Auttakaa tunnistamaan 90-luvun naisnäyttelijä (erikoinen ääni)
Oli esillä ainakin 90-luvun loppupuoliskolla ja varmaan 2000-luvun alussakin, nykyään ehkä 55-65-vuotias.
Erikoinen, "raastava" ja särkyvä ääni, ei kuitenkaan matala ja seksikäs.
Tummat hartioille ulottuvat hiukset, ohut otsatukka, ruskeat silmät, kapeat kasvot, hoikka. Amerikkalainen.
Aika paljon Laurie Metcalfin näköinen.
Ei ole ainakaan Holly Hunter, Jane Kaczmarek, Jennifer Tilly, Mare Winningham tai Fran Drescher.
Olen googlaillut vaikka millaisilla termeillä, mutta ei vain löydy ketään sopivaa. Olisiko täällä joku, joka tietäisi, kenestä on kyse?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotin googleen Laurie Metcalf looks like ja sieltä tarjottiin tällästä näyttelijää kun Patti LuPone. Itse en häntä tunnistanut mutta jätän tämän nyt vaan tähän.
Ehdotettu moneen kertaan ja ap aina kieltänyt :-/
Mutta silti tämä Elämä voittaa-sarjan äiti on parhaiten kuvaukseen sopiva. Jospa kuitenkin...
Joku ehdotti Kathy Griffiniä. Eikö ole hän?
Tämä menee seuraavalle vuosikymmenelle, mutta Sophia Bush.
Mercedes Ruehl. Tosin syntynyt jo 1948, omaa mielenkiintoisen äänen. Missä tämä etsitty näyttelijä on esiintynyt, enemmän vihjeitä - tv-sarjoissa, elokuvissa?
Theresa Saldana kuumasta piiristä
Kate Jackson? On kylläkin jo vähän vanhempi, mutta tuli silti mieleen...
Siis, eikö tämä mysteerinäyttelijätär ole vieläkään löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis, eikö tämä mysteerinäyttelijätär ole vieläkään löytynyt?
Ei. Tuskin sellaista onkaan. Ap on trolli tai muistaa väärin.
Tässä vaiheessa voi ihan hyvin arvailla ihan ketä vaan miltä vuosikymmeneltä vaan ja välittämättä onko "erikoinen" ääni vai ei.
Mä arvaan Lucille Ball.
Ei tätä näyttelijää ole olemassa. Ap oli tuolloin lapsi ja muistoissa sekoittuu nyt sarjat ja ihmiset.
Miss Swan