Mies vaihtoi vanhempaan
Nainen on miestä 5 vuotta vanhempi, mua ryppyisempi ja paljon kulahtaneemman näköinen. Miten tää on edes mahdollista? Tietääkö kukaan tällaisia tapauksia?
Kommentit (8)
Tiedän. Yksi tuttu selitti, miten miehensä vaihtoi vanhempaan. Itse on mieleltään hyvin tasapainoton nainen, oli suhteessa sairaalloisen mustasukkainen, muutenkin hyvin itsekeskeinen, määräilevä, todella huonokäytöksinen ja mm eristi miehen ja lapset täysin miehen sukulaisista. Mies ylipäätään vaihtoi henkisesti terveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on miestä 5 vuotta vanhempi, mua ryppyisempi ja paljon kulahtaneemman näköinen. Miten tää on edes mahdollista? Tietääkö kukaan tällaisia tapauksia?
Voi voi. se nainen voi olla sinun miehesi mielestä 10x kauniinpi kuin sinä.
Tällä uudella naisella ja miehellä voi olla sellasta kemiaa, joita teillä ei koskaan ole ollut.
Lisäksi se nainen voi olla seksuaalisesti jotain ihan toista kuin sinä.
miljoonia eri syitä...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Yksi tuttu selitti, miten miehensä vaihtoi vanhempaan. Itse on mieleltään hyvin tasapainoton nainen, oli suhteessa sairaalloisen mustasukkainen, muutenkin hyvin itsekeskeinen, määräilevä, todella huonokäytöksinen ja mm eristi miehen ja lapset täysin miehen sukulaisista. Mies ylipäätään vaihtoi henkisesti terveeseen.
Ai sä tunnet mun mutsin
Vierailija kirjoitti:
Jos kävisit töissä, niin ehkä ymmärtäisit.
Kypsyys ja kokemus on painavaa tavaraa vaakakupissa.
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta ei ole mikään iso ikäero. Eli tuskin hän niin kulahtanut on. Tai sitten näet itsesi jotenkin ruusuisemmin ja toisen naisen vastaavasti "rumempana" kuin hän onkaan. Jos taas ulkonäkösi oikeasti on huomattavasti upeampi kuin tämän toisen naisen, niin antamiesi tietojen perusteella veikkaisin, että sä vaan olet niin karmaisevaa seuraa, ettei sun kanssa pysty olemaan hehkeästä ulkonäöstä huolimatta.
Voitko uskoa, että aina se ulkonäkö ei ole se tärkein ominaisuus naisessa! Luonne voi olla joillekin miehille tärkeämpi ominaisuus.
M43