisen harmaan olen elänyt ja ansainnut. Tällä hetkellä näyttää hyvältä, en tiedä muuttuuko mieli, jos koko pää harmaantuu.

Vierailija
10/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ikää 45v enkä ole ikinä värjänny hiuksiani enkä aio jatkossakaan.

Vierailija
11/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 36-vuotiaana ekat harmaat. Itselläni on ihan tummanruskea luonnostaan. Käyn värjäyttämässä tyveä, en halua olla harmaahapsinen vielä tässä iässä (nyt 42v). Ne näkyy vielä todella hyvin tummassa tukassa. En halua olla mikään mummon näköinen, joten no can do!

Vierailija
12/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ekat harmaat oli ihan kivoja, mut sit kun otsahiuksissa, ohimoilla ja pään päällä edessä oli reippaammin harmaita ja takana ei yhtään, niin ei se oikein silmää enää miellyttänyt ja värjäsin. Nyt kasvattelen kestoväriä pois värjäämällä kevytvärillä eroa tasaisemmaksi, ja sitten siirryn värinpoiston kautta ohuisiin raitohin antaen harmaiden tulla esille.

Vierailija
13/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös :)

Vierailija
14/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäiset harmaat joskus päälle nelikymppisenä, mutta nyt 10 vuotta myöhemmin niiden määrä ei ole kovinkaan paljon lisääntynyt. En aio värjätä, tällä mennään.

Vierailija
15/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ensimmäisiä harmaita 35-vuotiaana. Seuraavana vuonna synnytin ainoan lapseni. Kun kaupassa ja lastentapahtumissa ja joka puolella kuviteltiin minun olevan lapseni mummo, kyllästyin ja värjäsin harmaat piiloon. Annan hiusteni harmaantua sitten joskus lapsen rippileirin jälkeen. Vielä 10 vuotta värjäämistä... Käytän omaa väriäni lähellä olevia kevytvärejä ja raitoja, en mitään järeitä värejä.

Vierailija
16/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin värjäämisen ja nyt on oma väri hiuksissa, vähän kuin liukuvärjätty harmaalla, harmaa siis kumma kyllä alaosassa ja raidoissa.

Ikinä ennen ole saanut näin paljon kohteliaisuuksia hiusteni väristä, jopa oma aiku8ben poikani, joka ei koskaan huomaa mitään, kehui, että sulla on uusi hyvä väri!

Vierailija
17/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaahiuksiset naiset 😬

Vierailija
18/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla ikää 48 vuotta ja harmaata yhä lisää tulee ohimoille ja hiusrajaan, mikä näkyy nopeasti tummissa hiuksissa. Yök :( Ihan jatkuvaan pitäisi olla tyvivärjäämässä. Ja nyt tämä harmaantuminen on "levinnyt" myös kulmakarvoista löytyy harmaita karvoja ja alapään karvoitukseen...jo puolet tuherosta harmaantunut. Huh.

Vierailija
19/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja harmaita on ollut ainakin 10vuotta. En värjää, koska ainakin nyt näyttää musta hyvältä.

Vierailija
20/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat kulmakarvat on ainoa, joista en pidä. Hiuksieni olen antanut harmaantua luonnollisesti. Äidilläni on ihanat lumivalkoiset hiukset, kunpa minäkin pian saisin sellaiset. N61