Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin jättää hiukset värjäämättä, vaikka ekat harmaat näkyy jo

Vierailija
11.03.2018 |

Eli tilanne se, että hiukseni on pitkät (reilusti yli olkapäiden). Nyt 43 vuoden iässä ekat harmaat hiukset ovat ilmestyneet. Päässä on nuorena ollut lähes kaikki värit blondiraidoista hennattuun kupariin. Alle 30-vuotiaana oli jotain sävyttäviä raitoja, jotka aika lähellä omaa luonnollista väriä. Värjäämisen jätin kokonaan 30-vuotiaan, kun aloin odottaa esikoista. En sitten ehtinyt värjäyttää hiuksia ja rahakin oli silloin aika tiukalla, joten palasin luonnolliseen väriin. Töihin palattuani huomasin, että oma väri onkin ihan kaunis tulmanruskea. Lisäksi on siistinnäköistä, kun ei ole koskaan juurikasvua.

Mutta noi harmaat... Totuttelenko vaan tähän uuteen luonnolliseen sävyyn? Tällä hetkellä harmaita hiuksia on ehkä noin 5 näkösällä, mutta eiköhän ne lisäänny.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulemaan harmaita tuossa n. 30 vuoden kieppeillä, nyt olen 43v. Värjäsin silloin hiuksia, mutta en piilottaakseni harmaita. Neljä vuotta sitten värjäsin viimeisen kerran, koska huomasin allergisoituneeni väriaineelle ja sen jälkeen on oma hiusväri jo kasvanut takaisin ja sitä myöden myös harmaat ovat näkyvissä.

Omat harmaat näkyvät tummissa hiuksissani raitoina, joten ne ovat kiva piristys muuten tasaväriseen tukkaan. Harmaat hiukset myös ovat jäykempiä, paksumpia kuin tummat ja osa harmaista ovat kiharia, jopa ihan korkkiruuveilla. :)

Hassua sinänsä, kun aina ennen hiukset ovat olleet suoraakin suoremmat ja vaikeat muotoilla mm. kiharoille.

Vierailija
22/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaahiuksiset naiset 😬

😬😬😬😬😬 ageismi 😬😬😬😬😬😬😬😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaahiuksiset naiset 😬

😬😬😬😬😬 ageismi 😬😬😬😬😬😬😬😀

Sillä ei kyllä ile mitään tekemistä ikäsyrjinnän kanssa, jos ei pidä harmaahapsisista naismummeleista.

Vierailija
24/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni harmaa näyttää ihan kivalle. Minulla (40v.) on enemmän harmaita kuin 78-vuotiaalla äidilläni. Äiti värjää, minä en. Tosin en ole varma, ovatko harmaat ikääntymisen tuotosta vai ovatko ne olleet jo nuoruudesta lähtien. Mulla on päässä alue, jossa ei ole lainkaan pigmenttiä. Huomasin sen noin 10 v sitten, kun lopetin hiusten värjäämisen. Sitä ennen olin värjännyt säännöllisesti 12v. lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi